Zaslepenie EGR (navod)

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

ANO, NE
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

dekuji :)
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
padre19891
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 srp 2014, 02:12

naco je to dobre?

Příspěvek od padre19891 »

niekde som cital ze aj to moze bit problem nejako mi slabo brzdi auto ako keby malo 10 ton...egr som vycistil bolo tam tolko nanosu ze koniec.ale nechapem preco to nebrzdi ako normal auto...poradte prosim som tu novy skoda octavia 1 1999 tdi 66kw AGR
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Re: naco je to dobre?

Příspěvek od Toledak »

padre19891 píše:niekde som cital ze aj to moze bit problem nejako mi slabo brzdi auto ako keby malo 10 ton...egr som vycistil bolo tam tolko nanosu ze koniec.ale nechapem preco to nebrzdi ako normal auto...poradte prosim som tu novy skoda octavia 1 1999 tdi 66kw AGR
zkontroluj hadičku mezi vývěvou a posilovačem brzd.Většinou je problém přímo na vývěvě a to ten, že je uvolněný plastový vývod, stačí pár klepnutí menším kladívkem do hliníku kolem vývodu a dojde k opětovnému utěsnění.
Nafta patří do TDi!
WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od WHITE-CZ »

Mám Fabii 1.9 TDi (GT verze 74KW) 2003

Stačí když odpojím hadičku a dám šroubek jako to mám na feldě 1.9D nebo musím dělat záslepku atd.
BMW X5 E53 3.0D 135KW
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Po zaslepeni hadicky skrutkou mi svieti kontrolka motora, avsak ked ju zapojim naspat tak nesvieti.. EGR zaslepene aj plechom takze plyny neprudia. Je potrebne aby bola zaslepena aj hadicka?
Lejonardo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 13 lis 2013, 18:01

Příspěvek od Lejonardo »

Chtěl bych se zeptat, jestli je dobré zaslepovat EGR u motoru 2.0TDI 103kW PD BRE 16V ?? Je to verze bez DPF.
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Přivření EGR

Příspěvek od mirek »

uvažuji o přivření EGR tymhle postupem :
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

jak by auto jělo špatně jaka je standartní hodnota ?
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32

Re: Přivření EGR

Příspěvek od HanZ »

mirek píše:uvažuji o přivření EGR tymhle postupem :
Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

jak by auto jělo špatně jaka je standartní hodnota ?
Ty jsi ale šťoural, jak tak čtu ostatní příspěvky...Si snad poznamenáš původní hodnotu, než začneš bezhlavě něco měnit, ne?!!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Ahoj, zaslepoval jsem egr na ASV a po vlozeni zaslepky mezi privod spalin do sani a egr, jsem klasicky dotahoval ty 2 srouby zespodu, jenze mi praskla ta cast u egr, kde je zavit na sroub, tudiz jsem nemohl dotahnout...
Nakonec jsem tedy dal zaslepku jen na tu trubku, ktera privadi spaliny do egr a egr tusiz zespodu zaslepku nema...
Chtel bych se zeptat: Muze to tak bejt? Nebude unikat tlak? Hadicka, ovladajici mnozstvi privadenejch spalin je zaslepena.
Pripadne kdyby nekdo vedel o nekom, kdo umi egr svarit, budu moc rad za kontakt - jsem z Kralovehradeckeho kraje.
Egr nechci nahradit trubkou z duvodu chcipaci klapky.
Dekuju za rady :)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Micko
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 pro 2010, 12:53
Bydliště: Hradec Králové / Liberec

Příspěvek od Micko »

Ahoj, a co takhle jen odpojit konektor od ventilu? Sice to hodí chybu v motorovce, ale auto jezdí normálně (AHF1999). Vadí tohle řešení něčemu? :?
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Chybu by to hodit nemělo u AHF, když ji zaslepíš a zaslepíš to i u EGR. Vadí, nevadí, otázkou spíš je, jestli tlak vejfukovejch plynů není tak velkej, aby nadzvedl ten špunt, kterej pouští plyny zpátky do sání a jestli ten špunt vůbec těsní...
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Micko
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 pro 2010, 12:53
Bydliště: Hradec Králové / Liberec

Příspěvek od Micko »

Tak záslepka je jistota to je fakt...mně jen přišlo to zaslepování a ucpávání hadičky, co se tady na 20 stránkách řeší, zbytečně složitý - resp. lepší řešení je podlě mě odpojit konektor neš pouhé ucpání podtlaku bez záslepky...spíš mě zajímalo jestli s tím nějak ŘJ počítá (crazy)
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24

zaslepenie egr felicia 1.9d 3/1998

Příspěvek od michal877 »

Zdravim , chcel by som odstavit zaslepit egr ventil len niesom si isty ako na to ... už som čo to videl len pre istotu sem hodim foto a ak vas možem poprosit o znazornenie čo treba spravit aby bolo dobre

dakujem



http://i57.tinypic.com/2vsqo1v.jpg


http://i58.tinypic.com/j0ldaf.jpg

http://i57.tinypic.com/2j4d3lx.jpg
ivanrs
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 říj 2013, 10:39

zaslepenie BKD

Příspěvek od ivanrs »

viete mi niekto poradit aka je roztec dier na sroby zaslepky egr na 2.0 tdi BKD..teda zaslepka na turbo a na egr ventil..taktiez aka hruba zaslepka by mala byt?
dikes
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“