Stránka 1 z 1
VENTIL PODTLAKU
Napsal: 19 bře 2012, 13:43
od svincik
Ahoj, zjistil jsem, že nemaká ventil podtlaku(prasklá membrána) v B5,5 1,9 96KW. K čemu vlastně slouží, když to jezdí i bez něj? Díky
Napsal: 19 bře 2012, 14:11
od Marek77
Čemu říkáš ventil podtlaku?
Napsal: 19 bře 2012, 20:29
od svincik
Napsal: 19 bře 2012, 20:56
od styblow
Tan ovlada chcipaci klapku, ja ho mam uplne pryc.
Napsal: 19 bře 2012, 21:02
od svincik
mám tomu rozumět, že ho nemá smysl opravovat/měnit?
Napsal: 19 bře 2012, 21:05
od janci11
trosku sa primiesam po zaslepeni EGR mi pri zhasinani zatrasie celym motorom ma to nieco spolocne s tymto?

Napsal: 19 bře 2012, 21:16
od sniper--
od toho tam je ta chcipaci klapka aby to nezatraslo motorem...zavre vzduch do motoru a tim to komfortneji zdechne.
Napsal: 19 bře 2012, 21:58
od svincik
to se právě děje, otřese se motor při chcípnuti. Tak jdu na výměnu, jen mě štve, že to stojí 1000kč
Napsal: 19 bře 2012, 22:05
od ROMEK
svincik píše:to se právě děje, otřese se motor při chcípnuti. Tak jdu na výměnu, jen mě štve, že to stojí 1000kč
tak to buď rád protože napríklad na pasate 3C je elektrická chcípací klapka a ta stojí 9000Kč
Napsal: 20 bře 2012, 08:37
od Marek77
A na mém motoru není vůbec

. A při chcípnutí mi to motorem netřese. Tak je u těch vašich moderních agregátů asi někde chyba, ne?
Napsal: 20 bře 2012, 09:35
od ROMEK
Napsal: 20 bře 2012, 09:41
od Marek77
Tak nevím, jak starý můj motor technicky je. Mám AFN, což je podle mého názoru nejpovedenější TDi od koncernu.