jak zapojit budik na tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak zapojit budik na tlak turba
prosim o pomoc kam mam zopojit hadicku na tlak turba na octavii 66kw dekuji.a kdyby nekdo mel foto tak by to bylo nejlepsi dekuji
- midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
all
no jo ,,,aj ja by som bol za keby sem niekdo hodil par foto 

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).


Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
no klapka uzavře přívod vzduchu a ten který tam zbyde(v sání) vycucne motor, takže logický že vznikne podtlak...Indi píše:To:jini
Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Proč????

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

- midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
all
OKs este par lajickych otazok,, ako mam vycistit to sanie? je to odst hlboko ako sa tam mam dostat?
a potom ako mam dat hadicku do tej vyvrtanej diery? nechapem,,, som lajik 


Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
To mi je jasné,ale k čemu je to dobré u dieselu?Já mám za to,že ty budíky jsou pro benzíny a tam to smysl má(info. o sáni).Jim píše:no klapka uzavře přívod vzduchu a ten který tam zbyde(v sání) vycucne motor, takže logický že vznikne podtlak...Indi píše:To:jini
Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Proč????
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
to od Jiniho je docela slušnej nápad
teoreticky by tedy mělo jít (aby tam člověk nemusel dávat clonu proti kmitání) to dovrtat rovnou 1mm vrtákem.
pokud se to nedává přímo před budík.
jinak už to někdo řešil tím že použil autoventilek a ten dal do plast. trubky mezi IC a klapku..

pokud se to nedává přímo před budík.
jinak už to někdo řešil tím že použil autoventilek a ten dal do plast. trubky mezi IC a klapku..
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
- midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
all
sakra dobra otazka,,,aj ja by som rad vedel! (konkretne OCTA 1.9 Tdi 97)cutik píše:A kam to mam pripojit u motoru 1Z
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
já jsem to zapojil jinam...jsem lajk, tak nevím jak to mám pojmenovat...ale je to přidělané gumce vedle levého tlumiče...funguje to...jenomže teď mám jinačí a o dost větší problém, kudy odtud mám dostat hadičku do interiéru? trávím nad tím už týden
a pořád nic
když se tady najde někdo, kdo mě otevře oči, budu vděčnej. Díky


VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Jaký máš auto?Ferenzzo píše:já jsem to zapojil jinam...jsem lajk, tak nevím jak to mám pojmenovat...ale je to přidělané gumce vedle levého tlumiče...funguje to...jenomže teď mám jinačí a o dost větší problém, kudy odtud mám dostat hadičku do interiéru? trávím nad tím už týdena pořád nic
když se tady najde někdo, kdo mě otevře oči, budu vděčnej. Díky
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm