teplota EGT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
EGT
no tak mam asi nejaky spatny budik k.... kdyz jedu normalne tak se ani nehne jak tomu slapnu do kopce tak to vyskoci tak max na 500 °C vic ani ranu ukazuje to dobre nebo nebo ne?
Mám to na tdi ARL stredni hybrid trysky serie soft 201,5 ps
Mám to na tdi ARL stredni hybrid trysky serie soft 201,5 ps
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: EGT
znacka vyrobce budiku? a kde mas namontovany senzor EGT ?LUIGI124 píše:no tak mam asi nejaky spatny budik k.... kdyz jedu normalne tak se ani nehne jak tomu slapnu do kopce tak to vyskoci tak max na 500 °C vic ani ranu ukazuje to dobre nebo nebo ne?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.Smoke píše:pokud v záslepce, tak bude hodně málo hluboko, musí být přímo v proudu spalin.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pochybuje, ze by nekdo toto mel, protoze lidi to budou mit nejspis namontovane kvalitne. Byt Tebou, tak to predelam - co mas za EGT, jak dlouhe mas cidlo? Jde o to, ze se klidne muze stat, ze mas proste kratke cidlo.Champion píše:mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
este nemam ziadne ale chcem kupitForest píše:Pochybuje, ze by nekdo toto mel, protoze lidi to budou mit nejspis namontovane kvalitne. Byt Tebou, tak to predelam - co mas za EGT, jak dlouhe mas cidlo? Jde o to, ze se klidne muze stat, ze mas proste kratke cidlo.Champion píše:mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
egt
budik jsem sehnal na EBAY ani nevim co je to za znacku chtel jsem usetrit a prt
stack je celkem drahy ale zase je to jistota
myslim si ze to cidlo je kratke mam ho v zaslepce EGR tak to tam asi nedosahne tak jak ma
stack je celkem drahy ale zase je to jistota
myslim si ze to cidlo je kratke mam ho v zaslepce EGR tak to tam asi nedosahne tak jak ma
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@LUIGI124: definuj kratke, protoze je jeste moznost navrtat primo turbo pod prirubou a dat to cidlo tam. Nerikam, ze to bude to nejlepsi reseni, ale polepsis si. Idealni by bylo vyhodit to a poridit kvalitu, protoze EGT budik je dost potreba a muze Ti usetrit hodne. Neni snad treba opakovat to, co je vseobecne zname - s vysokym EGT Ti mimo motor muze odejit turbo a s turbem olej, kterej muze znicit motor. Takze skody vyrazne vyssi, nezli cena budiku od Stacka.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Champion: ked je EGT v záslepke EGR tak čidlo musí byť dosť dlhé aby bolo vo víre spalín a meralo správne. Do egr záslepky je to jednoduché osadiť, náročnejšia forma je priamo do turba, ale aj najpresnejšia.
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam v turbu dve sondy EGT jedna je ve stredu svodu a druhe v obalu kde jdou plyny VSECHNY plyny. A muzu rict, ze STACK je nejpresnejsi pac to dalsi je ridici jednotky od SNOW performance a sedi mi o rozdilnost nekolik stupnu, nejpsi by bylo mit sondu co nejblize regulace tam kde se plyny zacnou jeste skrtit to by mel udelat i vyrobce aby pak dusledkem regenerace FAPu nedeformovalo lopatky. Kolik stupnu je na regulaci kdyz v nabehu na turbo je pri regeneraci 750st??? Ja si myslim, ze urcite vic kdyz se to tam skrti
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si teoretickou uvahu do verejneho plena: co je dulezitejsi?
a) vedomi teploty v motoru?
nebo
b) vedomi teploty na lopatkach?
Oboji je zajimava informace, ale ktera je potrebnejsi?
... a ted bych si dovolil trochu Stingrayovstiny:
Jako idealni reseni lze samozrejme spatrovat 4 sondy hned u vystupu z hlavy a jednu nejblize lopatkam, ale kdo by to zaplatil a taky v aute by to vypadalo jako v letadle (paklize by nebylo nejake sdruzene zobrazovaci zarizeni nebo nejake ridici jednotky, ktera by zobrazovala na malem displayi jen cislo valce a jeho odchylku od prumeru ostatnich).
Jde o to, ze paklize by se nejaky valec vylozene odchylil od hodnot ostatnich valcu, napovidalo by to o problemu a vedelo by se predem kde ten problem je davno predtim, nezli by mel moznost se projevit.
... nyni me omluvte, koleda si zada pokracovani
a) vedomi teploty v motoru?
nebo
b) vedomi teploty na lopatkach?
Oboji je zajimava informace, ale ktera je potrebnejsi?
... a ted bych si dovolil trochu Stingrayovstiny:
Jako idealni reseni lze samozrejme spatrovat 4 sondy hned u vystupu z hlavy a jednu nejblize lopatkam, ale kdo by to zaplatil a taky v aute by to vypadalo jako v letadle (paklize by nebylo nejake sdruzene zobrazovaci zarizeni nebo nejake ridici jednotky, ktera by zobrazovala na malem displayi jen cislo valce a jeho odchylku od prumeru ostatnich).
Jde o to, ze paklize by se nejaky valec vylozene odchylil od hodnot ostatnich valcu, napovidalo by to o problemu a vedelo by se predem kde ten problem je davno predtim, nezli by mel moznost se projevit.
... nyni me omluvte, koleda si zada pokracovani
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Výplach DPF je masakr, zlatý auta co používaj chcanky, mmj taky se k tomu začínají výrobci u těžších aut vracet.
To Forest, čidlo teploty ve válcíh nebude nejspíš potřeba, bude stačit to co maj nyní auta s DPF. Problém toho co se děje ve válcích bude nejspíše řešen snímačemi tlaku v jednotlivých válcích, tyto snímače se plánují do nových motorů pro dodržení nových emisních limitů euro 6. Je to logické vyústění tohoto problému, jelikož se bude lépe dávkovat přesná dávka do jednotlivých válců a tudíž lepší spalování. Budeme kupovat auta s vestavěným kompresiometrem.
To Forest, čidlo teploty ve válcíh nebude nejspíš potřeba, bude stačit to co maj nyní auta s DPF. Problém toho co se děje ve válcích bude nejspíše řešen snímačemi tlaku v jednotlivých válcích, tyto snímače se plánují do nových motorů pro dodržení nových emisních limitů euro 6. Je to logické vyústění tohoto problému, jelikož se bude lépe dávkovat přesná dávka do jednotlivých válců a tudíž lepší spalování. Budeme kupovat auta s vestavěným kompresiometrem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW