Jaké C čidlo na O1 AGR?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Jaké C čidlo na O1 AGR?

Příspěvek od zdenouch »

Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.



Obrázek
Obrázek
Obrázek
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 26 říj 2010, 22:04

Příspěvek od zip2010 »

C cidlo se ve velkym prumeru myslim ze nedela . ja to mel tak ze sem z klingeritu udelal pod C cidlo tesnemi a bylo to v klidu. vse tesnilo.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Zeptám se možná jako idiot - k čemu je to dobré?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

C- čidlo (čidlo tlaku v sání) ti to dovolí víc nafouknout, oproti sériovému, používá se když se dává VB turbo...

Ale teď ty rozpětí kolik ty čidla mají fakt nevím, když tak mě opravte
B-čidlo max. do1,5bar a C-čidlo do 1,9bar.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?

Příspěvek od tukydydes »

zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.

Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký ;)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?

Příspěvek od Wena »

tukydydes píše:
zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.

Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký ;)
Ano jde to udělat..ja to mám ..dočasně.. už měsíc :-D teflonová páska kousek hadice zahradní zase omotat naládovat to tam a pohoda 2 bary špička a drží :-D
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02

Příspěvek od Wena »

zdenouch píše:zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
musí ta hadice být akorát ;) zkoušet hledat..... nebude potřeba uděla pořádný Cooler z vedením?a pořešit kvlalitní přirubu na to čidlo :)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

pry staci vyriznout z duse presne pod cidlo tesneni udelat diry a poradne dotahnout.... melo by to drzet ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Octava : dneska jsme to presne takhle delal a je to OK :)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Marek77 píše:Zeptám se možná jako idiot - k čemu je to dobré?
Ma vacsi rozsah. Ked potrebujes fukat vacsi tlak ktory by uz bol za rozsah 051 prip. 051B cidla. Ale samozrejme k nemu musis prisposobit soft v RJ motora, nakolko 051C cidlo dva na vystupe ine hodnoty napatia (mensie) v zavyslosti od tlaku.
Dmnd
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17 led 2016, 13:24

Příspěvek od Dmnd »

uživatel JohnyFLat dělá redukce na to čidlo, sám jsem kupoval a spokojenost za pár kaček.
Crazytony
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2020, 08:21
Bydliště: Borovany

Příspěvek od Crazytony »

Jsou ty čidla zcela záměná nebo se musí upravit program? Mám seriovou AHF a vyměnil jsem Intercooler i s čidlem a je tam to 12mm. Nicméně původní bylo 18mm.

Delší dobu řeším problém s tím, že mi to víc kouří.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vytočil jsem hliníkovej mezikus ve vrtačce se zápichem pro ó-kroužek. Soustruh nebyl po ruce...
A záměnný to není. Céčkový čidlo kecá oproti původnímu o cca půl baru směrem dolů, takže pro amatérskej tuning dobrý. Pokud máš teda dost nafty a turbo který to vydrží. Mě to udělalo 190 koní s mizerným průběhem. 😀
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Hlavně to čidlo měří jinak než 051 nebo 051B tohle je zase nějaký tuning alá rady z pumpy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“