Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

gottec píše:Já jsem zaslepil egr a ještě jsem odvedl vzduch z víka hadicou od pracky pod motor a druhou cast jsem zaslepil šroubem protože si myslim že když všichni tady jak píšete zeslepíte egr a neuděláte ještě odvod z toho vika tak ten bordel tam de taky v podobě olejové mlhy nevím jestli to dělate nebo ne ale nikde jsem to tady necetl :))
vw golf iv 66kw +chipObrázek
Z víka ti jde čistý olej a ne bordel(saze). Seš pěknej ekolog a za tebou maj mastný čelní okna. Bych tě pověsil.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

petahud píše:Zdravím, mám problém. na motoru 96kw AWX jsem egr zaslepil a vyhodilo mi to chybu motoru. ve vagu jsem chtěl zvýšít hodnotu 32768 na maximální 33768, ale tahle hodnota mi tam zadat nejde. jde jedině tuším o 500 menší, ale chybu motoru to pořád hlásí. nevíte někdo, co s tím? :?
Upravit SW. Nebo zalepit kontrolku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
petahud
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 20 lis 2013, 19:19
Bydliště: Hranice na Moravě

Příspěvek od petahud »

martinsidlo píše:
petahud píše:Zdravím, mám problém. na motoru 96kw AWX jsem egr zaslepil a vyhodilo mi to chybu motoru. ve vagu jsem chtěl zvýšít hodnotu 32768 na maximální 33768, ale tahle hodnota mi tam zadat nejde. jde jedině tuším o 500 menší, ale chybu motoru to pořád hlásí. nevíte někdo, co s tím? :?
Upravit SW. Nebo zalepit kontrolku.
Tak teď jsem s autem a rožlou kontrolkou najel asi 200 km a kontrolka sama od sebe zhasla. ani ve vagu neháže chybu. tak uvidím, jestli si to ještě nerozmyslí, popřípadě bych nechal doladit soft.
Passat B5, motor z B5.5 96kw, chip 120kw, egr off,.; diagnostika vag-com, vymazání servisního intervalu, čeština pro maxidot,polodot. olomoucký kraj
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33

Příspěvek od prowmen »

martinsidlo píše:
gottec píše:Já jsem zaslepil egr a ještě jsem odvedl vzduch z víka hadicou od pracky pod motor a druhou cast jsem zaslepil šroubem protože si myslim že když všichni tady jak píšete zeslepíte egr a neuděláte ještě odvod z toho vika tak ten bordel tam de taky v podobě olejové mlhy nevím jestli to dělate nebo ne ale nikde jsem to tady necetl :))
vw golf iv 66kw +chipObrázek
Z víka ti jde čistý olej a ne bordel(saze). Seš pěknej ekolog a za tebou maj mastný čelní okna. Bych tě pověsil.
Já myslím že celý tohle téma moc o ekoligii není :-D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,aby za tebou lítal olej....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
kaskader48
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 čer 2014, 09:15

Příspěvek od kaskader48 »

ahoj a jak zaslepit egr na passatu b6 2,0tdi 103kw euro4 r.v.2006,aby to nehlasilo chybu:ja jsem udelal zaslepku s dirou 4mm,prej to nebude hlasit poruchu,ale nepomohlo hlasi jí.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

Vypnout v ecu motoru.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
kaskader48
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 čer 2014, 09:15

Příspěvek od kaskader48 »

a to znamena co?
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Příspěvek od HanZ »

Znamená to to, že to ty nezvládneš a budeš se muset obrátit na někoho, kdo na to má patřičné vybavení. Třebas na mě ;)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
kaskader48
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 čer 2014, 09:15

Příspěvek od kaskader48 »

to znamena ,ze se to musi predelat pres vag? ja jsem z Plzne ,jsi docela zruky (wallbash)
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

To znamena, ze se musi vycist SW z jednotky, najit vsechny hystereze pro EGR, tyto upravit, aby EGR zustalo porad zavreno, upraveny SW flashnout zpatky, shrabnout prachy a jedeme domu :)
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

kaskader48 píše:to znamena ,ze se to musi predelat pres vag? ja jsem z Plzne ,jsi docela zruky (wallbash)
tak to neni so resit, mistni uzivatel "chiptuning" je z Plzne - doporucuji, jinak www.dragpower.cz
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Caute, je potrebne vycistit sanie (parohy) pred zaslepenim? Alebo to mam proste zaslepit?
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55

Příspěvek od gewa »

Zdravím. Potřebuji poradit kde nejlépe nechat zaslepit EGR ventil na mém Seat Toledo 2,0TDi 103kW r.v.2007 a jestli se pak nemusím bát nějakých negativních vlivů na motor/turbo atd.. Jsem z Mělníka cca 30km od Prahy. Popřípadě i ta Praha by šla. Předem za vše díky. M
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

gdyz zalepim EGR na 2.0TDI 16V A4 B7, musim to potom udelat na sw? A muze se to udelat prez VAG?
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“