Vibrace volantu při brzdění
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já nemám vodicí čepy na prasátkách. Resp. mám, ale nemažou se. Jsou to stejné brzdy jako Passat / Superb, tam je to nasucho.
Ale pravda je, že po opravě toho předku jsem zatím nebyl na sbíhavosti a vyvážení kol moc neřeším nikdy (prostě jako nové je vyváží a pak na to jezdím celý čas).
Takže spíš to bude něco na těch kolech než na brzdách. Protože především si myslím, že brzdy by spíš tloukly do pedálu než do volantu, navíc jsem s nimi nic, co by je mohlo poškodit, nedělal.
Chlubím se každému, jak se o brzdy starám a kolik mi vydrží. Destičky mi běžně vydrží 200.000 km i víc, kotouče jsem zatím na žádném svém autě (které jsem měl od nova) nikdy neřešil. Pouze tady po bývalém majiteli byly na šrot, tak jsem je na jaře 2008 měnil i s deskami (teď mají 60.000 km a zatímco u mnoha řidičů je to interval výměny desek, já mám na deskách pořád přes 10 mm masa). Mně brzdy vydrží velmi dlouho, protože zaprvé téměř nebrzdím a pokud ano, pak krátce a intenzívně (tedy tak, jak se má).
Kouknu na ta kola (hodím tam na zkoušku zpátky letní, u těch to nedělalo), protože podle mě to brzdy nejsou.
Ale pravda je, že po opravě toho předku jsem zatím nebyl na sbíhavosti a vyvážení kol moc neřeším nikdy (prostě jako nové je vyváží a pak na to jezdím celý čas).
Takže spíš to bude něco na těch kolech než na brzdách. Protože především si myslím, že brzdy by spíš tloukly do pedálu než do volantu, navíc jsem s nimi nic, co by je mohlo poškodit, nedělal.
Chlubím se každému, jak se o brzdy starám a kolik mi vydrží. Destičky mi běžně vydrží 200.000 km i víc, kotouče jsem zatím na žádném svém autě (které jsem měl od nova) nikdy neřešil. Pouze tady po bývalém majiteli byly na šrot, tak jsem je na jaře 2008 měnil i s deskami (teď mají 60.000 km a zatímco u mnoha řidičů je to interval výměny desek, já mám na deskách pořád přes 10 mm masa). Mně brzdy vydrží velmi dlouho, protože zaprvé téměř nebrzdím a pokud ano, pak krátce a intenzívně (tedy tak, jak se má).
Kouknu na ta kola (hodím tam na zkoušku zpátky letní, u těch to nedělalo), protože podle mě to brzdy nejsou.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Možná blbost,prohlídni ty kotouče vepředu,jestli není jeden prasklý,i to se stává na novějších.Pokud jsi je sundaval při těch tlumičích,dosedly,nëní tam špína?Ale gumy dělaj hodně.Marek77 píše:Já nemám vodicí čepy na prasátkách. Resp. mám, ale nemažou se. Jsou to stejné brzdy jako Passat / Superb, tam je to nasucho.
Ale pravda je, že po opravě toho předku jsem zatím nebyl na sbíhavosti a vyvážení kol moc neřeším nikdy (prostě jako nové je vyváží a pak na to jezdím celý čas).
Takže spíš to bude něco na těch kolech než na brzdách. Protože především si myslím, že brzdy by spíš tloukly do pedálu než do volantu, navíc jsem s nimi nic, co by je mohlo poškodit, nedělal.
Chlubím se každému, jak se o brzdy starám a kolik mi vydrží. Destičky mi běžně vydrží 200.000 km i víc, kotouče jsem zatím na žádném svém autě (které jsem měl od nova) nikdy neřešil. Pouze tady po bývalém majiteli byly na šrot, tak jsem je na jaře 2008 měnil i s deskami (teď mají 60.000 km a zatímco u mnoha řidičů je to interval výměny desek, já mám na deskách pořád přes 10 mm masa). Mně brzdy vydrží velmi dlouho, protože zaprvé téměř nebrzdím a pokud ano, pak krátce a intenzívně (tedy tak, jak se má).
Kouknu na ta kola (hodím tam na zkoušku zpátky letní, u těch to nedělalo), protože podle mě to brzdy nejsou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5078
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
to=klepanie volantu? zadne kotuce? to snad nie...Marek77 píše:Tak vše nasvědčuje tomu, že to dělají zadní kotouče. Asi výrobní vada jednoho z nich. V úterý to budu vyměňovat (reklamace), tak doufám, že to zmizí.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ahoj-mě to taky dělá-při brždění to je znát na volantu-kontrola brzdových kotoučů ukázala své.......nejsou skřivený ale na vnitřní straně /bráno od středu/ do půlky vyžraný rzí....
Najeto na nich mám 39000km..... za 2,5roku.... Nechápu,jak k tomuto může vůbec dojíít
Vnější strana krásně oleštěná po celým kotouči... Pístky chodí v pohodě....Destičky jsou též v dobrém stavu-záhada


Škoda Octavia combi 1,9 tdi 66kw 2004
Odstranil jsem stejny problem na A6 2,5 tím, že jsem vyměnil LP homokinetický kloub, kotouče a destičky. Začalo to za mesíc znovu. Opet jsem sundal kotouce, vyleštil dosedací plochy a dobry. Bohužel opět za mesíc se to vratilo. Už taky nevím. Nebýt to v rodině vymenim vsechno
.
kope malinko do brzdy ale hodne do volantu. (řízení je už také nové. Fungl nové, ne vrak). Ono to totiž vytluče gufera, když se to neřeší a začne téct řízení..Pozor na to!!!

kope malinko do brzdy ale hodne do volantu. (řízení je už také nové. Fungl nové, ne vrak). Ono to totiž vytluče gufera, když se to neřeší a začne téct řízení..Pozor na to!!!
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001