KN filtry a TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI-Power
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 15 dub 2009, 18:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI-Power »

Jasně KáEnka jsou kvalitní filtry, ale mezi špičku jistě nepatří. A jeho životnost není nekonečná jak tu někdo píše... Můžeš ho párkrát vyčistit, ale doporučuji výměny po cca 25tis. Přece jen je jeho "částečné" složení z tvrdého U-M papíru, který nesmrtelní neni. A tyto filtry u TDI se vyplatí pouze s T-dmychadlem, jinak ti na výkonu přidá možná 1-1,5KW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDI-Power: tak to pocujem prvy krat ze K&N nepatri medzi spicku, dovolim si tvrdit ze polovica automobilovych pretekarov pouziva prave tuto znacku (okrem napr. talianskych znaciek, ktori samozrejme preferuju talianske znacky) ;)
Apropos.... s tou turbinou ti to vykon neprida, max. tak krutiaci moment.... vyhoda tohto filtru je v udrzbe a lepsej priepustnosti prave v nizsich otackach (resp. sa moze znizit turbodiera).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já mám spíš strach o váhu než o turbo. Jak známo sportovní filtry na bázi bavlny se mastí (impregnují) speciálními oleji, které ať chcete nebo ne se do sání dostávají. Měřicí člen váhy je žhavý a olej proniknuvší do sacího traktu na něm ulpívá a hoří, čímž ovlivňuje přesnost měření. To je dokázaný fakt, nikoli můj výmysl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Marek77 píše:Já mám spíš strach o váhu než o turbo. Jak známo sportovní filtry na bázi bavlny se mastí (impregnují) speciálními oleji, které ať chcete nebo ne se do sání dostávají. Měřicí člen váhy je žhavý a olej proniknuvší do sacího traktu na něm ulpívá a hoří, čímž ovlivňuje přesnost měření. To je dokázaný fakt, nikoli můj výmysl.
Samozrejme, vsechno co je v sani za filtrem je ovlivneno jeho kvalitou, stavem a tech. parametry. Mimochodem ten olej z impregnace se nakonec dostane i k turbu a co to tam dela dal si muze kdokoliv otestovat na vlastnim aute, kdyz si neda rict.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

fabiator: co tam podla teba v tom turbe asi urobi? ze ti trochu zaserie sanie? myslim ze bordel z hlavy valcov ho zaserie daleko daleko viac, pritom kolko ludi riesi odvetravanie klukovky do sania, ze ano... (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
temp09
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 led 2009, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od temp09 »

Mne by mal prave dnes prist sportovy k&n kit na e90 320d takze som zvedavy aka bude skutocnost.Je mi jasne, ze na tdi tym viac vzduchu do spalovania nenatlacim ale uvidime co sa zmeni.Mal som ho na klasike volksvagenackom benzine 1.6 a bola to ina liga.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

subz3ro_tdi píše:
lt.kubosh píše:Já si o K&N filtrech myslím své. Bezvadně provedený marketing ve stylu Millitec M1 a podobně.
mozem vediet na zaklade coho si to myslis (merania, cisla, porovnanie, ...)? :)
Blbý je, že už na tu stránku nemám link. Jeden amík si dal tu práci, že na svojí Audi S4 2,2Turbo změřil na VAGu hodnoty pro paírovou vložku, KNvložku a kónus. Výsledek byl, že drobný (v řádu procent) rozdíl byl někde okolo 6000ot. Jinak ani ťuk. Meldoval nad tim a došel k závěru, že úzké hrdlo zkrátka není vložka filtru.

Potom tam rozebíral, že nejjednodušší zjištění je párkrát akcelerovat třeba na 3ku od 2tis do maxima a naměřit časy. Potom to samé udělat bez vložky. Pokud bude rozdíl, tak má cenu řešit více prostupný filtr, pokud ne, tak to budou vyhozené koruny.
Debaty nad vyčištěním airboxu a bezprašnou silnicí uťal jako samozřejmé.


