Vstřiky OI 4x KO tak namontovany S764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Vstřiky OI 4x KO tak namontovany S764

Příspěvek od octaviajedna »

Zdravím přátelé.Tak po delší době bádání proč mi auto při teplotě kolem 0 a méně chytá na 3 válce jsem vyndal vstřiky a dnes jsem je odnesl do Motorpalu na přezkošení.Výsledek je takový, že dva mají malý tlak a dva rozprašují špatně.Jedná se o motor ALH a čísla vstřiků jsou 028 130 202P a řídící 038 130 201S vše se žlutou tečkou.Tak a teď uvítám vaše názory a rady co dál.Mám koupit komplet nové vstřiky -sériovky (mám nabídku za 6 tis) nebo mám dát ty staré některým z kluků co do toho zde dělají aby mi tam dali sadu trysek SPRINT 764? díky moc za pomoc :?
Naposledy upravil(a) octaviajedna dne 03 bře 2012, 19:07, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

rozhodne druha volba a navic jako bonus budes mit par koniku navic :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

daj tam nove spicky a mozno budes mat otvaracie tlaky OK, kazdopadne preskusat, skalibrovat az ked ich trochu zabehnes(1000-2000km).
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

toefuk píše:daj tam nove spicky a mozno budes mat otvaracie tlaky OK, kazdopadne preskusat, skalibrovat az ked ich trochu zabehnes(1000-2000km).
Myslíš ty 764?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Taky bych to resil tou druhou cestou - proc nezabit jednou ranou dve mouchy? ;)

Hod to do DP, tam na to maji masinu a jeste pote Ti vygeneruji protokoly takze budes i nasledne vedet na cem ses.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Forest píše:Taky bych to resil tou druhou cestou - proc nezabit jednou ranou dve mouchy? ;)

Hod to do DP, tam na to maji masinu a jeste pote Ti vygeneruji protokoly takze budes i nasledne vedet na cem ses.
myslíš jet tam i s autem?mám je venku tak bych je tam hodil v krabici co myslíš? ;) vím že by bylo dobré to rovnou i překopat v SW ale na to teď nemám finance budu rád že zatáhnu ty vstřiky.časem to i chipnu asi no prej to dost kouří s těma 764kama bez úpravy...nevím no čekám že mi tady lidi dobře poradí je to tady fajn pomocník :scooter:
O1 1.9 tdi 81kW ASV
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

No tak kdyby se to stalo mne, tak tam davam hned S764 nebo vic :D
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

luigi5 píše:No tak kdyby se to stalo mne, tak tam davam hned S764 nebo vic :D
díky za názor zatím nikdo nehlasuje pro origo séérii :o no
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Manhaus »

Jako originály za 6k jsou k smíchu :) za 4 litry koupíš 764ky nové, a budeš tam hned mít pěkné koně :) Já osobně jsem to měl chvíli bez čipu(rozdíl byl hodně znát) a že by to nějak mega hulilo se říct nedá. Rozhodně sprint nebo powerplus 764, origo bych tam nedával ani omylem :)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Manhaus píše:Jako originály za 6k jsou k smíchu :) za 4 litry koupíš 764ky nové, a budeš tam hned mít pěkné koně :) Já osobně jsem to měl chvíli bez čipu(rozdíl byl hodně znát) a že by to nějak mega hulilo se říct nedá. Rozhodně sprint nebo powerplus 764, origo bych tam nedával ani omylem :)
montoval jsi si je sám nebo ti to někdo dělal?Já kvůli tomu jestli to musíš při výměně nastavovat.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

montoval jsem jich několik, pár jsem jich měl na přezkoušení a vždy byly OK. Znám hodně lidí co to tam nandá a bez zkoušení jezdí.
Jak říkali nahoře. Nandej si je sám (někde tady byl návod, předpoklad je chirurgická čistota při práci), dej je tam, pojezdi a pro klid duše je po nějakých kilometrech hodit přezkoušet. Pokud máš vpořádku některý smysly ( sluch, zrak, čuch) a ideálně VAG, nemusíš se ničeho bát
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

No záleží na tom, jestli někdy hodláš zvyšovat výkon.
6000,- za nové je pěkná cena a nemusíš nic seřizovat. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

když se rozhodnu pro S764 zatím bez Chipu jak to bude se spotřebou?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Píšeš, že dva mají malý tlak, jestli tomu dobře rozumím tak otvírací, tak bych je nechal vyzkoušet po montáži nových strysek určitě, možná bude potřeba tlak nastavit.

To jsi byl v Motorpalu přímo v Jihlavě v továrně v tom jejich dieselservisu?
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Tomas.cz píše:Píšeš, že dva mají malý tlak, jestli tomu dobře rozumím tak otvírací, tak bych je nechal vyzkoušet po montáži nových strysek určitě, možná bude potřeba tlak nastavit.

To jsi byl v Motorpalu přímo v Jihlavě v továrně v tom jejich dieselservisu?
Ano Tome přímo tam.Hele ty máš 764 viď ?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“