Stránka 1 z 3

Škoda Octavia II 2.0TDI DSG 103 kw, r.v. 2005 Spěchá!!!

Napsal: 03 dub 2012, 16:57
od Rhei
Ahojte prosím o pomoc. Asi před měsícem jsme dělali na octávě rozvody a včera při cestě domů se povolila napínací kladka. Samozřejmě auto je tam, kde dělali rozvody. Borec říkal že nechápe jak se to mohlo povolit no a pak řekl že motor je v pořádku prý u tohoto motoru se nemá co potkat.

Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Případně na co si dát bacha zítra to tam jdem řešit páč je to jejich chyba, tak aby s nama nevyjebali.


Předem díky za odpovědi

Napsal: 03 dub 2012, 17:28
od Fulltank
se mi nechce verit tvrzeni, ze zrovna u tohodle motoru se nema co potkat :?

Napsal: 03 dub 2012, 17:31
od Rhei
No právě proto píšu^^

Napsal: 03 dub 2012, 18:05
od alreadys
Tam se toho má co rozbít jsi asi jeden z mála co má štěstí že se to nepotkalo to je jakoby jsi vyhrál ve sportce a kolikrát jsi vyhrál první?Větčinou jak je nějakej problém na rozvodech tak se to potká a záleží jen za kolik v tom seš

Napsal: 03 dub 2012, 18:17
od Rhei
Právě proto se mi nechce věřit, že tam není nic v prdeli. Je to jejich chyba a pokud bude motor dělat bordel, tak to hold zaplatí. Přemýšlím jak nechat zjistit co s tím vlastně je. Mám z toho všeho blbé pocity

Napsal: 03 dub 2012, 19:05
od Alficek
Sundáš hlavu a hned uvidíš ;-)

Napsal: 03 dub 2012, 19:22
od Tomas.cz
Asi upadnul šteft napínací kladky, potkaný to bude určitě :(

Napsal: 03 dub 2012, 19:25
od Rhei
No zitra tam vletíme a ať to dají do původního stavu. Teď jsem byl u známého a ten říkal že je blbost aby se to nepotkalo. Takže borec kecá a zítra bude peklo. Jsu nasraný jak sviňa. Zatím díky za reakce

Napsal: 03 dub 2012, 19:27
od este
hlavně at zjistí příčinu... asi měnil i štěft na napínací kladce a neco se nepovedlo... už jsme museli jednou taky převložkovat díru na šteft tenkrát se to taky nepotkalo byl to 2.0 tdi BMA 100Kw od tý doby se najelo cca 25000 a nic je to v pohodě tak třeba budeš mít taky štěstí :)

Napsal: 03 dub 2012, 19:30
od sharik4x4
Určitě si cvakly ventily o písty.Takže někdy to odnesou jen nadzdvihátka,pak vohlej ventil,někdy i píst a hlava.Takže tvrzení,že se nic nestalo,tomu bych moc nevěřil.Lepší je tu matku na napínáku zalepit,pak se nepovolí.
Určitě je dobrý vše zkontrolovat než to natočí.Já bych sundal vačku a kouknul na hydra a na ventily jestli jdou volně,pak změřit kompresi jestli to má tlaky a pak bych teprve jásal,že je to OK.
Hlavu bych sundal,kdych vyděl nějaký problém.

Napsal: 03 dub 2012, 19:34
od sharik4x4
Pokud se ucaknul šteft na napínák,tak to někdo přetáhnul.Někdo tam dává šteft M10 a převrtá kladku z 8-10mm, tam už to neulítne ani náhodou.

Napsal: 03 dub 2012, 19:49
od Rhei
Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 dub 2012, 19:54
od ALES
Před měsícem se to stejné stalo kamošovi, ale rozvody si dělal sám. Jak dotahoval šponovací kladku tak se mu už nezdála při dotahování pořát jako gumová, ale zatáhl a nechal to tak a po dalším měsíci se to potkalo. Ventily poohýbané oprava za 41000,- kč . Ten šteft co drží kladku je jemnej závit osmička a do hliníku, ten se mu vytrhl a kladka upadla. V celym závitu toho šteftu byl ten utrženej hliník. 10 šteft,novej závit a už je to navždy.

Napsal: 03 dub 2012, 19:57
od holy
Nevěřím, že by se to nepotkalo, tím nechci malovat čerta na zeď. Ale tohle je přesně ten případ, proč jsem nechal rozvody na mým BKD udělat v autorizáku, se záznamem do servisky. Než se pak handrkovat s nějakým soukromníkem, bejt bez auta, případně se soudit....

Napsal: 03 dub 2012, 19:58
od Rhei
mám i foto šroubu který to jistí... dám na uložto