Projekt - Barcelona 24h



Obsah:






Články, aktuality

7.9.2012 Aktuality 1
8.9.2012 Aktuality 2
9.9.2012 Aktuality 3


24H na katalánském okruhu, aneb vítejte v Barceloně


Po delší odmlce co se týče 24h závodů se firma DIESELPOWER s.r.o. opět vrací na okruhové závodiště. Ve spolupráci se švýcarským týmem TTC Racing a jejich závodním speciálem, se účastníme podniku, který se pojede ve španělské Barceloně. Každému nadšenci grand prix a obecně motorsportu určitě není neznámý okruh v Katalánii. Byl postaven v roce 1991 a hostí mnoho významných závodu jako je například Formule 1 nebo MotoGP. Tento okruh patří mezi oblíbené a to z důvodu velké pestrosti a náročnosti. Je to kombinace jak ostrých, tak rychlých táhlých zatáček se dvěma krátkými a jednou velmi dlouhou rovinkou, kterou si užijete u hlavní tribuny ve finiši. Závodu se kromě našeho týmu účastní dalších 55 stájí z celého světa. Není to tak rozsáhlý projekt jako je například závod na velkolepém Nurburgringu, ale nudit se rozhodně nebudeme. Posádka týmu TTC Racing je čistě švýcarská a závod absolvuje s upraveným VW Golfem čtvrté generace, který je osazen motorem 1.9TDI PD. Jezdci týmu jsou Daniel Schilliger, Andreas Kempf a Dominik Hans. Vozidlo bylo upraveno firmou DIESELPOWER s.r.o. a vyladěno na válcové zkušebně dle požadavku týmu TTC Racing.



Testování na Autodromu Most



Po odladění jsem si pronajali mostecký Autodrom, kde proběhla první testovací jízda pod naším dozorem. Bylo nutné závodní speciál vyzkoušet, jelikož ne vždy na brzdě dosáhneme ideálního nastavení. Byla provedena korekce, tak aby speciál vykazoval ideální vlastnosti pro okruhové prostředí. Zároveň je nutné si uvědomit, že nastavení musí být provedeno tak, aby motor vydržel tak neuvěřitelně náročný závod jakým je právě dvacetičtyřhodinovka.




Tuner Grand Prix Hockenheim


První zkouška ohněm proběhla výborně. Auto bylo připraveno na svůj první závod Tuner Grand Prix v německém Hockenheimu, kde vše dopadlo naprosto senzačně. Andymu Kempfovi se podařilo zajet svá osobní časová maxima a se svým VW Golfem TDI se startovním číslem 47 dokázal vyhrát první místo ve třídě C5 – přeplňovaný diesel do obsahu 2000 ccm3. Další úžasnou informací pro nás byl fakt, že tento Golf dokázal porazit i upravenou Audi s technologií Common rail s obsahem 2.0litru.

(zpět na začátek)




Příprava a testování na 24h závod


Další testování a příprava na 24h závod proběhl ve francouzském Bresse. Především bylo nutné vyzkoušet nové homologované pneumatiky pro takto dlouhé a náročné závody. Během testování tým narazil na několik problémů počínaje špatnou volbou tlaku v pneumatikách, konče defektem náboje kola. Není divu při takto intenzivním namáhání. Problémy však byly v domácím prostředí odstraněny a speciál je nyní připraven na závod ve španělské Barceloně.





Závod se nám nezadržitelně blíží a celý tým DIESELPOWER netrpělivě čeká jak se Andymu a jeho kolegům bude ve Španělsku dařit. Prostřednictvím našeho webu můžete být u toho a spolu s námi držet palce, aby se dařilo stejně jako v Německu a aby tým TTC Racing opět stál až na postech nejvyšších. Budeme Vás každý den informovat o novinkách, jelikož budeme jako výhradní softwarový úpravce vozu přímo ve víru dění v boxech.

(zpět na začátek)






Galerie - fotky/videa


Barcelona 24H - externí odkazy:



Odkaz 1: Wikipedie (ENG)
Odkaz 2: 24H Series (ENG)
Odkaz 3: 24H Barcelona (ENG)
Odkaz 4: TTC Racing home page (D)