Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Milan_TS píše:Dnes jsem byl v Přerově na srazu a co nevidím kluci s brzdou tak jsem neodolal. :D je vidět chce to ještě doladit je to serie ARL + chip + K&N
Obrázek
Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
Věřím,jen tomu co změřím.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

A Syncro?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Kornout píše:A Syncro?
S tím žádná zkušenost,bohužel to ale asi nejde?????
Věřím,jen tomu co změřím.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Kornout píše:A Syncro?
Jediná možnost u Syncra vyndat kardan.
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Obrázek
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC

Co je FMIC??

A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kec píše:CHci se jen zeptat. U reeshovího grafu je napsáno special turbo, FMIC

Co je FMIC??

A special turbo?? Myšleno hybrid(Garrett Race gt2571v)?? V čem je tohle turbo jiné třeba od VTN17??
FMIC - je to intercooler vpředu

ad turbo - tohle tam nemam :) ... ale je to na zakázku dělaný hybrid
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:To je fakt hybrid, má to pěkně velikou jak výfukovou, tak sací část.
jj můj malý turboš hybridoš s rozumnou kapacitou (noteeth) .. počkejte až ho poladim :)

Zrovna jsem si ho dneska cvičně vymontoval. Nosim si ho domu na noc :D (joke)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

netlaci te pod polstarem???? :)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Někdo panel rádia, někdo Turbínu! (rofl) Hold proti gustu žádný dišputát
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

chiptuning píše:netlaci te pod polstarem???? :)
Nene, leží v obýváku na stole a zrovna kouká na TV. Musí mít taky někdy leháro :)

Začíná to tu být krapet offtopic, tak už radši jen k tématu (offtopic)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Minulý týden byl brzdit člen TDIPOWER. Tak tady je graf:

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Celkom fajn je vidieť na grafoch kde je problém s rapídnym poklesom krútiaceho momentu........veľmi jasne sa tu prejavuje to že turbo je najslabšou častou set-upu..........síce to pekne vyletí hore ale následne závratne pada......
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

JirkaŠ píše: Reesho,ten Milan si to chipoval sám,dost dobrý výsledek a bez čmoudů.Jinak díky jemu,už víme jak změřit auta s 4motion,DÍKY.
...logicky predpokladam, ze vyndat pojistku od haldexu ...nekteri to maji dokonce na vypinac a systematicky si z toho delaji predokolku (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“