Stránka 1 z 1

emise a žhavky

Napsal: 05 dub 2012, 19:45
od Breeoom
čus. dneska mě vyhodil z emisí, protože jsou v paměti zapsany žhavicí svíčky na 2. a 3. valci vadny. A otázka... když je vyměnim, musim před emisema smazat pamět? protože z paměti to asi jen tak nezmizi... a za druhý, jak to že odešli, když pokaždý kdyz je pod nulou tak používam bufík a ohřeju před startem aspon na padesát stupnů... On říkal něco o tom, že žhaví ještě i při chodu motoru a teplotou ovlivnujou kouřivost. je to možný ?? :) a ještě něco, prolezl sem celou dilenskou příručku a nikde zmínka o žhavkách. to je to fakt tak jednoduchý je vyměnit?? nebo jen blbě hledam :)

Napsal: 05 dub 2012, 19:50
od Tomas6
Napiš na jakým autě.Ale nechápu proč tě vyhodil z emisí kvůli žhavkám.Emise se mají měřit na motoru zahřátátém na provozní teplotu a to se v tu chvíli žhavky jenom vezou.Takže při jeho měření musely být emise OK pokud problém jen v těch žhavkách.

Napsal: 05 dub 2012, 19:56
od Breeoom
motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...

Napsal: 05 dub 2012, 19:57
od Breeoom
jo je to o2, BJB 1.9pd

Napsal: 05 dub 2012, 19:57
od dibarbora
To ze ho vyhodili je celkom normalne, lebo na EK by mali vycitat aj pamat zavad od nejakeho roku vyroby vozidla. Technikovi neslo o emisie ale vozidlo nepustil, lebo motor nebol podla neho v OK stave, v podstate mal pravdu.
Pre autora vlakna, zhaviace sviecky za vhodnych podmienok dozhavuju aj po starte (kontroluje sa teplota okolia a asi aj teplota chladiacej kvapaliny). Ako ich vymenit, treba uviest ake auto a aky motor.

Napsal: 05 dub 2012, 20:01
od dibarbora
Breeoom píše:motor měl přes 85st, koukal sem s nim na diagnostiku, vyjelo tam nšco o klimošce to ho prej nezajima, pak něco se servem, to taky nic,ale pak dvě závady žhavič na 2. válci a žhavič na 3. válci. a jinak nic. a on že prej ani měřit nezačne, protože by pak určitě nevyšla kouřivost. taky mě to právě překvapilo...
Vzhladom na zohriaty motor bol jeho argument blbost, pretoze motor by uz nedozhavoval, emisie by nameral. Vyhodil ta kvoli technickej zavade a tym mal aj argumentovat.

Napsal: 05 dub 2012, 20:01
od Breeoom
po startu dozhavujou, to je jasný, ale podle něj asi i kdyz je to potreba za provozu. to auto melo fakt kolem 90stupnu. spis me i prekvapilo, ze to nezobrazi ani maxidot ve stavu auta. uz sem je mohl vymenit davno. skoda...

Napsal: 05 dub 2012, 20:10
od Tomas.cz
Vyměnit žhavky, smazat závadu a je to, žhavky maj pracovat a máš pravdu i když jsou vadné chybu to nevyhodí na maxidotu nebo kontrolce motoru.

Žhaviče tam máš 5ti voltové, tak je nezkoušet na baterce :)

Napsal: 05 dub 2012, 20:12
od Breeoom
a ja si rikal ze diky bufiku usetrim za zhavici svicky :D

Napsal: 05 dub 2012, 20:14
od Tomas.cz
Třeba motory D5 od Volva začnou znovu žhavit i při stání na křižovatce a není to nic neobvyklého (:

Napsal: 05 dub 2012, 20:22
od Breeoom
kamarad kdyz je nad nulu zhaveni ignoruje a startuje hned. vzdycky mi to uplne otvira kudlu v kapse :) ale je fakt, ze na tom motoru je to znat. i pri 20st nad nulou poznam ze nastartoval on a ze odjizdi ... jak traktor. :)

Napsal: 05 dub 2012, 20:48
od romanespana
my mechanici mame takovy lidi radi

Napsal: 05 dub 2012, 20:53
od Breeoom
:) a tak urcite :)

Napsal: 06 dub 2012, 10:04
od Breeoom
tak zhavicky byly fakt 3 ze 4 viditelne praskly a dve uz byly uplne prepaleny jakoze nekonecnej odpor... takze uz tam jsou novy, a emise treste se na me :) diky za prispevky