Vzduch v palivu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Vzduch v palivu

Příspěvek od Matrix »

Když jsem si nechával doplňovat chladivo do klimačky, tak jsem si všiml, jak mi tak běžem motor na volnoběh, že mi v té průhledné hadičce, co vede od filtru do čerpadla, lítá docela hodně vzduchových bublin, ale nijak se to neprojevovalo na chodu motoru, že by nějak kuckal apod. Jinak nafta mi nikde neubývá, nikde žádné fleky že by tekla. Nevíte někdo co s tím a jak je to nebezpečné ?
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Vzduch va palivu být nemá a problémy se časem dostaví. Je to potřeba odstranit. Dost často to přisává kolem termostatického ventilu na palivovém filtru, vyjímečně je i filtr netěsný. Samo i netěsné hadice to mohou dělat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Ale jak to najít, když nikde nejsou stopy od nafty, že by tou netěsností sákla...
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduch v palivu

Příspěvek od travel242fx »

Matrix píše:Když jsem si nechával doplňovat chladivo do klimačky, tak jsem si všiml, jak mi tak běžem motor na volnoběh, že mi v té průhledné hadičce, co vede od filtru do čerpadla, lítá docela hodně vzduchových bublin, ale nijak se to neprojevovalo na chodu motoru, že by nějak kuckal apod. Jinak nafta mi nikde neubývá, nikde žádné fleky že by tekla. Nevíte někdo co s tím a jak je to nebezpečné ?
to je uplne normalne... to tam ma kazdy z nas co mame TDI ak nemas problemi zo studenymi startami ze by ti padala nafta tak to neries !!!!
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

dělá mi to taky a zkousel sem to resit anic.....
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Souhlas s Origošem, rozhodně vyřešit
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No tak jsem zjistil zajímavou věc. Ono to asi dělalo jen se studeným motorem, když jsem ho natočil, když se dělala ta klimatizace, protože jsem to pak jel večer projet (300 km) několikrát sem zastavil baterkou prosvítil hadičku a vhadičce jen nafta bez bublin. Mohlo by to udělat taky to, že to auto před tím čtyři dny stálo venku ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

hmm to jste me tedy moc nepotesili. me tam behaji taky bublinky.a kdyz chcipnu motor tak se tam vytvori bublinka tak 2-3 cm dlouha. ale za boha nevim kudy to prisava. palivovy filtr jsem menil. kdysi mi padala nafta kvuli dire v hadicce od "prepadu" ale ted uz je to OK.

Matrix : a kdyz tu pruhlednou hadicku na volnobeh drobet zvednes objevi se ti bublinky?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

rozhodně to značí netěsnost v palivovém systému. Nafta nikde unikat nemusí, jelikož v přívodu paliva je podtlak, tudíž to přisává.
Zkus napojit přívod na přímo, tzn. přemostit filtr, zda to bude dělat taky.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Rohol
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 23 kvě 2006, 14:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od Rohol »

Já jsem natahl gumové hadice od nádrže přímo k filtru a je pokoj.Nějak k těm plastový rychlospojkám nemám důvěru...
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

Me tohle delal termoventil na filtru, jednu dobu to dokonce slo slyset jak kolem nej ten vzduch bzuci a v trubicce sel videt souvisly proud bublinek, jak ficel do cerpadla. Kdyz jsem s tim ventilem ruzne hybal, tak se intenzita menila, ale uplne to neprestalo. Vyresil jsem to dvouvyvodovym filtrem a spojkou ve zpatecce misto termoventilu.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

stinger píše:Me tohle delal termoventil na filtru, jednu dobu to dokonce slo slyset jak kolem nej ten vzduch bzuci a v trubicce sel videt souvisly proud bublinek, jak ficel do cerpadla. Kdyz jsem s tim ventilem ruzne hybal, tak se intenzita menila, ale uplne to neprestalo. Vyresil jsem to dvouvyvodovym filtrem a spojkou ve zpatecce misto termoventilu.
To jako netesnil termoventil na teleso filtru, alebo samotny termoventil mal netesnost?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od stinger »

No vypadalo to spis na netesnost mezi ventilem a filtrem, ale protoze jsem potreboval stejne novy filtr, tak jsem koupil dvouvyvodak a bylo to. Ono vubec nebudi duveru usazeni toho ventilu na filtru, takze jsem se na nejake pokusy s pretesnovanim vybodnul.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tuhle úpravu radím udělat, když to zlobí. Jednoduché řešení a spolehlivé. Sice to nepředehřívá, ale nafta, co se vrací od vstřiků a od čerpadla taky trochu ohřívá nádrž.
U diesela je jednou z výhod spolehlivost.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
OctaviaSDI
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 srp 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Ake je riesenie?

Příspěvek od OctaviaSDI »

Ako vidim, nenasiel som tu ziadne oficialne riesenie, ako sa tych bubliniek zbavit a pritom neobchadzat palivovy filter. Pred chvilou som odvodnoval filter a teraz mam mnozstvo velkych bubliniek. Podla navodu tam nesmu byt. Skusal som chvilku jazdit, ale stale tam su. Takze ako sa da prist na to, kde mi to ten vzduch taha?
Skoda Octavia 1,9 SDI, 09/2001. Model 2002.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“