Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
4kKM za 5 měsíců? to jezdíš z garáže před barák a z5? sorry, to je vtip. já nelítám 5000 za měsíc, tak mi to přijde málo jinak hezkej příspěvek. jen si vem lepší foťák
speed4ever - ATJ - vstřiky 130k, Turbo před výměnou.
KED ZASLEPIM TU HADICKU NEVERIM ZE TREBA ROBIT AJ TU PODLOZKU TEN VENTIL SA PREDSA NEOTVORI ALE CO SA STANE KED MOTOR PREKROCI PLNIACI TLAK A CHCE IST DO NUDZOVEHO REZIMU LEBO V TURBE SA PRIDRELY VARIABILNE LOPATKY MINIMALNE TESNENIE POD HLAVOU V PRDELI
dodo333 píše:KED ZASLEPIM TU HADICKU NEVERIM ZE TREBA ROBIT AJ TU PODLOZKU TEN VENTIL SA PREDSA NEOTVORI ALE CO SA STANE KED MOTOR PREKROCI PLNIACI TLAK A CHCE IST DO NUDZOVEHO REZIMU LEBO V TURBE SA PRIDRELY VARIABILNE LOPATKY MINIMALNE TESNENIE POD HLAVOU V PRDELI
jo, když ti EGR těsní tak stačí ucpat podtlak, ale když ne tak zaslepení je jistota. no a když to turbo překročí plnící tlak a ŘJ spadne do nouzáku tak to sebere naftu a hotovo, proč by mělo odejít těsnění?
Asi jsi mě dost dobře nepochopil. Nechápu v čem je ta pakárna. Nakreslení cca 2 minuty, manipulace s materiálem a vypálení 2ks max 2minuty. Ať dělám co dělám, tak do pěti minut ty dva kusy nevypiluju ani kdybych se pos... Jinak díky všem za ochotu, změřil jsem to na Passatu, tam je lepší přístup. Vypáleno několik desítek kusů a už tady všichni vesele zaslepujeme.
A ZDARMA...
Musela by mě hanba fackovat říct si za takovou pí.ovinu nějaké peníze...
a kolik jich budu potrebovat dve nestacila by jedna dat to na ty parohy a pak na to dat jeste tu trubku zpatky ale asi nebudou tak dlouhy ty stefty co ?