Mirek_VW_1.9TDI_ASZ_Retarder a vetsi turbo
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Mirek_VW_1.9TDI_ASZ_Retarder a vetsi turbo
Mohl jsem to zabrzdit jeste vic, ale nebyl cas a byl strach neni to muj Leon
Naposledy upravil(a) TDIfun dne 09 bře 2012, 12:11, celkem upraveno 1 x.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 387
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je mazec !!!
Co tam na tom prosim te je vsehno delano???
Jo a smozrejmne krasny prubeh, nema chybu
Co tam na tom prosim te je vsehno delano???
Jo a smozrejmne krasny prubeh, nema chybu
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pekne Zdendo... Myslim ze na ten vykon je aj spodok celkom luxus, ludia su uz rozmlsani z grafov 2.0TDI 16V sa mi zda
Pridaj si tam popis uprav....
Pridaj si tam popis uprav....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.
Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas ) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
KOREKCE 15 st, 971atmForest píše:Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.
Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas ) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Graf je pěkný, ale naprosto nechápu, proč nesplňuje téma
pravidla sekce viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65602
Neni to přece první téma v této sekci, které sem dáváš ne?
pravidla sekce viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65602
Neni to přece první téma v této sekci, které sem dáváš ne?
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
400Nm v 2200 otáčkach je na ten výkon slušný spodok, a 480 Nm v 4000 je peckaJasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO