Stránka 1 z 2

VW T4- převodovka-přeskládání kvaltů

Napsal: 11 bře 2012, 19:22
od MemphisR
Předělávám T4ku na TDi a mám starou převodovku z 2.4 D, takže krátká, má někdo zkušenost s přeskládánim kvaltů z jiné převodovky?
Mám převodovku z GolfII, opticky vypadá téměř stejně, krom úhlu sklonu motoru, tak jsem chtěl z ní použít kvalty a naskládat je do té z T4...
Neví někdo jestli to tam bez větších problémů jde...?

Re: VW T4- převodovka-přeskládání kvaltů

Napsal: 11 bře 2012, 20:23
od Zdeněk M
MemphisR píše:Předělávám T4ku na TDi a mám starou převodovku z 2.4 D, takže krátká, má někdo zkušenost s přeskládánim kvaltů z jiné převodovky?
Mám převodovku z GolfII, opticky vypadá téměř stejně, krom úhlu sklonu motoru, tak jsem chtěl z ní použít kvalty a naskládat je do té z T4...
Neví někdo jestli to tam bez větších problémů jde...?
Ta T4 je origo co, 2,4D nebo 1,9D nebo TD?

Napsal: 12 bře 2012, 10:21
od MemphisR
2.4D ale co jsem porovnával skříně, tak je to stejný všechno. (teda aspon z venku)

Edit: ta převodovka ze které chci použít pajšl, je z Golf III TDi motor AFN, ten tam taky příjde. Vlastně z toho golfa tam jde skoro vše, včetně elektriky a řj. Podle držáků, by tam šla celá převodovka, kdyby neměla jinej úhel sklonu motoru a dala se tam dát nohavica na pravou poloosu... :-(
Proto se domnívám, že by šli přeházet kvalty(pajšl) z té golfácké do té T4. Ale nikdy jsem to nedělal, tak se ptám zkušenějších.

Napsal: 12 bře 2012, 12:55
od Zdeněk M
MemphisR píše:2.4D ale co jsem porovnával skříně, tak je to stejný všechno. (teda aspon z venku)

Edit: ta převodovka ze které chci použít pajšl, je z Golf III TDi motor AFN, ten tam taky příjde. Vlastně z toho golfa tam jde skoro vše, včetně elektriky a řj. Podle držáků, by tam šla celá převodovka, kdyby neměla jinej úhel sklonu motoru a dala se tam dát nohavica na pravou poloosu... :-(
Proto se domnívám, že by šli přeházet kvalty(pajšl) z té golfácké do té T4. Ale nikdy jsem to nedělal, tak se ptám zkušenějších.
Co sem dělal předělavky, tak se davala převodovka ze Scharana, samotný kolečka přeskládávat se neskoušely, ani onikom nevím kdo to dělal. Ten portal na polosu maj akorát, 1,9 a 2,4D , TDI ma klasiku jako 1,9 TDI prava polosa je delena a ma držak přišroubovanej k bloku. Možná bi se dalo zjistit.

Napsal: 12 bře 2012, 14:47
od tuner
prevodovy kola jsou stejny jak u G3 tdi, transporter ma rozdil v diferencialu, ma ho o dost vetsi nez G3, takze zamenit vnitrek nejde

Napsal: 12 bře 2012, 15:47
od MemphisR
tuner: Takže to že je ta převodovka krátká a tím pádem pomalá, má na svědomí, jen difec? Na transporter foru, píšou borci, že mění jen 5 kvalt, že dávají rychlejší, tak jsem doufal, že bych ty kvalty mohl přeskládat všechny...

Napsal: 12 bře 2012, 16:22
od Zdeněk M
MemphisR píše:tuner: Takže to že je ta převodovka krátká a tím pádem pomalá, má na svědomí, jen difec? Na transporter foru, píšou borci, že mění jen 5 kvalt, že dávají rychlejší, tak jsem doufal, že bych ty kvalty mohl přeskládat všechny...
T4 musí mít diferak 100% vetsí, záleží co v tom vozíš, pokud zatím taháš auta, tak bych ji nechal, pojede pomaleji ale pořád. pokud v tom vozíš lidi, tak bych řešil rychlejsí. kolečko na 5 tku dát můžeš, musíš si ho koupit dvě, stojí asi 8000kc, nebo si ukrást s převodovky s Fabie. V praxi to je tak, když dáš TDI a 2,4D prevodovku, tak max rychlost bude stejná jak předtím. Pokud bis přidal TDI převodovku, tak ti to pojede na 5 tku rychleji a otačky padnou o 500, tak nak to bylo. S 2,4 převodovkou to točilo 3500ot a jelo 130km/h s TDI to jede při 3500 ot asi 160. Samo že sou vsechny kvalty delší. Jak říkam, na 1,9 se davala lomplet převodovka ze Scharana, borec naposled tam daval misto 1,9D , ARL Pd čip a 210koní :D Original tam má akorat typový označení. Je možný že je jen diferak vetsí a hřídele s kolečkama stejný.

Napsal: 12 bře 2012, 19:26
od tuner
Tak drahy to petkovy soukoli neni, vyjde na neco kolem 4500kc

Napsal: 12 bře 2012, 21:25
od G3 tdi-gti
T4 musí mít diferak 100% vetsí, záleží co v tom vozíš, pokud zatím taháš auta, tak bych ji nechal, pojede pomaleji ale pořád. pokud v tom vozíš lidi, tak bych řešil rychlejsí. kolečko na 5 tku dát můžeš, musíš si ho koupit dvě, stojí asi 8000kc, nebo si ukrást s převodovky s Fabie. V praxi to je tak, když dáš TDI a 2,4D prevodovku, tak max rychlost bude stejná jak předtím. Pokud bis přidal TDI převodovku, tak ti to pojede na 5 tku rychleji a otačky padnou o 500, tak nak to bylo. S 2,4 převodovkou to točilo 3500ot a jelo 130km/h s TDI to jede při 3500 ot asi 160. Samo že sou vsechny kvalty delší. Jak říkam, na 1,9 se davala lomplet převodovka ze Scharana, borec naposled tam daval misto 1,9D , ARL Pd čip a 210koní :D Original tam má akorat typový označení. Je možný že je jen diferak vetsí a hřídele s kolečkama stejný.[/quote]

T4 má motor předkloněnej,a Sharani jak novej i starej maj zakloněný...Tak jak tam tu převodovku dal?? (LOL) jediný předkloněný byli 2.3-2.8i

Napsal: 12 bře 2012, 21:43
od MemphisR
nic za tím netahám, mám to jako bus, je to caravelle.. max náklad vevnitř, ale to jsou věci osobní potřeby. Takže bych tu delší převodovku fakt ocenil.
No ještě se naskýtá možnost to tam naroubovat i s tou G3 převodovkou i když je zakloněná... pořešit poloosy.. imho, nešyla by dát ta nohyvica na tu převodovku z G3..? to by asi vše vyřešilo....

Napsal: 12 bře 2012, 21:49
od tuner
:D no jaksi tomu nerozumis, kdyz tam das prevodovku z G3 tak bude o par desitek stupnu pootecena takze vse bude uplne jinde, unasece,drzaky, razeni, nehlede na to ze se s tim pravdepodobne ani nerozjedes.

Napsal: 12 bře 2012, 22:17
od MemphisR
převodovka by byla v rovině, motor by byl jinak... Ta převodovka je krom úhlu pod ktrým je k ní chycenej motor uplně stejná, má stejný držáky, teda krom té nohavice. Musel bych řešit úhel motoru.. teda jestli se nemýlím..

Napsal: 12 bře 2012, 23:20
od Zdeněk M
MemphisR píše:převodovka by byla v rovině, motor by byl jinak... Ta převodovka je krom úhlu pod ktrým je k ní chycenej motor uplně stejná, má stejný držáky, teda krom té nohavice. Musel bych řešit úhel motoru.. teda jestli se nemýlím..
No chlape, tak jednoduše plychtit to nejde, sou jiný rozteče na poloosy, polosy sou silnější atak, pokud chceš rychlejsí pětku tak jedine přendat to kolečko. Jen mám pocit že to bude stejně k ničemu, protože když si vemeš jaka bude čtyrka apak ta pětka. Bude takový jako když rozjedes jednicku a das hned trojku. To kolečko je na TDI převodovku, ta je jinak odstupnovaná. Ja bych tam dal pětivalec i s převodovkou a j klid. Jinak ten co tam má to PD, bych se moh zeptat s ceho tam má tu převodovku, určite s benzina , diesli sou natočený dozadu. Ted nevim jestli i VR6 to je jedno. Já když šel na tu elektriku, tak už to mel složený. jinak překopavam 2,4D na 2,5 TDI, 1,9 na 2,5 byla jen jedna.

Napsal: 13 bře 2012, 20:49
od MemphisR
tak asi to zatím nechám s původní převodovkou. Podívám se po převodovce z 65kW, ta by měla být rychlejší.
2.5 tam dávat nebudu, mám celý 1.9TDi i s elektrikou.

Napsal: 13 bře 2012, 22:50
od Zdeněk M
MemphisR píše:tak asi to zatím nechám s původní převodovkou. Podívám se po převodovce z 65kW, ta by měla být rychlejší.
2.5 tam dávat nebudu, mám celý 1.9TDi i s elektrikou.
Jestli myslíš s 2,5TDI 65KW tak tam nepujde.