Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 12 srp 2014, 02:12
naco je to dobre?
niekde som cital ze aj to moze bit problem nejako mi slabo brzdi auto ako keby malo 10 ton...egr som vycistil bolo tam tolko nanosu ze koniec.ale nechapem preco to nebrzdi ako normal auto...poradte prosim som tu novy skoda octavia 1 1999 tdi 66kw AGR
Re: naco je to dobre?
zkontroluj hadičku mezi vývěvou a posilovačem brzd.Většinou je problém přímo na vývěvě a to ten, že je uvolněný plastový vývod, stačí pár klepnutí menším kladívkem do hliníku kolem vývodu a dojde k opětovnému utěsnění.padre19891 píše:niekde som cital ze aj to moze bit problem nejako mi slabo brzdi auto ako keby malo 10 ton...egr som vycistil bolo tam tolko nanosu ze koniec.ale nechapem preco to nebrzdi ako normal auto...poradte prosim som tu novy skoda octavia 1 1999 tdi 66kw AGR
Nafta patří do TDi!
Přivření EGR
uvažuji o přivření EGR tymhle postupem :
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
jak by auto jělo špatně jaka je standartní hodnota ?
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
jak by auto jělo špatně jaka je standartní hodnota ?
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Re: Přivření EGR
Ty jsi ale šťoural, jak tak čtu ostatní příspěvky...Si snad poznamenáš původní hodnotu, než začneš bezhlavě něco měnit, ne?!!mirek píše:uvažuji o přivření EGR tymhle postupem :
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
jak by auto jělo špatně jaka je standartní hodnota ?
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo??
Ahoj, zaslepoval jsem egr na ASV a po vlozeni zaslepky mezi privod spalin do sani a egr, jsem klasicky dotahoval ty 2 srouby zespodu, jenze mi praskla ta cast u egr, kde je zavit na sroub, tudiz jsem nemohl dotahnout...
Nakonec jsem tedy dal zaslepku jen na tu trubku, ktera privadi spaliny do egr a egr tusiz zespodu zaslepku nema...
Chtel bych se zeptat: Muze to tak bejt? Nebude unikat tlak? Hadicka, ovladajici mnozstvi privadenejch spalin je zaslepena.
Pripadne kdyby nekdo vedel o nekom, kdo umi egr svarit, budu moc rad za kontakt - jsem z Kralovehradeckeho kraje.
Egr nechci nahradit trubkou z duvodu chcipaci klapky.
Dekuju za rady
Nakonec jsem tedy dal zaslepku jen na tu trubku, ktera privadi spaliny do egr a egr tusiz zespodu zaslepku nema...
Chtel bych se zeptat: Muze to tak bejt? Nebude unikat tlak? Hadicka, ovladajici mnozstvi privadenejch spalin je zaslepena.
Pripadne kdyby nekdo vedel o nekom, kdo umi egr svarit, budu moc rad za kontakt - jsem z Kralovehradeckeho kraje.
Egr nechci nahradit trubkou z duvodu chcipaci klapky.
Dekuju za rady
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Chybu by to hodit nemělo u AHF, když ji zaslepíš a zaslepíš to i u EGR. Vadí, nevadí, otázkou spíš je, jestli tlak vejfukovejch plynů není tak velkej, aby nadzvedl ten špunt, kterej pouští plyny zpátky do sání a jestli ten špunt vůbec těsní...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
zaslepenie egr felicia 1.9d 3/1998
Zdravim , chcel by som odstavit zaslepit egr ventil len niesom si isty ako na to ... už som čo to videl len pre istotu sem hodim foto a ak vas možem poprosit o znazornenie čo treba spravit aby bolo dobre
dakujem
http://i57.tinypic.com/2vsqo1v.jpg
http://i58.tinypic.com/j0ldaf.jpg
http://i57.tinypic.com/2j4d3lx.jpg
dakujem
http://i57.tinypic.com/2vsqo1v.jpg
http://i58.tinypic.com/j0ldaf.jpg
http://i57.tinypic.com/2j4d3lx.jpg
zaslepenie BKD
viete mi niekto poradit aka je roztec dier na sroby zaslepky egr na 2.0 tdi BKD..teda zaslepka na turbo a na egr ventil..taktiez aka hruba zaslepka by mala byt?
dikes
dikes