toyota avensis verso 2.O 85 kW r,v,2OO2

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

přesně ti nerozumím ale pokud je osazen 4pin tak si jednotka z něho načte jeho ovládání ale zaměnit to nějak nejde jednotka má vytvořený takoví sistem aby si to načetla a jinak ho tam nedostaneš.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

zaujima ma len to ze ci to funguje na kazdom CR motore takisto cize ked je tam ta dvojpinova zastrcka tak treba kodovat a ked je tam 4 pinova tak netreba ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

zatím jsem se stím setkal jen u toyoty a tam to platilo.Podle vyjádření densa problém který u tohoto vstřiku muže vzniknout je neklidný volnoběh a ten se po ujetí asi 100km upraví.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

takze vlastne ked sa nenakoduje ten vstrek tak to robi to co pises ale sam sa ustali po 100km ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

nam to delal ten čtyřpinovej vstrik v toyotě říkali že se musej kodovat denso že ne pak po ujetí asi 50km se nám to ustálilo i korekce byli ok.potom přišlo to vyjádřeni densa že se to muže stát.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

aha zaujimave tak teda dakujem za odpoved :)
Odpovědět

Zpět na „Asijské vozy“