Stránka 1 z 1

Po vyměně nebrzdí tak jak má

Napsal: 13 dub 2012, 18:48
od jarda123
Ahoj dnes jsem vyměnil bzdy z 280 na 288.Vše jsem ovzdušnil ale kdýž jedu šlapnu na pedal poprvé na tak v poho brzdí,šlapnu třeba 3x za sebou tak na pořetí vší silou mačkam ale nebrzdí proste jako kdyš šlapu do h....a :) nevíte co stím proste jak slapu vícekrát tak to nebzdí.

Napsal: 13 dub 2012, 19:57
od aughostino
ak to ma abs, odvzdusni to cez vag

Napsal: 13 dub 2012, 21:52
od jarda123
jako ze to mam odvzdusnit pres vag?

Napsal: 14 dub 2012, 07:23
od leguan
jo vag ti rozběhne čerpadlo a pak odvzdušníš klasicky

Napsal: 14 dub 2012, 07:42
od jarda123
aha tak díky jdu na to

Napsal: 14 dub 2012, 07:55
od Martinsek
Vývěva ti nedokáže tak rychle vytvořit podtlak v posilovači..rychle za sebou se na brzdu netlačí,na to tam je ABS. Pokud to brzdí dobře při prvním sešlápnutí a pak počkáš třeba 10 vteřin a taky to brzdí tak je to dobré. Pokud by tam byl vzduch tak je první sešlápnutí měkké a další už tvrdší.

Napsal: 14 dub 2012, 10:59
od zero1724
mám stejný problém,2x sešlápnu pedál a v pohodě,pak se natlakuje a můžu stát na brzě vší silou a nic.Pak pustim pedál na 2s a auto zase brzdí.Jenže když jedu kudlu,tak se to natlakuje a nebrzdí vůbec.Co s tim?

Napsal: 14 dub 2012, 11:02
od jericho-3
martinsek-proč bych nemohl brzdit několikrát za sebou, v čem je problém, podtlak tam musí být pořád a dostatečný..Přece nebudu počítat vteřiny, kdy už můžu zase brzdit..? Patrně je vakuo v háji, nebo někde podtlak uniká..

Napsal: 14 dub 2012, 11:07
od jarda123
ted tomu teda nerozumím taky si myslím ze to musí brzdit furt a kdykoliv. :? :?

Napsal: 14 dub 2012, 12:14
od zero1724
Myslim si to samé,kor když jedeš ostrou,tak se na ty brzdy musíš spolehnout.Já měnil brzdovku a pak umělohmotnou hadici od vývěvy k posilovači za gumovou tlakovku.Ale podtlak tam je,když sundám ty boční hadičky.

Napsal: 15 dub 2012, 09:07
od Martinsek
jericho-3 uvolněním brzdy vracíš membránu zpět v posilovači a vývěva nedokáže za vteřinu znovu vytvořit stejný podtlak... vyzkoušej si to na jiném autě a uvidíš.

Napsal: 15 dub 2012, 14:12
od zero1724
Zkoušel jsem to na mém stilu, které má 288 brzdy a brzdí to jak jed proti tomu a to má 1500kg, ikdyž 5x zasebou našlapu za jízdy brzdu tak sice se našlape pedál,tim že ztvrdne, ale brzdný účinek se skoro nemění...tak nevim co s tim mám...

Napsal: 15 dub 2012, 18:21
od jericho-3
Musí tam být rezerva, když chcípneš motor, musíš 2-3 krát sešlápnout v plné síle, než ti pedál ztvrdne..Co by to bylo za pořádek, aby brzda tvrdla a člověk musel čekat až se membrána vrátí.. :)

Napsal: 15 dub 2012, 18:35
od romanespana
neco jako bylo u trambuse, kdyz si vickrat rychle hnap na brzdy, tak se ti rozhodily klice a bylo to taky v pr..... a kdyz si jen brzdu chvily drzel, tak se zas ohraly pakny a zas v pr.........

Napsal: 15 dub 2012, 19:02
od octaviask
u mnas tiez hned na 3tie rychle zoslapnutie auto brzdi s mensim ucinkom..je to aj tym, ze podtlakova pumpa uz nema taku silu ako za nova ;)