2.2HDi chyba tlakový regulační ventil

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

2.2HDi chyba tlakový regulační ventil

Příspěvek od Tomas.cz »

Peugeot 807 2.2HDi 4HW, svítí kontrolka motoru a brzd, v paměti závad motoru chyba P1138- Tlakový regulační ventil - závada koncového stupně.
Motor má sotva poloviční výkon :(

Máte někdo tip po čem jít? Ještě v kombinaci s touhle závadou, pokud vypnu klíček, motor nezdechne "normálně" ale ještě chvilku běží.

Díky!
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Regulátor tlaku paliva na VT čerpadle alias DRV ventil.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pročítal jsem net, někdo psal, že může zlobit i snímač tlaku paliva, respektive kabeláž a konektor u něj, že tam zateče olej a pak to takhle zlobí a mimojiné vypisuje tuhle hlášku, ale to se mi nějak nezdá, když je ve výpise přesně tlakový regulační ventil.
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Tomas.cz píše:Pročítal jsem net, někdo psal, že může zlobit i snímač tlaku paliva, respektive kabeláž a konektor u něj, že tam zateče olej a pak to takhle zlobí a mimojiné vypisuje tuhle hlášku, ale to se mi nějak nezdá, když je ve výpise přesně tlakový regulační ventil.
A nebežal by motor po vypnutí kľúča.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud je v paměťi tahle závada, tak motor pokud vypnu zapalování běží ještě tak cca 5-7 sekund než zhasne, prostě dýl než by asi měl.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

většinou to dělá reg tlaku někdy pomůže jeho pročištění ale je to často jen na chvilku
mlzil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 21 srp 2009, 17:27

Příspěvek od mlzil »

Zdravím,
pokud motor po vypnutí klíčku ještě běží, je problém ve ventilu DRV, který přestal regulovat. Ventil by měl po vypnutí klíčku otevřít a přebytečné palivo v zásobníku (rail) vypustit do nádrže. Po zapnutí klíčku opět rail uzavře a tím dojde k zaplnění (k tak zvanému natlakování).
DRV ventil má na sobě umístěný mikro filtr, který může být zanesen. Na každý pád nedoporučuji filtr nijak odstraňovat, nebo čistit (velikost děr ve filtru je 25 mikrónů). Může také dojít k zadření vnitřní kotvy DRV. Častý problém při používání nekvalitní nafty. Uvnitř DRV je kotva, která otevírá a zavírá ventil. Pokud se kotva přidře je ventil na vyhození.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Vymena DRV pomoze tak na par tisic km, pokial je zanesený bordelom zo systému, nový pojde hneď za ním....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“