Stk / emisna po 1 july 2018

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět :D
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

BTW a nemá pánko v tom softe podvihnutý limiter???? (LOL)

Takže sme sa k dymovosti ani nedostali...možno bude ok ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Rayx píše:Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět :D
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...
taky jde o způsob měření, těch 20 může být i odchylka měření
(noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No proto tam SME přidávaj 150 k maximu od výrobce jako rezervu pro odchylku při měření.
Evidentně dobře upraveno, když vilo sám říká
vilozx6 píše:Kontrolky ok len ked tomu pribijes zahuli a ked to turuju na emisnej tak clona dymu.
takže on tam jistě bude zvednut i ten limiter ...

Za mě upřímně, je dobře, že to těmhle autům znepříjemní, hrabe do toho kdekdo a pak se diví, že maj problémy ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak v tom pripade čo sa kto čuduje že neprešiel keď má limiter dvihnutý...bohužiaľ.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Byl jsem pred 2 tydny 2.0tdi bmm 273tkm emise bezproblemu
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 721
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

BKD 300k. Bez problémů.
Snad jen, že to prošlo až na páté měření až když vylítaly saze. Prej, že to mám občas prohnat.
To si asi představují, že v plné zátěži do červenýho jak v F1 nebo co. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Neviem co je limiter.Do sw sa vobec nerozumiem.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.

Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Rayx píše:To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.

Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...
Dik za info.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

favo píše:Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.
standardne sa limiter na diesloch nedvíha..práve kvoli tym emisiam..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu..... (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

standa123 píše:Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu..... (noteeth)
Vidis tu niekde TESCO mlady muz, alebo len tak rypes? :? :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já to psal hlavně proto že PD obecně mají problém na emisích ale když se do nádrže leje kvalitní nafta s aditivy a nejezdí se s tím jak s hnojem a čip dělá někdo kdo ví co dělá, tak i motor v horším stavu může projít.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“