Náhrada izolace krytu motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jammal
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2010, 11:46
Bydliště: Zlín

Náhrada izolace krytu motoru

Příspěvek od Jammal »

Ahoj všem. Určitě je tu spousta lidí co má poškozenou izolaci na krytu motoru a rádi by tak jako já toto nějak vyřešili. Chci se zeptat zda tu někdo ví o nějaké adekvátní náhradě za tu molitanovou výplň která je tam od výroby ? Našel jsem pouze toto, ale odolnost 90 °C se mi zdá poměrně málo. http://www.autofashion.cz/zbozi/produkt ... 10-mm.html
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Já bych se toho nebál. 90°C mi nepřijde málo na tenhle kryt, spíš bych měl obavy o tolepidlo co tu folii drží. Ale snad vědí co dělají a mají to vyzkoušený... Koneckonců je tam napsáno "vhodné pro odhlučnění motoru, kapoty, kufru, podlahy, dveří a další široké použití "
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

ALU folia je viacmenej zbytocna...... teplo od motora stupa smerom nahor.... ani povodne plasty nemali povrchovu upravu proti teplote ;)
Ja osobne som to tlmil SinusLive DSM....
Ak nutne trvas na tepelnej "ochrane", skus pouzit Dynamat TacMat alebo Hoodliner (ale ten je trochu hrubsi), plus su materialy s ALU vrstvou samozrejme drahsie...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Jammal
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2010, 11:46
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jammal »

Super, dík hoši. Nemáš nějaký odkaz na ten materiál co si použil ty?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

celkom gut preis maju tu.... akurat je toho viac, ale mozno to pouzijes
http://www.audioves.cz/Sinuslive/SinusL ... _g571.html
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
kave66
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2007, 11:38

Příspěvek od kave66 »

dá se koupit original izolace co ta má být?
Firad&HybridG4
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Na TDI VP ako samostatny diel nie... len s plastovym krytom.... u TDI PD ano.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

Příspěvek od djpeto »

skus sa spytat u ludi co robia vzduchotechniku. pouzivaju nieco podobne na odhlucnenie rozvodu. bezne mavaju zbytky rozmerovo vyhovujuce na kapotu, a lepi to jak hovado, samozrejme treba predtym odmastnit ;)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je to obyčejný molitan,kus staršího kusu třeba z postele.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Také tam mám obyčejný molitan 10mm a i při velkých vedrech a zátěži v poho.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

obycajny molitan na tuto aplikaciu nevidim ako najstastnejsie riesenie, minimalne to chce nieco s impregnaciou proti drzaniu vlhkosti a aspon ciastocnou odolnostou voci posobeniu nafty a oleja
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ten origo molitan je jako houba,žádná impregnace.A olej a naftu taky vydrží ten obyč.Ani nevím,jak by se tam měla dostat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Kazdy porovity material nasaje vlhkost.... rozdiel S a BEZ impregnacie je ten ci sa ta vlhkost odpari alebo nie ;) Pre mna za mna si tam dajte aj tie matrace z postele, ja som fakty zo skusenosti povedal, takisto navrhol material(y) ktory(e) je vhodny(e) do motoroveho priestoru pouzit :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
knirzor
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2017, 18:07

Příspěvek od knirzor »

Příliš silná vrstva + molitan bude nasávat vlhkost.
Volil bych nějaké řešení od STP, a to ideálně pouze hliníkovou vrstvu jako odhlučnění.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

skelnou vatu s hliníkovým potahem jak se dává do komínů
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“