- custom intercooler s jadrom Nissens
- jemne navysenie plniaceho tlaku a korekcia priebehu v strednom pasme

Oktober 2014:
- vacka Dbilas Dynamic 250 st.
- bez dalsej softwarovej upravy

November 2013:
- spodok motora s blokom PD
- vyfukove potrubie Milltek + uprava na 1646 zvody
- intercooler FMINT108UNI + vedenie 57mm
- hybridne turbo GTB1856VK ovladane el. regulaciou
- krutiaci moment cielene limitovany na 450Nm

Oktober 2012:
- KAT nahradeny prechodovym tlmicom
- papierova vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 6-kvalt EFF / spojka Sharan 110kw
- uprava nastupu krutiaceho momentu
- merane bez korekcii vykonu => hodnoty pri 3,5% DIN 70020: Vykon motora 205,7ps, krutiaci moment 441,5Nm

April 2011:
- KN vlozka filtra vzduchu
- uprava nastupu krutiaceho momentu kvoli DMF

Marec 2011:
- GTB1749VK hybrid
- PD cerpadlo v nadrzi
- papierova vlozka filtra vzduchu
- seriovy vyfuk s katalyzatorom
- prevodovka 6-kvalt FMH

Januar 2010:
- zopar zmien na sacom potrubi za turbom

Januar 2009:
- zanovne vstrekovacie cerpadlo + 12mm hlava

April 2008:
- trysky FB Race520
- vymena RJ za flashovaciu
- MAF+EGR+KAT off
- FMIC od Saabtuning
- KN vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 5-kvalt GGU
Marec 2008:
- jednohmotovy spojkovy set 1Z/VR6
- 11mm hlava cerpadla
- sanie vzduchu do turba ASZ
- GT1749VK hybrid
Februar 2008:
- trysky FB Sprint764
Januar 2008:
- oprava sfusovanej upravy MAXTDI u BH
September 2007:
- vaha vzduchu Pierburg
Maj 2007:
- "chiptuning" u MAXTDI
