Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Januar 2015 (finalna uprava):
- custom intercooler s jadrom Nissens
- jemne navysenie plniaceho tlaku a korekcia priebehu v strednom pasme

Obrázek

Oktober 2014:
- vacka Dbilas Dynamic 250 st.
- bez dalsej softwarovej upravy

Obrázek

November 2013:
- spodok motora s blokom PD
- vyfukove potrubie Milltek + uprava na 1646 zvody
- intercooler FMINT108UNI + vedenie 57mm
- hybridne turbo GTB1856VK ovladane el. regulaciou
- krutiaci moment cielene limitovany na 450Nm

Obrázek

Oktober 2012:
- KAT nahradeny prechodovym tlmicom
- papierova vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 6-kvalt EFF / spojka Sharan 110kw
- uprava nastupu krutiaceho momentu
- merane bez korekcii vykonu => hodnoty pri 3,5% DIN 70020: Vykon motora 205,7ps, krutiaci moment 441,5Nm

Obrázek

April 2011:
- KN vlozka filtra vzduchu
- uprava nastupu krutiaceho momentu kvoli DMF

Obrázek

Marec 2011:
- GTB1749VK hybrid
- PD cerpadlo v nadrzi
- papierova vlozka filtra vzduchu
- seriovy vyfuk s katalyzatorom
- prevodovka 6-kvalt FMH

Obrázek

Januar 2010:
- zopar zmien na sacom potrubi za turbom

Obrázek

Januar 2009:
- zanovne vstrekovacie cerpadlo + 12mm hlava

Obrázek

April 2008:
- trysky FB Race520
- vymena RJ za flashovaciu
- MAF+EGR+KAT off
- FMIC od Saabtuning
- KN vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 5-kvalt GGU

Marec 2008:
- jednohmotovy spojkovy set 1Z/VR6
- 11mm hlava cerpadla
- sanie vzduchu do turba ASZ
- GT1749VK hybrid

Februar 2008:
- trysky FB Sprint764

Januar 2008:
- oprava sfusovanej upravy MAXTDI u BH

September 2007:
- vaha vzduchu Pierburg

Maj 2007:
- "chiptuning" u MAXTDI (wallbash)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 16 led 2015, 18:36, celkem upraveno 23 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hezké pane ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

pekny... :worthy:
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Skoro jak z učebnice :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

nebylo tam předtím víc koní?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Ladas,sh.w,Marek77: je to fajn, priebeh myslim ze na TDI-VP ukazkovy, je tam este rezerva na turbe, ten krutiaci moment mohol by este lepsi, zial, uz takto je to za limitom pre SACHS dvojhmotovy zotrvak (isiel cez tyzden uplne novy), takze sa bude musiet v kritickych otackach asi ubrat, zatial ma ziadna ina alternativa nenapada, jednohmotu uz nechcem :roll:

@Jim: ani nie, vykonovo je to zhruba to iste co pred rokom, ked to bolo bez katalyzatora a s KN vlozkou filtra a predchadzajucej generacii GT1749 hybrida, akurat vtedy bolo meranie na MAHA robene s korekciami podla teploty, tentokrat je to bez korekcii... Priebeh vykonu je samozrejme uplne iny...
Rezerva tam je a dost velka, ale ja to mam radsej s rezervou :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proč nechceš jednohmotu? Nějaké problémy?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

na 6kvalte udajne hej....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

subz3ro_tdi píše:@Ladas,sh.w,Marek77: je to fajn, priebeh myslim ze na TDI-VP ukazkovy, je tam este rezerva na turbe, ten krutiaci moment mohol by este lepsi, zial, uz takto je to za limitom pre SACHS dvojhmotovy zotrvak (isiel cez tyzden uplne novy), takze sa bude musiet v kritickych otackach asi ubrat, zatial ma ziadna ina alternativa nenapada, jednohmotu uz nechcem :roll:

@Jim: ani nie, vykonovo je to zhruba to iste co pred rokom, ked to bolo bez katalyzatora a s KN vlozkou filtra a predchadzajucej generacii GT1749 hybrida, akurat vtedy bolo meranie na MAHA robene s korekciami podla teploty, tentokrat je to bez korekcii... Priebeh vykonu je samozrejme uplne iny...
Rezerva tam je a dost velka, ale ja to mam radsej s rezervou :)
porad mas korekce jinak by polozka korigovany vykon byla prazdna...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

subzero: ok, a jinak proč jsi dával nového hybrida? předešlý nevyhovoval? :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDIfun: TA korekcia podla teploty nasavaneho vzduchu co tam bola minuly rok v merani nie je, inak by bol vykon este vyssi ako ten z minuleho roku...
(vykon bez korekcie je 192,0 PS s korekciou 192,6 PS - ak hovoris o tomto)

Jim: turbo uz malo 3 roky a cosi nabehane (cca. 50 tis.km), takze skor ci neskor by bol potrebny repas.... samozrejme ma aj lakal novy model, kedze nan boli dobre referencie
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

subz3ro_tdi píše:TDIfun: TA korekcia podla teploty nasavaneho vzduchu co tam bola minuly rok v merani nie je, inak by bol vykon este vyssi ako ten z minuleho roku...
(vykon bez korekcie je 192,0 PS s korekciou 192,6 PS - ak hovoris o tomto)

Jim: turbo uz malo 3 roky a cosi nabehane (cca. 50 tis.km), takze skor ci neskor by bol potrebny repas.... samozrejme ma aj lakal novy model, kedze nan boli dobre referencie
merili jste kolik dalo u tebe mnozstvi v otackach??
Jaj zabudol jsme mas MAF OFF :(
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

ja som cakal vetsi vykon...ale ako som sa dozvedel nebolo to sponovane na max...nie vsetci su taky blazni ako podaktory...cize parada ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj někdy míň je víc ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

038105266BB a 038105266BA ... aky je medzi nimi rozdiel?
Cupra mal kedysi na Leone zosilneny zotrvak zo Sharanu, ja som v ETKE nasiel iba ten BA, udajne by mal byt pre 130 a 150PS verziu, zatial co BB pre slabsie... Na vsetkych ostatnych koncernovych 1.9TDI sa daval BB resp. AG. Na eBayi to ponuka chlap z Anglicka, tak nad tym uvazujem... otazka je ci to bude stacit, mate to niekto vyskusane (okrem Jozefa ktory si to moc dlho neuzil) :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“