Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re: Zaslepenie EGR (navod)

Příspěvek od Kendys_TDI »

Já jen vytáhl, ohnul a stahovací paskou připevnil podtlakovou hadičku a efekt to získalo ten samý...jen jak se neuzavřel výstup z výfuku, tak motor občas tak divně přiskakoval, jakoby výfuk chvíli nevěděl, do jaké díry táhnout. V zátahu to nedělalo nikdy, ale problém byl po vyřazení před zastavením a občas trošičku při deceleraci, ale jinak sem na takto základním a jednoduchém (zdarma) postupu nic jiného nezpozoroval.
Nejdůležitější je ale přeci jenom ještě jeden mezikrok - před tímto vším kompletně vyčistit sání od egru až po sací ventily. Propláchnout a nechat prohořet sací "parohy", aby v nich nezbyl žádný bordel, který následně zacpe sací kanál(y)!
Kamoš tohleto nezvládl a po vyčištění égru už motor nenatočil, protože mu do sání napadal bordel, a tím jak točil startérem si ho tam všechen pěkně natahal až k ventilům a zacpal sací kanály. (proto to píšu).
Taky je dobré vylít případný uniklý olej z intercooleru. Nejsnazší je zespodu cooleru navrtat malinkým vrtáčkem výpustný otvor tzv. "ventil", který následně ucpeš našroubováním torxu s gumovou malou podložkou (y)
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re:

Příspěvek od Kendys_TDI »

kardamsa píše:
> Zdravím hodí chybu u AUDI A4 B6 1.9TDi PD 96kW AVF? Budu čistit turbo tak
> že bych to vzal vše při jednom. Díky
Nehodí, taky sem na Pašíku odpojoval
Uživatelský avatar
Kendys_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 23 zář 2018, 10:39
Bydliště: Střední Čechy Slánsko/Žatecko

Re:

Příspěvek od Kendys_TDI »

tripx>> Udělal si z toho zbytečně pakarnu, stačí vytáhnout hadičku z egru, tu ucpat. jelikož je EGR odpojen, nepůjde do něj (pod)tlak, takže jeho hadička se zaslepovat nemusí, a může zůstat volný ten návlek na egr ventilu. Potom dát plíšek mezi tu trubku a parohy, stáhnout dohromady a máš vyřešeno. Tohle je zbytečně složitý a na spodek egru jsi tu záslepku dávat nemusel, tam je naprosto zbytečná (pokud tedy ventil těsnil).
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“