millersoils skusenosti
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
millersoils skusenosti
pouzivate niekto tieto oleje?
http://www.millersoils.sk/obchod/action ... oils.xhtml
http://www.millersoils.sk/obchod/action ... oils.xhtml
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já jsem teď měl ten bez nano pičovinek, protože jsem měl před tím ten starší, co byl pro PD bez C3 ( už se nedělá), ale už ho znova nekoupim. Příjde mi, že auto žere olej, nikdy jsem nedolejval a teď mam 11000 a hladina oleje pod minimem. Jinak i ta low-saps norma není pro naše auta ideál.
Teď beru Valvoline Durablend Diesel 5W-40.
http://www.autodily-pema.cz/motorovy-ol ... oCOhzw_wcB
Ještě klasicky aditivovanej olej pro ty naše nešťastný vačky a za polovinu kaček. Vyměnim ho po deseti a bude to 100% lepší než LL..
Teď beru Valvoline Durablend Diesel 5W-40.
http://www.autodily-pema.cz/motorovy-ol ... oCOhzw_wcB
Ještě klasicky aditivovanej olej pro ty naše nešťastný vačky a za polovinu kaček. Vyměnim ho po deseti a bude to 100% lepší než LL..
Já dával Valvoline a teď jsem přešel na GM Dexos 5W-30, normu plní, ale je to jak píšete, jak chcánky. Motor ale spálil během 15tkm 4 litry toho valvoline, ale teď s tou vodou žere podstatně méně, vypadá to že ani ne polovic. Má někdo spolehlivý test jak poznat jestli je nafta v oleji? Napadlo mě ho vypustit a nechat odstát, ale nevím zda se nafta a olej oddělí?
AMF; M47/T2
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
5w30 do novejch motorů CR, do PD bych dal 5w40 s normou 505.01, já dával 5w30 Shell řídkej jak voda, motoru teda není vůbec nic, ono to maže (vytváří film) ale motor více klapal, myslim, že by to časem nemuseli vydržet hydra, ale někdo říká, že je to naprostej blud... dávám teď q8 5w40 s normou, dá se koupit na netu za 560 ,- kč a motor neklape. Jinak důležité to prostě měnit po 10 000 km a do staré vrány kupovat cokoliv s normou.



Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)