Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...
Rayx píše:Přesně tak, kamarát ho vyhodil pro 20 ot/min ... To je ale svět
Smutný, že ty technici ani neví co a jak, prostě mají nový přístroj a z technika se stala cvičená opice ...
taky jde o způsob měření, těch 20 může být i odchylka měření
BKD 300k. Bez problémů.
Snad jen, že to prošlo až na páté měření až když vylítaly saze. Prej, že to mám občas prohnat.
To si asi představují, že v plné zátěži do červenýho jak v F1 nebo co.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.
Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...
Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx píše:To je omezovač dávky a tím otáček, abys diesel nepřetočil ... Diesel z principu nepotřebuje klapku a je řízen jen množstvím dávky paliva. Benzín má klapku, řídí se poměrem benzín/vzduch.
Díky tej bezvadnej úpravě, co tam máš naroubovanou, tam pan "tuner" asi zvednul i limiter, tedy maximální otáčky. Ty máš mít maximálně 5200, ale jak vidíš, točí to až 5370 ... No a k tomu jistě nadmíru nafty, aby to řádně čadilo ...
Dik za info.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
favo píše:Sice mám PD ale s čipem, vydřenou vačkou takže v zátěži mi to zahulí celkem statečně, turbo co žere olej , děravý chladič z kterýho teče ten naházený olej, na tachecu 290000 km a pochybuji že je to pravda a přesto všechno jsem emisemi prošel se slovy že jsem mám jak u novýho auta.
Nyní nový chladič ARL, nový turbo, vše těsný. Jakmile bude opravena hlava přijde nová vačka, pak jsem zvědav na emise.
standardne sa limiter na diesloch nedvíha..práve kvoli tym emisiam..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
standa123 píše:Vy limiteri......kdybyste si nechali udelat poradnej soft a nee lokomotivu tak mate klid.........se Vam divim ze v dnesni dobe jeste jezdite k Tescu.....
Vidis tu niekde TESCO mlady muz, alebo len tak rypes?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já to psal hlavně proto že PD obecně mají problém na emisích ale když se do nádrže leje kvalitní nafta s aditivy a nejezdí se s tím jak s hnojem a čip dělá někdo kdo ví co dělá, tak i motor v horším stavu může projít.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi