Peugeot 807 2.2HDi 4HW, svítí kontrolka motoru a brzd, v paměti závad motoru chyba P1138- Tlakový regulační ventil - závada koncového stupně.
Motor má sotva poloviční výkon
Máte někdo tip po čem jít? Ještě v kombinaci s touhle závadou, pokud vypnu klíček, motor nezdechne "normálně" ale ještě chvilku běží.
Díky!
2.2HDi chyba tlakový regulační ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A nebežal by motor po vypnutí kľúča.Tomas.cz píše:Pročítal jsem net, někdo psal, že může zlobit i snímač tlaku paliva, respektive kabeláž a konektor u něj, že tam zateče olej a pak to takhle zlobí a mimojiné vypisuje tuhle hlášku, ale to se mi nějak nezdá, když je ve výpise přesně tlakový regulační ventil.
Zdravím,
pokud motor po vypnutí klíčku ještě běží, je problém ve ventilu DRV, který přestal regulovat. Ventil by měl po vypnutí klíčku otevřít a přebytečné palivo v zásobníku (rail) vypustit do nádrže. Po zapnutí klíčku opět rail uzavře a tím dojde k zaplnění (k tak zvanému natlakování).
DRV ventil má na sobě umístěný mikro filtr, který může být zanesen. Na každý pád nedoporučuji filtr nijak odstraňovat, nebo čistit (velikost děr ve filtru je 25 mikrónů). Může také dojít k zadření vnitřní kotvy DRV. Častý problém při používání nekvalitní nafty. Uvnitř DRV je kotva, která otevírá a zavírá ventil. Pokud se kotva přidře je ventil na vyhození.
pokud motor po vypnutí klíčku ještě běží, je problém ve ventilu DRV, který přestal regulovat. Ventil by měl po vypnutí klíčku otevřít a přebytečné palivo v zásobníku (rail) vypustit do nádrže. Po zapnutí klíčku opět rail uzavře a tím dojde k zaplnění (k tak zvanému natlakování).
DRV ventil má na sobě umístěný mikro filtr, který může být zanesen. Na každý pád nedoporučuji filtr nijak odstraňovat, nebo čistit (velikost děr ve filtru je 25 mikrónů). Může také dojít k zadření vnitřní kotvy DRV. Častý problém při používání nekvalitní nafty. Uvnitř DRV je kotva, která otevírá a zavírá ventil. Pokud se kotva přidře je ventil na vyhození.