
Vstřiky OI 4x KO tak namontovany S764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Vstřiky OI 4x KO tak namontovany S764
Zdravím přátelé.Tak po delší době bádání proč mi auto při teplotě kolem 0 a méně chytá na 3 válce jsem vyndal vstřiky a dnes jsem je odnesl do Motorpalu na přezkošení.Výsledek je takový, že dva mají malý tlak a dva rozprašují špatně.Jedná se o motor ALH a čísla vstřiků jsou 028 130 202P a řídící 038 130 201S vše se žlutou tečkou.Tak a teď uvítám vaše názory a rady co dál.Mám koupit komplet nové vstřiky -sériovky (mám nabídku za 6 tis) nebo mám dát ty staré některým z kluků co do toho zde dělají aby mi tam dali sadu trysek SPRINT 764? díky moc za pomoc 

Naposledy upravil(a) octaviajedna dne 03 bře 2012, 19:07, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Taky bych to resil tou druhou cestou - proc nezabit jednou ranou dve mouchy? 
Hod to do DP, tam na to maji masinu a jeste pote Ti vygeneruji protokoly takze budes i nasledne vedet na cem ses.

Hod to do DP, tam na to maji masinu a jeste pote Ti vygeneruji protokoly takze budes i nasledne vedet na cem ses.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
myslíš jet tam i s autem?mám je venku tak bych je tam hodil v krabici co myslíš?Forest píše:Taky bych to resil tou druhou cestou - proc nezabit jednou ranou dve mouchy?
Hod to do DP, tam na to maji masinu a jeste pote Ti vygeneruji protokoly takze budes i nasledne vedet na cem ses.


O1 1.9 tdi 81kW ASV
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
No tak kdyby se to stalo mne, tak tam davam hned S764 nebo vic 

O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Jako originály za 6k jsou k smíchu
za 4 litry koupíš 764ky nové, a budeš tam hned mít pěkné koně
Já osobně jsem to měl chvíli bez čipu(rozdíl byl hodně znát) a že by to nějak mega hulilo se říct nedá. Rozhodně sprint nebo powerplus 764, origo bych tam nedával ani omylem 



VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
montoval jsi si je sám nebo ti to někdo dělal?Já kvůli tomu jestli to musíš při výměně nastavovat.Manhaus píše:Jako originály za 6k jsou k smíchuza 4 litry koupíš 764ky nové, a budeš tam hned mít pěkné koně
Já osobně jsem to měl chvíli bez čipu(rozdíl byl hodně znát) a že by to nějak mega hulilo se říct nedá. Rozhodně sprint nebo powerplus 764, origo bych tam nedával ani omylem
O1 1.9 tdi 81kW ASV
montoval jsem jich několik, pár jsem jich měl na přezkoušení a vždy byly OK. Znám hodně lidí co to tam nandá a bez zkoušení jezdí.
Jak říkali nahoře. Nandej si je sám (někde tady byl návod, předpoklad je chirurgická čistota při práci), dej je tam, pojezdi a pro klid duše je po nějakých kilometrech hodit přezkoušet. Pokud máš vpořádku některý smysly ( sluch, zrak, čuch) a ideálně VAG, nemusíš se ničeho bát
Jak říkali nahoře. Nandej si je sám (někde tady byl návod, předpoklad je chirurgická čistota při práci), dej je tam, pojezdi a pro klid duše je po nějakých kilometrech hodit přezkoušet. Pokud máš vpořádku některý smysly ( sluch, zrak, čuch) a ideálně VAG, nemusíš se ničeho bát
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
Ano Tome přímo tam.Hele ty máš 764 viď ?Tomas.cz píše:Píšeš, že dva mají malý tlak, jestli tomu dobře rozumím tak otvírací, tak bych je nechal vyzkoušet po montáži nových strysek určitě, možná bude potřeba tlak nastavit.
To jsi byl v Motorpalu přímo v Jihlavě v továrně v tom jejich dieselservisu?
O1 1.9 tdi 81kW ASV