Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » TRAFO-olej a vw Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: so březen 14, 2015 11:55 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Ten velkej okroužek č.51 začne propouštět jestli sem se nesek. Mudruju nadtím proč se poručí nejdřív, jestli to je tím, že z vnitřní strany vytěsňuje palivo a z vnější obvodové se k němu dostává vzduch z meziprostoru rozdělovací hlavy a tělesa čerpadla? Nebo hlava se zahřívá a střídaj se tam teploty? Možná to je taky tím že olej co protýká čerpadlem je hustší a má větší viskozitu? Ale asi tomu pukření a tvrdnutí okroužku bude vadit vzduch a když se přejde z normální nafty na bionaftu nebo jiné alternativní palivo tak to začne chcát teda převážně u starších aut. Co myslíte???? Zmaten?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so březen 14, 2015 11:04 pm Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 849




číslo toho gufera je: 1460283312. Já přetěsnil o-kroužkama bosch a nemám problém ani na čistý RO. Většina byla zelená. Dobré je že u Peugeotu lze čerpadlo vytáhnout i bez demontáže rozvodu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 7:44 am Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




burton.b22 napsal:
číslo toho gufera je: 1460283312. Já přetěsnil o-kroužkama bosch a nemám problém ani na čistý RO. Většina byla zelená. Dobré je že u Peugeotu lze čerpadlo vytáhnout i bez demontáže rozvodu.


Je to bošácký gufero vitonový? Nikde jsem nenašel co je to za materiál. Já použil jeho levnější náhradu od Corteca č. 12019583B asi za 50 Kč, která je bohužel jen z NBR. Větší gufero na 20mm hřídelku má č. 12019586B a už je vitonové, ale to na 17mm ne. Kolik stála ta kompletní těsnicí sada od Bosche?
Jak u Peugeota zafixuješ rozvodové kolo, aby se ti nehnulo, když vyndáš čerpadlo, nebo se nějak neposunul rozvoďák a hlavně jak ho tam pak dáváš zpátky, když ti proti šponuje rozvodový řemen?

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 12:16 pm Citovat
burton.b22
Přispěvovatel
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 849




Gufero je hnědé. Na autokelly je i fotka. Celá sada stála přes 300kč po slevě ale byla i s guferem ovšem číslo sady včetně gufera mám pouze pro hřídel 20mm. Jinak to dělám tak že kolo od čerpadla zaaretuju oběma šrouby. Potom sundám trubky a vše okolo pak povolím matku ve předu na hřídeli potom povolím čerpadlo z držáku a klepnu do matky at seskočí z rozvodového kola. Pak zase vrátím zpět. Někde jsem měl i fotku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 15, 2015 12:50 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 924
Bydliště: Praha a okolí




Díky, až budu příště shánět malý gufero, tak vezmu vitonový od Bosche. Doufám ale, že to jen tak nebude...
To s těma 2 aretačníma šroubama mě nikdy nenapadlo a přitom je to tak jednoduchý Velmi ??astn? Díky za tip Mrknut? Fotka není třeba, je mi to jasný, rozvody na Peugeotu/Citroenu už jsem dělal mockrát.

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 31, 2015 9:10 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Tady jsem našel pěknej popis o pryžích a jinejch materiálech odolnost:

http://www.armat.cz/pdf/specifikace-tesnicich-materialu-epdm-silikon-ptfe-viton-nbr.pdf
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2015 6:40 pm Citovat
fandaseler
Nováček
Založen: 16.6.2015
Příspěvky: 14




Da se nejak od sebe rozeznat trafoolej s pcb a ten novejsi bez nej?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2015 7:46 pm Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




JJ jenom asi v laboratoři. Hele ale tydle jedy jsou ve všem akorát se o tom nemluví. Třeba ftaláty látky které způsobují neplodnost jsou ve veškeré gumě z číny (překročené limity) třeba u dětskejch dudlíků a jak si batolata spokojeně žužlaj Velmi ??astn? Sm?ch Si s tím nelámej hlavu Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2015 11:07 pm Citovat
fandaseler
Nováček
Založen: 16.6.2015
Příspěvky: 14




