Nouzák nebo omezovač?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nouzák nebo omezovač?
Ahoj všem,včera mi na O1 r.v.2000 81kw třikrát vypnulo turbo,měl jsem 4300 otáček a přes 200km/hod.,po vypnutí a zapnutí zapalování naběhlo,na potřetí s asi 10 vteřinovou prodlevou a nereagovalo na plyn ani jako SDI,nevím proč,mám novou váhu,ventil N75 a vyčištěný turbo,není tam nějakej omezovač?Díky.
Není, Sis ti to prefukuje a pak padne do nouzaku,pokud je to tím,tak po novým startu to jede chvíly normalne,než tomu das zas kotel a prefouknes. A to že ti nereaguje na plyn sem nak nepochopil. Jak nereaguje? Že to natocis,slapnes na plyn a mas porad volnobeh,nebo ti to do pulky plynu reaguje a když das plnej tak to nic nedela.taxman píše:

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pokial s tym budes takto zaobchadzat tak sa ti coskoro vysypu loziska a mozes to turbo tak umyt a zahodit
Do nudzaku ti to pravdepodobne hadze kvoli spickam na turbe.... RJ to nestiha uregulovat... neviem ci mas nieco robene s tlakom (chip??), alebo ti moze blbnut senzor tlaku za intercoolerom... chce to nalogovat za jazdy, alebo aspon vycitat pamat zavad... takto ti nikto zodpovedne neporadi

Do nudzaku ti to pravdepodobne hadze kvoli spickam na turbe.... RJ to nestiha uregulovat... neviem ci mas nieco robene s tlakom (chip??), alebo ti moze blbnut senzor tlaku za intercoolerom... chce to nalogovat za jazdy, alebo aspon vycitat pamat zavad... takto ti nikto zodpovedne neporadi

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Posunut sa da hranica tlaku turba v RJ, ale ten snimac je stavany na urcite hodnoty ktore dokaze merat......... mozna je len vymena za iny (napr. do 2.0bar). Ale pokial je tam seriovy tlak turba tak ten snimac by mal stihat... otazka znie, ak su tam spicky, ze preco....... VAG VAG VAG... vsetko ostatne predtym su len spekulacietaxman píše:Je to sériovka a počítám že to je stavěné na daleko horší zacházení,ten omezovač jde vypnout nebo posunout?
P.S. ked ides 200, turbo tlaci ako o zivot..... chod tak 5-10 minut a je zerave ako uhlik..... ked vypnes motor tak ti prestane fungovat olejove cerpadlo.... turbo sa chladi olejom....... olej prestane cirkulovat a napecie sa ti na loziska..... ziadne turbo ti dlho nevydrzi take zaobchadzanie, to je abeceda TDI motorov.... dochladzovat turbo, ....

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
To taxman:jestli to budeš točit do nesmyslu 4300 a výš tak si kup rasdši benzína Tdi nejni na takovýhle zacházení zvědavý ideální otáčky 2000-3500rpm výš jen v extrému ps.jezdi jako normální člověk a ne jako závodník pak nebudeš mít takovýhle problémy navíc od 4500 pomalu nastupuje omezovač takže ti jednotka ubere naftu už jsem ti to vysvětloval že mě jde jednotka do 5500 naplno je věc jiná a je to otázkou softu...nevíc stejně to nevyužívám max 2x do měsíce a to jen na nějakou myšku 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Taky nechapu proc ty TDI tocit do takhle vysokych a nesmyslných otacek,jednak už solidne rve,žere a nejvyžsí vykon ma pri 4000ot/min. Pokud to budes takhle tocit a zamerne likvidovat tak ti to dlouho jezdit nebude a pokud chces tomu motoru pomoc do hrobu tak ti doporucuje to vytacet studený tak aspon do 4000ot/min pak mas jistototu že ti bude v nejbližsí dobe žrat olej. A když tomu daS kopr tak ho horkej hned chcípní aby byla jistota že se pripece hridelka v turbu k ložiskam a prohne,pak ti je vylagruje a je to,zacne olej zacne protejkat skrz ložiska primo do koleru a pak ti ho foukne rovnou do saní tam se vznítí a budes mit možna i pres 6000 ot/min po dobu par vterin,ty tocky budou poslední protože se ti potka,prasknou ventilový pružiny,klepne a je dira v bloku. Jen ho zkousej držet v 5000ot/min a jet par kilometru a jak dlouho vydrží. Jestli mas rad otacky tak si kup benzina a rovnou 16 ventil,ten ti bez toček nepojede a ten ma omezovac nekde kolem 7000ot/min.Ladas píše:To taxman:jestli to budeš točit do nesmyslu 4300 a výš tak si kup rasdši benzína Tdi nejni na takovýhle zacházení zvědavý ideální otáčky 2000-3500rpm výš jen v extrému ps.jezdi jako normální člověk a ne jako závodník pak nebudeš mít takovýhle problémy navíc od 4500 pomalu nastupuje omezovač takže ti jednotka ubere naftu už jsem ti to vysvětloval že mě jde jednotka do 5500 naplno je věc jiná a je to otázkou softu...nevíc stejně to nevyužívám max 2x do měsíce a to jen na nějakou myšku

