KN filtry a TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bigduck
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 led 2009, 21:56
Odpovědi: 0

KN filtry a TDI

Příspěvek od Bigduck »

Zdravím,
máte někdo reálné zkušenosti s KN filtry na TDI? (ideálně konkrétně 81kW ASV)
má to smysl?
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

Urcite to nema smysl na 8v a tdi...pres vacku uz tam vic vzduchu nenatlacis...jedine s vetsi turbinou...a pak sundej papirovej filtr a podivej jakej je tam bordel...vubec to neres...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Přída asi 1kW :D
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Bigduck
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 10 led 2009, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bigduck »

ani mi snad nejde o kW, jako spíš o životnost dalších součástí (váha apod.), jestli to bude mít vlív jak KN tvrdí (díky vyšší čistotě vzduchu)

papírový měním v každém autě pravidelně, i když to výrobce nepředepisuje co 15 tis. km s olejem (prevence je prevence)
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

tim chci rict,ze papir zachyti mnohem vice nez KN filtr...a nema to vubec zadny smysl... Jina pro BMW m3 tam uz ten Vortex ma jine vysledky...
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Holo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 14 lis 2007, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Holo »

Ja mam KN filter...do toho origi boxu a som s tym spokojny...auto zacalo pekne dychat,hned ako som ho tam dal bolo to pocut...a nikdy ho nemusis menit to je dalsia vyhoda
Fabia 1.9 TDI+BHmotor chiptuning...cca 125HP
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

SLIVATOR píše:nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
nejde ani tak o to co na KN filtru zustane, jako to co se dostane pres nej = aby mel vetsi propustnost vzduchu, musi mit jinou strukturu a vyssi poreznost = vic bordelu do turba = nizsi zivotnost ...... (u FUN car na zavody a sprinty je to asi jedno, ale u auta na bezny jezdeni ne, teda pokud nemas na novej motor na kazdou sezonu)
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

proste neverim ze by to s tim bylo tak hrozny...to co pises je pravda ma urcite jinou strukturu a propustnost ale furt je to filtr kterej by mel zadrzet vetsinu bordelu a proste diky jiny technologii vyroby a pouzitych materiealu a propoustet vic vzduchu..
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

fabiátor píše:
SLIVATOR píše:nikdy?...tomu bych neveril....podivej se na nej po roce nebo ho zkus vyprat a uvidis co z nej potece za hnus
nejde ani tak o to co na KN filtru zustane, jako to co se dostane pres nej = aby mel vetsi propustnost vzduchu, musi mit jinou strukturu a vyssi poreznost = vic bordelu do turba = nizsi zivotnost ...... (u FUN car na zavody a sprinty je to asi jedno, ale u auta na bezny jezdeni ne, teda pokud nemas na novej motor na kazdou sezonu)
Mám KN rok v aute a dva roky v motorke, nevidel by som to tak tragicky, je to jedna z najlepších značiek športových filtrov.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Holo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 14 lis 2007, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Holo »

tiez si myslim ze to neni take hrozne ako hovorite...mam ho asi rok a zatial nemam ziadny problem...som s nim uplne spokojny a odporucam
Fabia 1.9 TDI+BHmotor chiptuning...cca 125HP
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

ja mam k&n do airboxu vo svojom golfe uz tri roky a vsetko ok.odporucam... ;)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

kolik let mate filtr v aute je naprosto nepodstatny, dulezity je km probeh
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

lt.kubosh píše:Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
mozem vediet na zaklade coho si to myslis (merania, cisla, porovnanie, ...)? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“