VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od JirkaŠ » 21 kvě 2006, 08:13
Milan_TS píše: Dnes jsem byl v Přerově na srazu a co nevidím kluci s brzdou tak jsem neodolal.
je vidět chce to ještě doladit je to serie ARL + chip + K&N
Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
Věřím,jen tomu co změřím.
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 21 kvě 2006, 08:24
A Syncro?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43 Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín
Příspěvek
od JirkaŠ » 21 kvě 2006, 08:27
Kornout píše: A Syncro?
S tím žádná zkušenost,bohužel to ale asi nejde?????
Věřím,jen tomu co změřím.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411 Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKTech » 21 kvě 2006, 09:18
Kornout píše: A Syncro?
Jediná možnost u Syncra vyndat kardan.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411 Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKTech » 21 kvě 2006, 09:26
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403 Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko
Příspěvek
od Kec » 21 kvě 2006, 21:06
CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC
Co je FMIC??
A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 21 kvě 2006, 21:09
Kec píše: CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC
Co je FMIC??
A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
FMIC - je to intercooler vpředu
ad turbo - tohle tam nemam
... ale je to na zakázku dělaný hybrid
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 21 kvě 2006, 22:01
To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 21 kvě 2006, 22:07
Kornout píše: To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
jj můj malý turboš hybridoš s rozumnou kapacitou
.. počkejte až ho poladim
Zrovna jsem si ho dneska cvičně vymontoval. Nosim si ho domu na noc
(joke)
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519 Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chiptuning » 21 kvě 2006, 22:11
netlaci te pod polstarem????
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 21 kvě 2006, 22:12
Někdo panel rádia, někdo Turbínu!
Hold proti gustu žádný dišputát
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 21 kvě 2006, 22:22
chiptuning píše: netlaci te pod polstarem????
Nene, leží v obýváku na stole a zrovna kouká na TV. Musí mít taky někdy leháro
Začíná to tu být krapet offtopic, tak už radši jen k tématu
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272 Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od reesha » 25 kvě 2006, 11:24
Minulý týden byl brzdit člen TDIPOWER. Tak tady je graf:
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492 Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stingray » 26 kvě 2006, 09:57
Celkom fajn je vidieť na grafoch kde je problém s rapídnym poklesom krútiaceho momentu........veľmi jasne sa tu prejavuje to že turbo je najslabšou častou set-upu..........síce to pekne vyletí hore ale následne závratne pada......
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016 Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Příspěvek
od Forest » 29 kvě 2006, 01:43
JirkaŠ píše:
Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
...logicky predpokladam, ze vyndat pojistku od haldexu ...nekteri to maji dokonce na vypinac a systematicky si z toho delaji predokolku
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)