Focus 1,8 TDCI nestaruje chyba P1283

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Focus 1,8 TDCI nestaruje chyba P1283

Příspěvek od dury2 »

Zdar borci, neví někdo co by to mohlo být? Atal píše chybu P1283- obvod takového regulátoru vstřikovače.
Auto nenastartuje, cerpadlo je po repasi a regulator tlaku je novy. Moc dekuji za pomoc.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Ještě pro upřesnění při startování (cca 200otáček) se tlak v liště pohybuje od 30-70 Mpa. Je to správný údaj?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

až 70MPa ?

to je hodně, koukni na vstřiky
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Vstřiky jsou po kontrole! Od té doby to najelo +-20km. Těch 70Mpa je když to delší dobu točíš, jinak to začíná od cca20Mpa. jaký má být tedy tlak, aby to nastartovalo?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
pozotr
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2007, 13:03

Příspěvek od pozotr »

vstreky sa kontrolovaly pred opravov cerpadla alebo po oprave cerpadla?
Ak pred opravov dal by som ich este raz skontrolovat a dvokladne by som vycistil cely palivovy system kvoli necistotam. System Delphi je strasne haklivy na necistoty BOSCH ten tak nieje.
Mne sa stalo ze som odstavil auto do garaze vymenil som zhavice a uz som auto nastartoval na tri valce odysiel mi vstekovac a to nebol ani len odpojeny.
Pozeral som sa na tu zavadu tak esi-tronic mi podla toho kodu P1283 Vstrikovace poruch funkce.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Vstřiky byly dělané myslím až po čerpadle. Nenajdeš něco více k té chybě? Moc díky.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

to vypadá na ucpaný vstřiky čistila se soustava dělal se rozbor na piliny v naftě.na čistič vrčí?
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Majitel říkal že mu to už udělalo vícekrtá-proto bylo zrepasované čerpadlo a pak jěště trysky, najel pry cca 20km k benzínce, tam natankoval a pak už to prý nejelo. Zapojil jsem místo filtro pet láhev s naftou a kromě občasného škytnutí totaky nechytlo. Upřesni prosím"na čistič vrčí?"? Čím nejjednodušeji vyčistím soustavu?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dury2 píše:Majitel říkal že mu to už udělalo vícekrtá-proto bylo zrepasované čerpadlo a pak jěště trysky, najel pry cca 20km k benzínce, tam natankoval a pak už to prý nejelo. Zapojil jsem místo filtro pet láhev s naftou a kromě občasného škytnutí totaky nechytlo. Upřesni prosím"na čistič vrčí?"? Čím nejjednodušeji vyčistím soustavu?
vemeš sprej na čistění a odmastování brzdových kotoučů a úři startu stříkáš do sání jestli to chytne,

nevím kolik je megapaskal a atmosfér ale fachčí to tak že po prvním otočení musí skočit tlak 11O atm a motor dostane pokyn ke startu pokud je tlak nižší nechytne, pokud máš vyšší tlak jak 11O motor nedostává pokyn ke startu,
já měl nedávno 2,8 hdi tlak OK žádná závada v paměti nic jsme nenačli no nakonec rozpojený konektor od čidla polohy vačky ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tlak by jsi měl mít odskoušený tlakoměrem čidlo se může mejlit ukazuje tlak jak kráva přitom tam je kolem 1OO atm a občas motor prskne ;)
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

110Atm = 11Mpa, takový tlak tam skočí na začátku startování a pak se zvyšuje. Blbá otázka: ten sprej vytvoří se vzduchem směs, která se ve válci vznítí? Pokud to tedy na čistič chytne, je chyba v přívodu paliva, což už vím z výpisu paměti závad.
Když to dlouho točím,tak tam pak skočí chyba snímače polohy vačkové hřídele. Zkontroloval jsem napájení snímače bylo v pořádku a bohužel nemám jiný snímač na vyzkoušení. Tahle chyba jde normálně smazat, kdyžto chyba "obvod takového regulátoru vstřikovače" tam je pořád a smazat nejde. Nikde jsem nenašel, co by mohla konkrétně znamenat.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Čerpadlo bylo venku a na repasi a kromě výměny nějakých již ne 100% těsnění bylo vpořádku, tlak byl v pohodě.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Na spray ti to pojde lebo tam sa ti miesa vzduch s cisticom, ktory ti saje motor a potom vtahuje cez ventily dnu. Takto ti motor pojde aj bez vstrekov. Pokial ti vyhodi 110 bar tak alektronika to vyhodnoti ako abnormal a vstrekovanie nepusti, tak isto ako ked je tlak paliva maly. Repas nieje 100% to je jedna vec, cidlo vacky pokial blbne tak to nechyti tiez. Moze blbnut aj cidlo tlaku paliva , ze ti pise 110 a pritom tam tecie 30, moze nemusi.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

jasný, jenže si myslím, že pokud čidlo ukazuje správně a tlak je mimo mez, jednotka by to vyhodnotila jako chybu např. tlka paliva nedosahuje potřebnou hodnotu a nebo tlak paliva překročil povolenou mez atd. Proto se ptám co to může znamenat "obvod takového regulátoru vstřikovače". Podotýkám, že regulátor tlaku je nový (na starý to taky nechytne). Navíc tato chyba je premanentní a nejde smazat. Tedy pokud by třeba tlak při startování byl nízký/vysoký chyba by šla smazat a objevila by se znovu až po stratování. Jenže tahle chyb nejde smazat vůbec.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Jinak všem moc díky za reakce :worthy:
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Ford“