millersoils skusenosti

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

millersoils skusenosti

Příspěvek od sparco gti »

KubaF
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2015, 02:45
Bydliště: někde na jihu

Příspěvek od KubaF »

Když bys trošku hledal tak zjistis že v sekci oleje je o MO něco napsáno.
Osobně používám a znám spoustu lidí co taky ;)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Do staré šlupky naprostá zbytečnost!!!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

Já jsem teď měl ten bez nano pičovinek, protože jsem měl před tím ten starší, co byl pro PD bez C3 ( už se nedělá), ale už ho znova nekoupim. Příjde mi, že auto žere olej, nikdy jsem nedolejval a teď mam 11000 a hladina oleje pod minimem. Jinak i ta low-saps norma není pro naše auta ideál.

Teď beru Valvoline Durablend Diesel 5W-40.

http://www.autodily-pema.cz/motorovy-ol ... oCOhzw_wcB

Ještě klasicky aditivovanej olej pro ty naše nešťastný vačky a za polovinu kaček. Vyměnim ho po deseti a bude to 100% lepší než LL..
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Ten valvoline je top, ja len to lejem do vsetkych rotaciek a pd(okrem tych s dpf) ktore servisujem, a ziadnu zodratu vacku som neriesil
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

kurnik ten Valvoline tady chválí kde kdo... že bych na něj přešel? Dávám do svých PD Mobil 50501..

jinak 50700 oleje pro DPF motory bych taky do auta které DPF nemá nelil... je to tekuté jak chcánky..
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Mobil je uplně v cajku, co bys chtěl lepšího, nedávno na to jezdily formule :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jo to jo. ale nevím jestli 5W40 není lepší volba než 5W30.. a mobil 5W40 nedělá
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Já dával Valvoline a teď jsem přešel na GM Dexos 5W-30, normu plní, ale je to jak píšete, jak chcánky. Motor ale spálil během 15tkm 4 litry toho valvoline, ale teď s tou vodou žere podstatně méně, vypadá to že ani ne polovic. Má někdo spolehlivý test jak poznat jestli je nafta v oleji? Napadlo mě ho vypustit a nechat odstát, ale nevím zda se nafta a olej oddělí?
AMF; M47/T2
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

5w30 do novejch motorů CR, do PD bych dal 5w40 s normou 505.01, já dával 5w30 Shell řídkej jak voda, motoru teda není vůbec nic, ono to maže (vytváří film) ale motor více klapal, myslim, že by to časem nemuseli vydržet hydra, ale někdo říká, že je to naprostej blud... dávám teď q8 5w40 s normou, dá se koupit na netu za 560 ,- kč a motor neklape. Jinak důležité to prostě měnit po 10 000 km a do staré vrány kupovat cokoliv s normou. :) :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“