Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
topdiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 15 čer 2008, 18:22
Bydliště: Asie-Ostrava

Re: Zaslepenie EGR (navod)

Příspěvek od topdiesel »

midnight_man píše:Cavte tak som dneska uspesne zaslepil EGR (noteeth) ked som videl foto toho bordelu co sa uklada v sani :) par foto...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Rucne vyrobna zaslepka na rurku (noteeth) troska strojariny
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Podlatkova hadicka ktora ovladala EGR je zaslepena srobami,,je dobre tu dlhu niekde uchytit aby nelietala po motore :)
Midnight man,

proč jsi neodělal vlnovce a nedal tam tu ucpávku přímo na výf.svody, ten vlnovec se ti bude za jízdy lítat a dělat paseku !
topdiesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 15 čer 2008, 18:22
Bydliště: Asie-Ostrava

Příspěvek od topdiesel »

Jestli to tady už je ale kolegové z VW clubu už to řešili, ale bez demontáže.
Odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

topdiesel píše:Jestli to tady už je ale kolegové z VW clubu už to řešili, ale bez demontáže.
Odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4
JJ riesi sa to tu :) ale pomocou VAG. A preco tu spominate stale 2 ks tych zaslepiek??? Nechapem tomu. Nestaci jedna?? poucte ma prosim.
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Vlado742 píše:
topdiesel píše:Jestli to tady už je ale kolegové z VW clubu už to řešili, ale bez demontáže.
Odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4
JJ riesi sa to tu :) ale pomocou VAG. A preco tu spominate stale 2 ks tych zaslepiek??? Nechapem tomu. Nestaci jedna?? poucte ma prosim.
jednu das ked to chces len zaslepit a 2 davas ked odtial chces aj odjebat tu ruru
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

netopier píše:
Vlado742 píše:
topdiesel píše:Jestli to tady už je ale kolegové z VW clubu už to řešili, ale bez demontáže.
Odkaz: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=33&t=176&start=4
JJ riesi sa to tu :) ale pomocou VAG. A preco tu spominate stale 2 ks tych zaslepiek??? Nechapem tomu. Nestaci jedna?? poucte ma prosim.
jednu das ked to chces len zaslepit a 2 davas ked odtial chces aj odjebat tu ruru
Aeste otazocka preco tam musi byt plech a este aj taky hruby. nstaci pouzitet klingerit (ten papier z kotreho sa robia tesnenia pod vyfuky)????
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Vlado742 píše: Aeste otazocka preco tam musi byt plech a este aj taky hruby. nstaci pouzitet klingerit (ten papier z kotreho sa robia tesnenia pod vyfuky)????
je to tepelne (na vyfuku) a tlakovo namahane tak aby to daco vydrzalo ...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Vlado742
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 19 lis 2007, 17:58
Bydliště: Bardejov (SK)

Příspěvek od Vlado742 »

netopier píše:
Vlado742 píše: Aeste otazocka preco tam musi byt plech a este aj taky hruby. nstaci pouzitet klingerit (ten papier z kotreho sa robia tesnenia pod vyfuky)????
je to tepelne (na vyfuku) a tlakovo namahane tak aby to daco vydrzalo ...
JJ ok. Chapem uz.Len mam strach z emisnej a to velky. Teraz auto preslo v pohode ale ked bude EGR off neviem ako to bude
VW GOLF MK3 1.9 TDI 81 KW AFN, Kat OFF, EGR OFF, Jednohmota + Pritlačný VR6 - ostatne v plane :D
VW PASSAT 3BG VARIANT 2.5 TDI 132 KW BDH 4 MOTION
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Žádnej rozdíl tam nebude ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Diesel zadne emise nema neboli

kdyz jedete na emise tak se meri pouze a jedine kourivost motru nikdy vam nezmeri emise ani kdyby jste meli trubku od motoru bez vsech katu a tlumicu. proc?

to je jasne pokud nebude diesel na brzde proste zadne emise mu nezmeri. vieli jste nekde STK s brzdou?? ja tedy ne jen mi tam vzdy vytaci ten motor do kurev coz me vadi vic...


takze jeste jednou na emisich si dejte cigarko zacpete usi at netrpite kdyz vam vytaci motor ))) jedine co vam muzou zmerit je kourivost pokud vam motor nekouri jak stara herka tak jste v pohode.

egr je vec na hovno jen to nici motor zasira ventili nic turbo a dalsi veci... vic skody nez zachraneneho prirodniho bohadstvi ))) (protoze kdyz si spocitate vyrobu ventilu turba ci jinych veci tak to prirodu zatizi vice nez zaslepene EGR to je pro ekology na foru)))))
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Hele, koukal jsem na Allard Power Pipe Kit a jak se potom chcípá motor, když vyhodíš celý to EGR?
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
L_u_c_k_y_n
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 05 říj 2008, 19:08
Bydliště: okr. Písek,Milevsko

Příspěvek od L_u_c_k_y_n »

motor chcípne STOP ventil na čerpadle...přeruší dávku paliva
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps 8)

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp

Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

spíš bych řekl, že se ptá na škubání při doběhu(kvůli kterýmu tam ta klapka je)
prostě se ten motor zaklepe a chcípne, bez ní to funguje ale méně komfortně
CFHC
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

JJ to jsem chtěl vědet. Jinak se to dá vlastně zkusit odpojením ovládací hadičky od tý klapky. Díky
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

si nejsem jistej, já klapku v autě nemám.
spíš koukni pod to gumový koleno a koukni do klapky jak je otevřená a jak zavřená. pak jí klíďo odpoj, ucpi hadičku třeba šroubkem a přidrátuj klapku otevřenou.
Abys to nestartoval s ucpaným sáním(to fakt moc nechytá) :D
CFHC
kléma
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 16 bře 2006, 22:23

Příspěvek od kléma »

ahoj.lidi když to tady čtu-pochopil jsem správně že na 81Kw motoru stačí odpojit ta podtlaková hadice k EGR a neměl by ten ventil chodit?
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“