Fabia 1.9tdi - cuká
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia 1.9tdi - cuká
Dobrý den,mám problém. Začalo to asi před týdnem, kdy na pětku při cca 1800 otáčkách auto cuklo-jakoby na chvíli nemělo palivo.Byl to zlomek vteřiny ale bylo to znát.Od té doby se to stále zkoršuje.Auto kolem těchto otáček cuká skoro pořád a při sešlápnutí plynu se to ještě zhorší a auto nezrychluje.Taky při tomto stylu jízdy vzroste spotřeba asi o 2l. Ale nekouří. Když při jízdě vypnu motor a po chvilce zase zapnu tak to pár kilometrů jede jako z praku ale pak to zese začne cukat.Je to něco jako kdyby docházela nafta, ale té je dost. Zkouším se nejdřív zeptat tady co mám prověřit, jestli se s tím už někdo z vás nesetkal.Aby mě v servisu nějak nenatáhly a neměnili mi kvůli tomu půl auta. Jinak je to r.v. 2001 najeto přes 160000km.Mám asi 5000km novou váhu vzduchu...Za každou radu díky
Ťeď jsem s tím zase jel a je to ještě horší-už to nepřestane ani po vypnutí, ale dělá to pořád.Prostě jakmile maličko šlápnu na plyn (stačí nad 1500 otáček) tak to začne cukat.Takže už se s tím ani nedá jezdit
.Navíc to má zřejmě problém udržet i neutrál protože pp ukazuje místo obvyklé hodnoty 0,6l něco kolem 3l...A teď se začal na volnoběh i klepat motor.Motor je ATD 74kw. Ten EGR ventil zkusím...

No tak to ti závidím,že s tím můžeš aspoň jezdit.Já jsem s tím jezdil do práce takže teď to musím nějak vyřešit autobusem. Akorát mě štve, že jsem nedávno kupoval váhu vzduchu (taky se s tím nedalo jezdit, ale projevovalo se to jinak) a moc dlouho jsem se neradoval a už je auto zas odstavený-a to mám měsíc po servisní prohlídceRC51 píše:Ja mam tiez 74kW PD ale mne sa to nezhorsuje. Je to rovnake uz asi 4 mesiace. Raz je to bez problemov, inokedy to pri cca 1800ot zacne skubat motorom pokial neuberiem plyn. Niekedy je citit ten nerovnomerny chod aj na volnobeh.
VAG neukazuje nic.
No byl bych rád, kdyby se ozval někdo, komu to taky takhle dělalo a nějak to vyřešil. Přeci nás musí být víc, kdo se s tím potýká.Jinak samozřejmě začnu hledat chybu od těch levnějších věcí až po ty nejdražší-ale to už by to asi šlo do servisu. Právě jsem doufal, že to nebude tak vážný a budu to moct opravit sám a nevyhazovat prachy navíc
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Už jsi zkusil odpojit ten EGR ventil?virgin píše:No byl bych rád, kdyby se ozval někdo, komu to taky takhle dělalo a nějak to vyřešil. Přeci nás musí být víc, kdo se s tím potýká.Jinak samozřejmě začnu hledat chybu od těch levnějších věcí až po ty nejdražší-ale to už by to asi šlo do servisu. Právě jsem doufal, že to nebude tak vážný a budu to moct opravit sám a nevyhazovat prachy navíc

Ne, zatím nebyl čas. Včera večer jsem s tím přijel ze školení a byl jsem moc rád, že jsem se dostal domů, protože jsem už sotva vyjel i menší kopecreesha píše:Už jsi zkusil odpojit ten EGR ventil?virgin píše:No byl bych rád, kdyby se ozval někdo, komu to taky takhle dělalo a nějak to vyřešil. Přeci nás musí být víc, kdo se s tím potýká.Jinak samozřejmě začnu hledat chybu od těch levnějších věcí až po ty nejdražší-ale to už by to asi šlo do servisu. Právě jsem doufal, že to nebude tak vážný a budu to moct opravit sám a nevyhazovat prachy navíc

Teď to stojí doma a čeká až budu mít čas. Zatím se snažím sehnat co nejvíc info...
Fantik píše:A co vstřikovače?
Někdo mi říkal ( nebo jsem to někde čet ) že po výměně vstřikovačů měl po problému.
No ja menil motor a tam na volnobeh auto jelo na 3 valce, kdyz jsem pridal plyn, tak tam byla podivna prodleva po ubrani plynu. Auto bylo jeste nejakou dobu v otackach a pak to kleslo. A i pozde to reagovalo a pridalo az po chvili. PP mi na volnobeh ukazoval pro zmenu mene. Takze normalne jsem mival 0.6 a kdyz to blblo tak tam byvalo 0.3. Videl bych to na vstriky, ale ruku do ohne za to nedam.
VW Passat 3C 2008 BMP
Tak jsem se na to dnes díval.Ten EGR ventil jsem měl venku, zkoušel jsem ho a a normálně se otvíral i zavíral.Když byl zavřenej, tak nic nepropouštěl. Jelikož jsem nesehnal plech na zaslepení, tak jsem pouze odpojil zezhora tu podtlakovou hadicku a vrazil do ní šroubek.Ten ventil jsem i vyčistil, ale dělá to pořád to samý
cuky cuky.Nevím, jestli tohle jako zkouška toho ventilu stačilo nebo ho musím abych měl jistotu, že to nedělá on podložit plechem...Další zjištění je to, že než se to ohřeje(tzn. tak 10 km) to jede úplně nádherně, ale pak se to najednou zlomí a jedu jen poskokama
.Co mám zkusit dál?Napadá vás něco jiného kromě těch vstřikovačů ?(ty bych případně zkoušel až v další fázi...)

