Jaké C čidlo na O1 AGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Jaké C čidlo na O1 AGR?
Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
C- čidlo (čidlo tlaku v sání) ti to dovolí víc nafouknout, oproti sériovému, používá se když se dává VB turbo...
Ale teď ty rozpětí kolik ty čidla mají fakt nevím, když tak mě opravte
B-čidlo max. do1,5bar a C-čidlo do 1,9bar.
Ale teď ty rozpětí kolik ty čidla mají fakt nevím, když tak mě opravte
B-čidlo max. do1,5bar a C-čidlo do 1,9bar.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?
zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.
Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?
Ano jde to udělat..ja to mám ..dočasně.. už měsíc teflonová páska kousek hadice zahradní zase omotat naládovat to tam a pohoda 2 bary špička a držítukydydes píše:zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.
Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
- zdenouch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 377
- Registrován: 02 srp 2006, 19:41
- Bydliště: Kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
musí ta hadice být akorát zkoušet hledat..... nebude potřeba uděla pořádný Cooler z vedením?a pořešit kvlalitní přirubu na to čidlozdenouch píše:zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
Ma vacsi rozsah. Ked potrebujes fukat vacsi tlak ktory by uz bol za rozsah 051 prip. 051B cidla. Ale samozrejme k nemu musis prisposobit soft v RJ motora, nakolko 051C cidlo dva na vystupe ine hodnoty napatia (mensie) v zavyslosti od tlaku.Marek77 píše:Zeptám se možná jako idiot - k čemu je to dobré?
Vytočil jsem hliníkovej mezikus ve vrtačce se zápichem pro ó-kroužek. Soustruh nebyl po ruce...
A záměnný to není. Céčkový čidlo kecá oproti původnímu o cca půl baru směrem dolů, takže pro amatérskej tuning dobrý. Pokud máš teda dost nafty a turbo který to vydrží. Mě to udělalo 190 koní s mizerným průběhem. 😀
A záměnný to není. Céčkový čidlo kecá oproti původnímu o cca půl baru směrem dolů, takže pro amatérskej tuning dobrý. Pokud máš teda dost nafty a turbo který to vydrží. Mě to udělalo 190 koní s mizerným průběhem. 😀
Oct asv 2000, DieselPower
Hlavně to čidlo měří jinak než 051 nebo 051B tohle je zase nějaký tuning alá rady z pumpy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!