Stránka 1 z 1
Po vyměně nebrzdí tak jak má
Napsal: 13 dub 2012, 18:48
od jarda123
Ahoj dnes jsem vyměnil bzdy z 280 na 288.Vše jsem ovzdušnil ale kdýž jedu šlapnu na pedal poprvé na tak v poho brzdí,šlapnu třeba 3x za sebou tak na pořetí vší silou mačkam ale nebrzdí proste jako kdyš šlapu do h....a

nevíte co stím proste jak slapu vícekrát tak to nebzdí.
Napsal: 13 dub 2012, 19:57
od aughostino
ak to ma abs, odvzdusni to cez vag
Napsal: 13 dub 2012, 21:52
od jarda123
jako ze to mam odvzdusnit pres vag?
Napsal: 14 dub 2012, 07:23
od leguan
jo vag ti rozběhne čerpadlo a pak odvzdušníš klasicky
Napsal: 14 dub 2012, 07:42
od jarda123
aha tak díky jdu na to
Napsal: 14 dub 2012, 07:55
od Martinsek
Vývěva ti nedokáže tak rychle vytvořit podtlak v posilovači..rychle za sebou se na brzdu netlačí,na to tam je ABS. Pokud to brzdí dobře při prvním sešlápnutí a pak počkáš třeba 10 vteřin a taky to brzdí tak je to dobré. Pokud by tam byl vzduch tak je první sešlápnutí měkké a další už tvrdší.
Napsal: 14 dub 2012, 10:59
od zero1724
mám stejný problém,2x sešlápnu pedál a v pohodě,pak se natlakuje a můžu stát na brzě vší silou a nic.Pak pustim pedál na 2s a auto zase brzdí.Jenže když jedu kudlu,tak se to natlakuje a nebrzdí vůbec.Co s tim?
Napsal: 14 dub 2012, 11:02
od jericho-3
martinsek-proč bych nemohl brzdit několikrát za sebou, v čem je problém, podtlak tam musí být pořád a dostatečný..Přece nebudu počítat vteřiny, kdy už můžu zase brzdit..? Patrně je vakuo v háji, nebo někde podtlak uniká..
Napsal: 14 dub 2012, 11:07
od jarda123
ted tomu teda nerozumím taky si myslím ze to musí brzdit furt a kdykoliv.

Napsal: 14 dub 2012, 12:14
od zero1724
Myslim si to samé,kor když jedeš ostrou,tak se na ty brzdy musíš spolehnout.Já měnil brzdovku a pak umělohmotnou hadici od vývěvy k posilovači za gumovou tlakovku.Ale podtlak tam je,když sundám ty boční hadičky.
Napsal: 15 dub 2012, 09:07
od Martinsek
jericho-3 uvolněním brzdy vracíš membránu zpět v posilovači a vývěva nedokáže za vteřinu znovu vytvořit stejný podtlak... vyzkoušej si to na jiném autě a uvidíš.
Napsal: 15 dub 2012, 14:12
od zero1724
Zkoušel jsem to na mém stilu, které má 288 brzdy a brzdí to jak jed proti tomu a to má 1500kg, ikdyž 5x zasebou našlapu za jízdy brzdu tak sice se našlape pedál,tim že ztvrdne, ale brzdný účinek se skoro nemění...tak nevim co s tim mám...
Napsal: 15 dub 2012, 18:21
od jericho-3
Musí tam být rezerva, když chcípneš motor, musíš 2-3 krát sešlápnout v plné síle, než ti pedál ztvrdne..Co by to bylo za pořádek, aby brzda tvrdla a člověk musel čekat až se membrána vrátí..

Napsal: 15 dub 2012, 18:35
od romanespana
neco jako bylo u trambuse, kdyz si vickrat rychle hnap na brzdy, tak se ti rozhodily klice a bylo to taky v pr..... a kdyz si jen brzdu chvily drzel, tak se zas ohraly pakny a zas v pr.........
Napsal: 15 dub 2012, 19:02
od octaviask
u mnas tiez hned na 3tie rychle zoslapnutie auto brzdi s mensim ucinkom..je to aj tym, ze podtlakova pumpa uz nema taku silu ako za nova
