Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!
Zdravim kde moze byt problem podla Vas, do kopca to nema skoro ziaden tah a ide to max 50 do kopca na rovine sa to da roybehnut aj na 120 na dlhsej trase obehovat sa z tym skoro ani neda auto nema akceleraciu. Ak odpojim Vahu vzduchu tak je to o nieco lepsie cim to je_???
Audi A6, 2,5TDI 150koni 134tisic najazdene r.v 98
Audi A6, 2,5TDI 150koni 134tisic najazdene r.v 98
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!
Mno - 98 a 134tisic - muze to byt sposta veci, pac skoro tutove to 134t nema. spis tak 400.Paradoxx píše:Zdravim kde moze byt problem podla Vas, do kopca to nema skoro ziaden tah a ide to max 50 do kopca na rovine sa to da roybehnut aj na 120 na dlhsej trase obehovat sa z tym skoro ani neda auto nema akceleraciu. Ak odpojim Vahu vzduchu tak je to o nieco lepsie cim to je_???
Audi A6, 2,5TDI 150koni 134tisic najazdene r.v 98
Jede ti to v nouzovem rezimu. Pripoj to na diagnostiku a napis seznam chyb co to vypise.
Pokud to neni problem komprenich tlaku , tak dal to muze byt turbo, rizeni turba, praslka hadice od turba, ucpany kat, vaha vzduchu, cerpadlo atd.
Zacni diagnostikou, pravdepodobne to bude turbo a nebo neco co s nim souvisi.
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2.5 TDI motor NETAHA!!!
vždyť sis na to odpověděl sámParadoxx píše:Zdravim kde moze byt problem podla Vas, do kopca to nema skoro ziaden tah a ide to max 50 do kopca na rovine sa to da roybehnut aj na 120 na dlhsej trase obehovat sa z tym skoro ani neda auto nema akceleraciu. Ak odpojim Vahu vzduchu tak je to o nieco lepsie cim to je_???
Audi A6, 2,5TDI 150koni 134tisic najazdene r.v 98
váha vzduchu přece
dal som novu vahu vzduchu motor ide lepsie ale aj tak to neni ono chyba mi na nom ten diezlacky zatahavatar píše:staci udelat logy a vis na cem ses myslim ze je to kanal 1, 3, 11 ))) tam v pohode zjistis co to je pak si dej vypis chyb a je to
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
robil som diagnostiku a vypisalo tam nekontrolovatelny tlak v nasavacom potrubi alebo tak nejak v servise vravel ze je to vaha vimenil som ju ale motor ma tak o 5% lepsi vykon ako ked bola odpojenaavatar píše:co logy us si je delal jak tlaci turbo?Paradoxx píše:dal som novu vahu vzduchu motor ide lepsie ale aj tak to neni ono chyba mi na nom ten diezlacky zatahavatar píše:staci udelat logy a vis na cem ses myslim ze je to kanal 1, 3, 11 ))) tam v pohode zjistis co to je pak si dej vypis chyb a je to
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
mne to pripada ako skoda 105 tah ale do kopca to ide slusne 6 taha vpohode ale ten zatah je skoro ziadny treba to roztahovat nenormalne
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
auto netahne od zacatku, jednotku roztiahnem na 4000ot a zatah ziadny len to huci ako sak si urcite jazdil na skode 105 vies o com hovorim
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
