DÍLY NA PŘESTAVBU

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

DÍLY NA PŘESTAVBU

Příspěvek od SLÁDEK »

Ahoj lidi,
zakládám nové téma s cílem zjednodušit hledání dílů a materiálu na přestabu. Představuji si, že pokud bude někdo vědět např. o ventilech, výměnících... za dobrou cenu, dá sem odkaz, aby si to ostatní mohli také pořídit bez zdlouhavého prohledávání internetu.
Co vy na to?

A já rovnou začnu:
V NISSANu ALMERA 2,2Di (já mám r.v. 2001) je namontován docela zajímavý naftový filtr.
Součástí držáku je ruční pumpička paliva, vespod filtru je namontováno čidlo vody v palivu s výpustním kohoutem.
Napadlo mě, že to čidlo je možné vymontovat a místo něj vyrobit držák hžavičky a tu pak namontovat přímo do filtru pro jeho ohřívání.
Nová vložka - celý ten modrý hrnec - stojí do 200Kč.
Tenhle filtr jsem sehnal přes inzerát v Nissan Klubu za 1000Kč.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Jo to je filtr jako u francouzu otazka zni budeli ta zhavicka schopna ohrat dostatecne rychle obem toho filtru. (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
KUK
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 čer 2006, 15:55

Příspěvek od KUK »

Hlavně už víme (protože čteme pozorně toto forum), že žhavička nemůže jít přímo do oleje, páč tam způsobuje neplechu...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Ono by se to dalo poresit nejakou treba duralovou vlozkou ale pravdepodobne to nikdy nebude mit potrebny vykon navic proste vyuzivat odpadni teplo motoru je podstatne efektivnejsi samozrejme v kombinaci. (wallbash)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

To vyhřívání by mělo jen zrychlit prohřátí filtru, před filtrem by byl samo přeřazený výměník ohřívaný chladící kapalinou. Použití hlíníkové vložky předpokládám - je nutné snížit vysokou povrchovou teplotu hžavičky tím, že se zvetší teplosměnná plocha. Prostor kam by se hžavička montovala je navíc na vstupu, ještě před samotným filtrem.

Jinak se ohřev filtru řeší elelektrickou "ponožkou", nebo chladící kapalinou vyhřívaným mezikusem.

Vyhřívanou hlavu filtru hžavičkou prodávají např. zde:
http://automotive.europecon.net/cs/filt ... ana-4.html
a ještě obrázek:
Obrázek
Naposledy upravil(a) SLÁDEK dne 19 kvě 2007, 13:40, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Jednocestný ventil

Příspěvek od SLÁDEK »

Našel jsem cenově přípustné ventily:

http://www.magicar.cz/product_info.php?products_id=103
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

http://www.9000.cz/zbozi/45-palivovy-ventil
ten samej ale o něco málo levnější + držák
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
waqw
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 13:35
Bydliště: OV

Příspěvek od waqw »

Vždyť to jsou obyčejné lpg ventily které se dají koupit za 270,- ;)
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

OK, napiš odkaz kde
Naposledy upravil(a) SLÁDEK dne 19 bře 2007, 18:06, celkem upraveno 1 x.
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

Výměník

Příspěvek od bobik43 »

Chtěl bych se zeptat jestli je rozumná cena za výměník v katalogu píší 20ti deskový, ale prodávájící mi řekl, že má 20 spojů a že je deseti deskový a cena 1281,- DíkyObrázek
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

já dal za 10-deskovej - vypadá stejně jako ten na obrázku 1700 s daní. Takže asi pohoda.
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

Re

Příspěvek od bobik43 »

To je taky cena s dani bez postovneho. A staci ten 10-ti deskovej na ohrev?
Uživatelský avatar
SLÁDEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 led 2007, 19:50

Příspěvek od SLÁDEK »

Ahoj, a kde ho mají?
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

Re

Příspěvek od bobik43 »

SLÁDEK píše:Ahoj, a kde ho mají?
Cau. V jedne firme co dela topenarstvi, ale moc ho nechteji samostatne prodavat. Volal jsem tam a tak nejak predbezne je nakonec ukecal, takze ho asi vemu a pak dam vedet co a jak..
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31

re: vymenik

Příspěvek od bobik43 »

Zdenda píše:já dal za 10-deskovej - vypadá stejně jako ten na obrázku 1700 s daní. Takže asi pohoda.
Kde jsi prosim te koupil hadicniky na vymenik?
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“