Intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

(hm)

Mrkni sem:

http://shop.wiltec.info/tabshop_s/wilte ... ooler.html

je to přímo z německa a posílaj za 18 éček kamkoliv... Mám ho tam obědnaný a tenhle týden by to mělo dorazit, tak dám vědět...

...a cena je ještě pod saabtuningem (rofl)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

wqš

Příspěvek od rudy5 »

Tunerko píše:Obrázek
takto nejak to vypadá z nárazníkom...
výávody presne pasujú popri nosníkoch...netreba prerávať boky chladiča...
keby máš ale klímu tak ho tam nedáš bola veľká zmena v chode motora a výkone pri klasickom IC?ja mám golf TDi 110k ale tiež 130K turbo a k tomu doladený soft -raketa
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Mam doma stejny ale pouzity za 1200,- sem ho kupoval, ted uz jen ho dostat do Octavky :)

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

ja v tej ibize ale klímu mám :-)
a vidíš vošiel tam celkom pekne, je pravda že mi sice trvalo nájsť ten pravý ale je tam....
a ja hovorím a priebehu nie o zvýšení výkonu...
proste ten rovnaký výkon moôžeš využívať dlhšiu dobu kedže je dostatok studeného vzduchu a jeho teplota sa nezvyšuje tak skoro ako ked máš malý IC a vzduch sa nestíha chladiť
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

ešwč

Příspěvek od rudy5 »

Tunerko píše:ja v tej ibize ale klímu mám :-)
a vidíš vošiel tam celkom pekne, je pravda že mi sice trvalo nájsť ten pravý ale je tam....
a ja hovorím a priebehu nie o zvýšení výkonu...
proste ten rovnaký výkon moôžeš využívať dlhšiu dobu kedže je dostatok studeného vzduchu a jeho teplota sa nezvyšuje tak skoro ako ked máš malý IC a vzduch sa nestíha chladiť
a nehreje sa ti potom moc motor ked máš pred chladičmi toľko toho?čo to bude robiť cez leto?
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

vobec žiadne problém :-)
mal som to tak cca rok a niečo a krásne chladilo a aj klímovalo...
vzduch tadial preteká úplne v pohode....
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Odpovědi: 0
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

JasteR:Uz jsi ho napasoval do octavky?Jestli jo tak sem dej nejake foto.Chtel bych to napasovat na golf IV a ten ma hodne podobny predek jako octavka.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Kornout píše:Ten z iveca je hezkej, ale za ty prachy mohu mít 2.
Mrkni sem: http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Můžu sehnat skoro všechny, o cca 20% nižší cena.
;) tak za kolik mi ho pošleš? ;)ten 180mm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Odpověď na Humlův příspěvek viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 817#145817

IC už dorazil, jsem nadšenej, vypadá opravdu kvalitně, vzal jsem ten 18cm vysokej, měl by se vejít pod výztuhu, vstup je těch 60mm a vnitřní průřez jednotlivých větví v pohodě přesáhne vstupní průžez, takže to nebude dělat špunt, příští týden dorazí ještě 23cm vysoké, tak můžu taky nafotit, než je odešlu zájemcům.
Jo, jám mám zatím ještě origo IC a ta teplota v delší zátěži jede k 70st, tlačím necelejch 1.6bar, s novím IC to bude 1.7bar.
Vedení už origo nemám, jen tu část co vede z IC do sání, místo té origo plastové trubky co je pod nosníkem (mezi turbem a IC) mám trubku kovovou z 1.8T, je veliká a má klasické hrdla, z té půjdu hadicí do new IC, zpětné vedení ještě vymyšlené nemám, ale vím kde se inspirovat :D
Hodím sem nějaké foto.[/url]
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:
Kornout píše:Ten z iveca je hezkej, ale za ty prachy mohu mít 2.
Mrkni sem: http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Můžu sehnat skoro všechny, o cca 20% nižší cena.
;) tak za kolik mi ho pošleš? ;)ten 180mm
SZ ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak fotky mi nejdou vložit, tak jestli to sem někdo dáte, pošlu je mailem.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Kornout píše:Tak fotky mi nejdou vložit, tak jestli to sem někdo dáte, pošlu je mailem.
to je primo von i s kornoutovo podlahou ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

chiptuning píše:
Kornout píše:Tak fotky mi nejdou vložit, tak jestli to sem někdo dáte, pošlu je mailem.
to je primo von i s kornoutovo podlahou ;)
Obrázek
;)
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

chiptuning píše:
Kornout píše:Tak fotky mi nejdou vložit, tak jestli to sem někdo dáte, pošlu je mailem.
to je primo von i s kornoutovo podlahou ;)
Obrázek
jakej je vnitřní průměr vstupu a výstupu z IC?
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

coltik píše:
chiptuning píše:
Kornout píše:Tak fotky mi nejdou vložit, tak jestli to sem někdo dáte, pošlu je mailem.
to je primo von i s kornoutovo podlahou ;)
Obrázek
jakej je vnitřní průměr vstupu a výstupu z IC?
Je tam cca 54mm, mám ten samej... čekám na vlídnější počasí a na trubky a kolínka ;)

Kde se dají sehnat nějak rozumně hadice (90 a 45 st) koukal jsem snad všude a Reesha má dobrou cenu, nebo jde to někde laciněji :?
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“