Tak muzu mit nejakej trafo.. ale zase nechci jezdit domu kolem hrobecku.. a rikat.. joo tady bydleli sousedi,to bylo v dobe kdy sem jezdil na RO,s prechodem na trafo se zvysila umrtnost ve vesnici Velmi ??astn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po srpen 10, 2015 11:12 pm Citovat
fandaseler
Nováček
Založen: 16.6.2015
Příspěvky: 14




A hlavne nevim co tomu rekne motor.. asv,zatim papa rostlinku,ale neochotne.. Zmaten? studenej dele toci a pri jizde je obcas tupej na plyn.. kdyz ho podrzim,tak najednou dostanu kopanec do zad a jede.. ,regulace zatuhla neni,pred cca tejdnem sem to mel venku O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2015 8:30 am Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




fandaseler napsal:
A hlavne nevim co tomu rekne motor.. asv,zatim papa rostlinku,ale neochotne.. Zmaten? studenej dele toci a pri jizde je obcas tupej na plyn.. kdyz ho podrzim,tak najednou dostanu kopanec do zad a jede.. ,regulace zatuhla neni,pred cca tejdnem sem to mel venku O?i sem tam


Je asv motor mám taky. Pro motor je trafáč laskomina Velmi ??astn? to je vlasně kvalitnější než nafta, a eště neobsahuje parafín kterej může v mrazech přicpávat filtr. Hele to může bejt věcí, proč to hapruje, může ti palivová soustava přisávat vzduch, malá startovací dávka paliva, malej předvstřik, jezdíš na 100% rostlinu? to by pak odpovídalo co Ti to dělá. Rostlináč ředím 50-50 s naftou. Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2015 10:36 am Citovat
fandaseler
Nováček
Založen: 16.6.2015
Příspěvky: 14




Tak vsude sem cetl jak to bezproblemove jezdi na RO,ale stejne mam mix 20l olej,1l benzin, 20ml dvoutakt a 40 ml vif zimni a dela mi to tohle.. Tak si nechci predstavit co by to delalo na cistej olej bez redeni benzinem,jinak.. Zda se mi ze to dela jenom za tepla,po ranu je vse ok.by me zajimalo co se tam deje... Jestli RO ma takovou teplotu ze dela hrudky nebo co.. Pritom teplejsi je ridsi, tak nechapu proc to dela,asi jeste vytahnu vstriky a podivam se na ne
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2015 1:10 pm Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




Čeče jezdit jenom na rostlináč 20/1 benzin, bych se bál bez předehřevu, no ale jestli to zkousne čerpadlo tak to je zajímavej poznatek, litr benzinu na dvacet litrů to je jak kapka v moři. Nejdůležitější je finanční úspora Velmi ??astn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2015 1:57 pm Citovat
fandaseler
Nováček
Založen: 16.6.2015
Příspěvky: 14




Taky chci jezdit jen od jara do podzimu Smile v zime bionafta,dokud neni zima nevidim v tom problem,jen tesneni u cerpadla se rozloucilo, kdyz sem mel 50:50 s naftou.. Najel sem 300 km a ende,koupil sem origo sadu tesneni za 300 kc a uz 2000 km drzi Smile a ten trafac se nemusi filtrovat nebo s nim jakkoliv carovat?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út srpen 11, 2015 7:33 pm Citovat
čoud
Přispěvovatel
Založen: 13.2.2015
Příspěvky: 132
Bydliště: Hradec Králové




trafáč nějak extra špinavej neprůhlednej jsem ještě neviděl, slouží to jako chladící médium u větších traf, takže to se nemá asi jak něčím kontaminovat, pokud by bylo ale trafo např deset let mimo provoz a pak trafáč vypustily tak tam nějaká vázaná vzdušná vlhkost může být, v trafech co do poslední chvíle makaj tak olej musí bejt v pohodě. pro sychr ho nech odstát v nějaké butely, a kaly sedimentují.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TRAFO-olej a vw
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.