Jinak tohle je advokacie od KN ohledně ničení MAF senzorů
http://www.knfilters.com/MAF/4MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/1MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/2MAFSensorVideo.htm
http://www.knfilters.com/MAF/3MAFSensorVideo.htm


Tenhle si s testovanim docela vyhral
http://www.bobistheoilguy.com/index.php ... &Itemid=66

Jo a já měl kdysi na V6 2,8E vložku. Placebo okolo 2000ot. škoda, že jsem tehdy nenalepil NoFear nálepky, pak by ten nárůst výkonu byl nepředstavitelnej.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Dokud mi někdo neukáže podložená fakta, že nějaký jiný filtr je lepší než papírák, tak neuvěřim.
Jediný důvod, proč bych ho dal zatim pryč, je z nedostatku místa. Jezdit bez filtru je masakr, na českých silnicích víceméně jasná poprava turba ( něco se dostane dovnitř )

Na Floridě a v podobných státech je to určitě o něčem jiném, ale u nás prakticky nelze najít takové prostředí,aby se to dalo v poklidu vyzkoušet
Holo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 14 lis 2007, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Holo »

fabiátor píše:kolik let mate filtr v aute je naprosto nepodstatny, dulezity je km probeh
okolo 45 tis km,neviem presne.dnes som ho vyberal a filter vyzera uplne ok
Fabia 1.9 TDI+BHmotor chiptuning...cca 125HP
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Holo píše:okolo 45 tis km,neviem presne.dnes som ho vyberal a filter vyzera uplne ok
A auto ma celkem najeto kolik ?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hlavni nevyhodou filtru, ktere se musi olejovat je to, ze zaspini vahu. Mam na to takovy trik - po vyschnuti vlozky naolejuji (nastrikam tim olejem ve spreji), necham nasaknout, vyjmu funkcni vahu vzduchu, dam tam "mrtvou" vahu vzduchu, jedu to radne projet, profoukat a pak tam mohu s klidnym srdcem vlozit vahu funkcni, protoze si mohu byt jist, ze prebytecny olej, ktery by jinak ulpel na vaze uz prolitnul vyfukem (noteeth)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Holo
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 14 lis 2007, 12:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Holo »

fabiátor píše:
Holo píše:okolo 45 tis km,neviem presne.dnes som ho vyberal a filter vyzera uplne ok
A auto ma celkem najeto kolik ?

Realnych 184 tis
Fabia 1.9 TDI+BHmotor chiptuning...cca 125HP
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

[quote="Forest"]Hlavni nevyhodou filtru, ktere se musi olejovat je to, ze zaspini vahu. Mam na to takovy trik - po vyschnuti vlozky naolejuji (nastrikam tim olejem ve spreji), necham nasaknout, vyjmu funkcni vahu vzduchu, dam tam "mrtvou" vahu vzduchu, jedu to radne projet, profoukat a pak tam mohu s klidnym srdcem vlozit vahu funkcni, protoze si mohu byt jist, ze prebytecny olej, ktery by jinak ulpel na vaze uz prolitnul vyfukem (noteeth)[/quoteTak takhle jsem to dělal taky a po 100000km byla váha pořád ok.Pral jsem ho každých 10000km čističem a pak studenou vodou.
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Po KN filtroch ostava na stenach v sani jemna vrstva prachu s olejom strhnutym z filtra.
Najlepsie je rozdiel vidiet na hladkych stenach sania (napr. na motocykloch)
Komu nechyba ten minimalny narast vykonu doporucujem pouzivat papierovy filter. Sanie je podstatne cistejsie.
Moj nazor do svojeho auta na kazdodenne pouzivanie KN filter urcite nie.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

čau ladiči,take mohu jen doporučit,auto jde lepe do otaček a hlavně při našich prašnych silnicich sem měnil papirak tak 3-4krat ročně,K+N čistim 2x ročně a v pohodě. Navratnost je za chvilku.a ta bavlna snese hodně,když čistiš jak maš. vše zaleži,kolik najezdiš km a na vas
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“