Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 29 led 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4

Příspěvek od oranger »

Ahoj,
nerad zakládám zdánlivě duplicitní téma, ovšem nikde jsem nenalezl odpověď, všude se řeší hlavně maximální možné snížení bez ohledu na jízdní vlastnosti a to je zrovna věc kterou řešit nepotřebuju.

Rád bych pořídil pořádný podvozek na G IV Variant TDi PD, nezáleží mi moc na míře snížení, o vzhled mi vůbec nejde, spíš chci aby auto fungovalo v zatáčkách, snížení bych vzhledem k nekvalitě našich silnic a dennímu používání auta volil velmi střízlivě, nejlépe tedy žádné . Otázkou tedy je, jaký konfig tlumičů, pružin, případně stabilizátorů a silentbloků zvolit aby se auto chovalo co nejlépe v zatáčkách a přitom ze mě nevytřepalo duši (s určitým přitvrzením počítám)

Docela dost najedu a chtel bych koupit poradnej overenej podvozek, zadnej JOM nebo podobnou cinu.

Pokud se tady stejná věc už řešila tak se moc omlouvám, ale opravdu jsem nenašel.
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

jednoznačně a bez debat HP Sporting

http://hpsporting.cz/?k=3
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 02 dub 2007, 11:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od kave66 »

jj HP je good všude samá chvála, osobně mám HRcomfort a také spokojenost ... ale až umře pořešim asi HP (rofl)
Firad&HybridG4
oranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 29 led 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od oranger »

kibi píše:jednoznačně a bez debat HP Sporting

http://hpsporting.cz/?k=3
Díky,

HP Sporting prý nic nevydrží, co jsem tak četl, ale je to jen jedna pani povidala, nikdy jsem ho neměl.

Co třeba Bilstein, KW, Weitec?
Co ramena a stabilizatory z Octavie RS?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Mám Bilstein B6 a spokojenost. Pokud ještě bude nějaké příště, tak HP ;)
jinak máš sz. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

HPčka že nevydrží? Total nesmysl... Vydrží a moc. Kámoš je měl na Feldě 100tkm a v pohodě. Neslyšel jsem že by někomu udělaly nějaký problém.
Navíc je lze nechat u výrobce repasovat :)

Za mě jedině HPčka
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Nebo se domluv s panem Křístkem - PROTLUM a budeš 100% spokojen ale bude to něco stát :D
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

[quote="Vici"]
Navíc je lze nechat u výrobce repasovat :)
a da se koupit i jeden tlumic.(kdyby jsi mel nehodu)
u ostatnich vyrobcu bohuzel jen sadu.
mam HP a jsem spokojeny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja mel KW a hruza, tvrdy jako prase....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

HP..
jediná "nevýhoda" je,že ty tlumiče nejsou tvrdý jak kámen jako u ostatních značek a tudíž když chce člověk jít dolu s výškou ( jako třeba tuningář já (noteeth) ) tak potom při svižnější jízdě drhnou kola v podbězích (LOL)

je to ideál na sériovou pružinu a na Golfa mají vepředu stavitelnou výšku,takže jde stočit o 4cm níž oproti sérii na sériový pružině
QUATTRO 308 kW
oranger
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 29 led 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od oranger »

OK,

vypadá to teda na HP Sporting + koupim nové seriové pružiny, ty stávající budou unavené.

Co stabilizátory a silentbloky? Má cenu to nějak řešit? Případně co doporučíte?

Muj napad na ramena a stabilizatory z ORS je pry blbost protoze jsou pry akorat jinak uchycene a navic jsou slabsi.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

marquee píše:Nebo se domluv s panem Křístkem - PROTLUM a budeš 100% spokojen ale bude to něco stát :D
p. Křístek je stejně ex HP ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mám starší HP kdyžtak SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

oranger píše:Co stabilizátory a silentbloky? Má cenu to nějak řešit? Případně co doporučíte?
stabilizátor bych neřešil vůbec, maximálně nový gumy a kosti.

Silentbloky bych dal do předních ramen plný puky z TT/S3/Cupra, případně ještě třeba PU ty malý přední, na zadní nápravu asi silentbloky z Cupry, který by snad měly být tužší.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Uz stacia aj originaly, model 1J0... ma nahradu 6R0 a je to tuhe ako stolverka :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“