Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
papirex
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 19 črc 2007, 18:48
Bydliště: karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od papirex »

4kKM za 5 měsíců? to jezdíš z garáže před barák a z5? :D sorry, to je vtip. já nelítám 5000 za měsíc, tak mi to přijde málo :) jinak hezkej příspěvek. jen si vem lepší foťák :)
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

proc se ucpava egr?
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

dyk píše:proc se ucpava egr?
protoze se ti pres nej recirkuluji do sani vyfukove splodiny a saze
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
dodo333
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 05 led 2008, 16:22

Příspěvek od dodo333 »

KED ZASLEPIM TU HADICKU NEVERIM ZE TREBA ROBIT AJ TU PODLOZKU TEN VENTIL SA PREDSA NEOTVORI ALE CO SA STANE KED MOTOR PREKROCI PLNIACI TLAK A CHCE IST DO NUDZOVEHO REZIMU LEBO V TURBE SA PRIDRELY VARIABILNE LOPATKY MINIMALNE TESNENIE POD HLAVOU V PRDELI
dodo333
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 05 led 2008, 16:22

Příspěvek od dodo333 »

PODLA MNA SA OTVARA AJ PRI NUDZAKU AK NIE TAK SORY
Uživatelský avatar
Robert Grečko
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2007, 12:04
Bydliště: SK-Spišský Štvrtok

EGR ventil

Příspěvek od Robert Grečko »

Na co je dobré zaslepit EGR ventil?
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

dodo333 píše:KED ZASLEPIM TU HADICKU NEVERIM ZE TREBA ROBIT AJ TU PODLOZKU TEN VENTIL SA PREDSA NEOTVORI ALE CO SA STANE KED MOTOR PREKROCI PLNIACI TLAK A CHCE IST DO NUDZOVEHO REZIMU LEBO V TURBE SA PRIDRELY VARIABILNE LOPATKY MINIMALNE TESNENIE POD HLAVOU V PRDELI
jo, když ti EGR těsní tak stačí ucpat podtlak, ale když ne tak zaslepení je jistota. no a když to turbo překročí plnící tlak a ŘJ spadne do nouzáku tak to sebere naftu a hotovo, proč by mělo odejít těsnění?
CFHC
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Můžete sem někdo hodit alespoň základní rozměry té záslepky? Vypálil bych si ji na laseru, ale ať to nevyndavám dvakrát. Díky moc
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

proboha co jeto za vědu? kus hliníkovýho plechu s dvěma dírama na šrouby, podle mě 2-3mm tloušťka. Proč laser? nůžky na plech a vrtačka
CFHC
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

JESTLI SI ZE SEVERU TAK MI ZAVOLEJ JEDNU TI DAM NEBO PUJCIM TELEFON TI POSILAM V SZ
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Proč laser? Protože je to pro mě jednodušší než hledat ve skříni vrták. Takže asi tak...
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

nogis píše:Proč laser? Protože je to pro mě jednodušší než hledat ve skříni vrták. Takže asi tak...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27383 si ji obklesli (LOL)
No na výrobu 2ks docela pakárna se s tím srát, můžu nabídnout už hotové :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Asi jsi mě dost dobře nepochopil. Nechápu v čem je ta pakárna. Nakreslení cca 2 minuty, manipulace s materiálem a vypálení 2ks max 2minuty. Ať dělám co dělám, tak do pěti minut ty dva kusy nevypiluju ani kdybych se pos... Jinak díky všem za ochotu, změřil jsem to na Passatu, tam je lepší přístup. Vypáleno několik desítek kusů a už tady všichni vesele zaslepujeme.

A ZDARMA... (hm)

Musela by mě hanba fackovat říct si za takovou pí.ovinu nějaké peníze...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
AmOc1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 kvě 2008, 06:22
Bydliště: Most

Příspěvek od AmOc1982 »

a kolik jich budu potrebovat dve nestacila by jedna dat to na ty parohy a pak na to dat jeste tu trubku zpatky :) ale asi nebudou tak dlouhy ty stefty co ? :?
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no lol :D ja som na to pouzil noznite na plech..zverak...pilku a pilnik. a 2 vrtaky :D aky problem (LOL) hlavne nech to ma aspon 5 mm !!!!
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“