DÍLY NA PŘESTAVBU
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
DÍLY NA PŘESTAVBU
Ahoj lidi,
zakládám nové téma s cílem zjednodušit hledání dílů a materiálu na přestabu. Představuji si, že pokud bude někdo vědět např. o ventilech, výměnících... za dobrou cenu, dá sem odkaz, aby si to ostatní mohli také pořídit bez zdlouhavého prohledávání internetu.
Co vy na to?
A já rovnou začnu:
V NISSANu ALMERA 2,2Di (já mám r.v. 2001) je namontován docela zajímavý naftový filtr.
Součástí držáku je ruční pumpička paliva, vespod filtru je namontováno čidlo vody v palivu s výpustním kohoutem.
Napadlo mě, že to čidlo je možné vymontovat a místo něj vyrobit držák hžavičky a tu pak namontovat přímo do filtru pro jeho ohřívání.
Nová vložka - celý ten modrý hrnec - stojí do 200Kč.
Tenhle filtr jsem sehnal přes inzerát v Nissan Klubu za 1000Kč.
zakládám nové téma s cílem zjednodušit hledání dílů a materiálu na přestabu. Představuji si, že pokud bude někdo vědět např. o ventilech, výměnících... za dobrou cenu, dá sem odkaz, aby si to ostatní mohli také pořídit bez zdlouhavého prohledávání internetu.
Co vy na to?
A já rovnou začnu:
V NISSANu ALMERA 2,2Di (já mám r.v. 2001) je namontován docela zajímavý naftový filtr.
Součástí držáku je ruční pumpička paliva, vespod filtru je namontováno čidlo vody v palivu s výpustním kohoutem.
Napadlo mě, že to čidlo je možné vymontovat a místo něj vyrobit držák hžavičky a tu pak namontovat přímo do filtru pro jeho ohřívání.
Nová vložka - celý ten modrý hrnec - stojí do 200Kč.
Tenhle filtr jsem sehnal přes inzerát v Nissan Klubu za 1000Kč.
Hlavně už víme (protože čteme pozorně toto forum), že žhavička nemůže jít přímo do oleje, páč tam způsobuje neplechu...
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
To vyhřívání by mělo jen zrychlit prohřátí filtru, před filtrem by byl samo přeřazený výměník ohřívaný chladící kapalinou. Použití hlíníkové vložky předpokládám - je nutné snížit vysokou povrchovou teplotu hžavičky tím, že se zvetší teplosměnná plocha. Prostor kam by se hžavička montovala je navíc na vstupu, ještě před samotným filtrem.
Jinak se ohřev filtru řeší elelektrickou "ponožkou", nebo chladící kapalinou vyhřívaným mezikusem.
Vyhřívanou hlavu filtru hžavičkou prodávají např. zde:
http://automotive.europecon.net/cs/filt ... ana-4.html
a ještě obrázek:
Jinak se ohřev filtru řeší elelektrickou "ponožkou", nebo chladící kapalinou vyhřívaným mezikusem.
Vyhřívanou hlavu filtru hžavičkou prodávají např. zde:
http://automotive.europecon.net/cs/filt ... ana-4.html
a ještě obrázek:
Naposledy upravil(a) SLÁDEK dne 19 kvě 2007, 13:40, celkem upraveno 1 x.
http://www.9000.cz/zbozi/45-palivovy-ventil
ten samej ale o něco málo levnější + držák
ten samej ale o něco málo levnější + držák
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
re: vymenik
Kde jsi prosim te koupil hadicniky na vymenik?Zdenda píše:já dal za 10-deskovej - vypadá stejně jako ten na obrázku 1700 s daní. Takže asi pohoda.