
Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Hm, pěkný, fakt. Hlavně ve 3000ot krouťák 410Nm a 175PS, za chvilku budeš potřebovat pásy, aby jsi ten výkon mohl přenést na silnici, jelikož se na Vento tak široký gumy nevejdou
To reesha: Nemáš ještě ty grafy, jak jste zkoušely ochlazovat IC u toho Superba? Jaký tam byly rozdíly?

To reesha: Nemáš ještě ty grafy, jak jste zkoušely ochlazovat IC u toho Superba? Jaký tam byly rozdíly?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Je to v tom titanovo grafu,to 3.měření je s tim minimaxem.Kornout píše:Hm, pěkný, fakt. Hlavně ve 3000ot krouťák 410Nm a 175PS, za chvilku budeš potřebovat pásy, aby jsi ten výkon mohl přenést na silnici, jelikož se na Vento tak široký gumy nevejdou![]()
To reesha: Nemáš ještě ty grafy, jak jste zkoušely ochlazovat IC u toho Superba? Jaký tam byly rozdíly?

a sakra...jestli bude Reesha jezdit vcas, zacnu radsi drandit na kole 

Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918