jak zapojit budik na tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

niooos
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 10 bře 2007, 18:07
Odpovědi: 0

jak zapojit budik na tlak turba

Příspěvek od niooos »

prosim o pomoc kam mam zopojit hadicku na tlak turba na octavii 66kw dekuji.a kdyby nekdo mel foto tak by to bylo nejlepsi dekuji
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

no jo ,,,aj ja by som bol za keby sem niekdo hodil par foto (noteeth)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Obrázek
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

To:jini
Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Proč????
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Indi píše:To:jini
Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Proč????
no klapka uzavře přívod vzduchu a ten který tam zbyde(v sání) vycucne motor, takže logický že vznikne podtlak... ;)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

OKs este par lajickych otazok,, ako mam vycistit to sanie? je to odst hlboko ako sa tam mam dostat? :) a potom ako mam dat hadicku do tej vyvrtanej diery? nechapem,,, som lajik :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Jim píše:
Indi píše:To:jini
Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Proč????
no klapka uzavře přívod vzduchu a ten který tam zbyde(v sání) vycucne motor, takže logický že vznikne podtlak... ;)
To mi je jasné,ale k čemu je to dobré u dieselu?Já mám za to,že ty budíky jsou pro benzíny a tam to smysl má(info. o sáni).
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Indi: aha, já to z tvýho příspěvku pochopil jinak... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

to od Jiniho je docela slušnej nápad ;) teoreticky by tedy mělo jít (aby tam člověk nemusel dávat clonu proti kmitání) to dovrtat rovnou 1mm vrtákem.
pokud se to nedává přímo před budík.
jinak už to někdo řešil tím že použil autoventilek a ten dal do plast. trubky mezi IC a klapku..
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
cutik
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 lis 2006, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: CB

Příspěvek od cutik »

A kam to mam pripojit u motoru 1Z :)
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od midnight_man »

cutik píše:A kam to mam pripojit u motoru 1Z :)
sakra dobra otazka,,,aj ja by som rad vedel! (konkretne OCTA 1.9 Tdi 97)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

já jsem to zapojil jinam...jsem lajk, tak nevím jak to mám pojmenovat...ale je to přidělané gumce vedle levého tlumiče...funguje to...jenomže teď mám jinačí a o dost větší problém, kudy odtud mám dostat hadičku do interiéru? trávím nad tím už týden (wallbash) a pořád nic :? když se tady najde někdo, kdo mě otevře oči, budu vděčnej. Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ferenzzo píše:já jsem to zapojil jinam...jsem lajk, tak nevím jak to mám pojmenovat...ale je to přidělané gumce vedle levého tlumiče...funguje to...jenomže teď mám jinačí a o dost větší problém, kudy odtud mám dostat hadičku do interiéru? trávím nad tím už týden (wallbash) a pořád nic :? když se tady najde někdo, kdo mě otevře oči, budu vděčnej. Díky
Jaký máš auto?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

oktávku tdi r.v. 99 (hm)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Na 1Z to mám na hadicce co jde do RJ motoru na tu jsem dal "téčko" z odstřikovačů :scooter:
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“