Nazdar,mám taký problém,tečie mi z palivového čerpadla. Vytláča mi naftu cez jeden zo 4 holendrov ktoré spájajú čerpadlo s trubkami ktore vedu palivo do motora. Ako som uz spominal vytlaca mi cez jeden holender. Tak som si povedal ze asi bude zly tak som si objednal novy a dal ho tam. Hned po nastartovani zacalo vytlacat aj cez ten novy holender. Neviete mi poradť čo s tým? Je tam tuším 1 mosadzná podložka. Nemá tam byť niečo viac? Diky
To nieje palivove cerpadlo ale vstrekovacie cerpadlo. V holendri na trubku je konus tam nesmie byt ziadna podlozka. Pod spatnym ventilom ma byt jedna ocelova podlozka.
Tak vstrekovacie to je teraz 8 ked sa vie o co sa jedna. Ale v pri ostatnych 3holendroch su tiez mosadzne podlozky a tam to netecie. Ale hned sa mi to nezdalo lebo vsetky podlozky co su tam tak ked sa tam daju a holender sa zasrobuje,tak naspat uz tie podlozky nejdu. Dal som ich von tak,ze som ostrym srobovakom si spravil do tej podlozky drazky a vykrutil ich von. Nenasiel by sa obrázok tohto cerpadla a naznacenie zlozenia tohto cerpadla,ze co a kam ide? Kde aká podložka a tak?
No diky za radu dufam ze mi ten obrazok trosku pomoze. POtrebujem to spravit uz rychlo musim ist na KO zatial dakujem...budem informovat ci sa mi to podari vyriesit.
No tak nakoniec som tam dal podlozku teda ked je to aj na obrazku a kupil som lepidlo na zavity ktore by malo zatesnit okolie holendra a nemalo by to tiect. Uvidime co to spraví zajtra.
dokonca netieklo okolo holendra, le z toho srobu uprostred tych 4holendrov. Takze tam treba dat nove tesnenie asi. Ale ze vraj sa to neda tak jednoducho,lebo ze tam sa aj nastavuje s tym srobom vykon cerpadla ci co mne sa to nezda co je na tom pravdy?
no jeden typek ma odporucil na druheho ze on to nebude robit nech idem za druhym lebo ze tam sa nastavuje vykon cerpadla ze to by nikto nedal dokopy keby to rozoberem
Tak oteplilo sa nám a čerpadlo už netečie. Zdá sa mi,že netečie. Ale ked tieklo,auto štartovalo na 2-3krat. Teraz je to na 1krat. Takže to netečie. Moje závery sú takéto. Auto je z talianska. Bola tam talianska nafta. Ta na slovensku zamrzla ked auto stalo a vytlacilo tesnenie spod ktoreho tieklo. Teraz sa oteplilo a netecie to. Aj chladic oleja mi tiekol. Oteplenim sa to opravilo samé a netečie.
gothic8 píše: ↑26 úno 2012, 20:58
dokonca netieklo okolo holendra, le z toho srobu uprostred tych 4holendrov. Takze tam treba dat nove tesnenie asi. Ale ze vraj sa to neda tak jednoducho,lebo ze tam sa aj nastavuje s tym srobom vykon cerpadla ci co mne sa to nezda co je na tom pravdy?
zdravim mam ten isty problem, tecie mi nafta popod tej veľkej skrutky 3 hrannej vstrede medzi holendrami ako tuto kolegovi. v nek je je zatočena ešte jedna skrutka menšia.
staci povolit a vymeniť tesnenie, niekde som čital ze sa tym nic nenastavuje len su dotiahnute.
nevie niekto poradit, pripadne utahovacie momenty tych skrutiek?
odpoviem si sam ak by to niekto potreboval, nic sa tym nenastavuje len treba objednat kluc na tu 3 hrannu skrutku, dotahovaci moment 60 Nm velka skrutka 26mm, ta mala skrutka na 12 kluc 25Nm