sanie fábia sdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

TDIPOWER píše:Tak tak. To má průměr 60.
A jaké máš turbo? Potrubí 60mm na nějakou GT17 je taky úplně zbytečné.
EGR tam dávať nemienim, len som reagoval na toto s tým rozmerom.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Když nedáš EGR, tak díra do sání je myslím 60mm.......
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

puci píše:takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.

99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga. Dolezite bolo ale totalna zmena priebehu zo zvlastnym dorazom na top vykon kedze tam uz je debilne PD sanie len totalna hovadina bez objemu a balancu medzi kanalmi a iba bastler z vygumovanym primitivnym mozgom moze tvrdit ze ARL sanie je dobre.

Takze bastlerom a kolotocarskym tunerom zzdar.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Sanie mam 50mm a trubky od IC tiez..vacsie netreba.

Obrázek
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Stingray píše:99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga
Tak kedze som este neni medzi tymi 99% kolotocarmi co tu Stingray spomina, nedovoli mi nereagovat......... takze velavazeny kolotoc tuneri, vedzte ze upravy netreba zacinat vymenou trysiek, turba, upravou map davky nafty a plniaceho tlaku, ale vymenou sacieho potrubia do hlavy valcov. How easy... Sting, gratulujem, toto je minimalne na clanok do Auto Magazinu (rofl)
P.S. Neber to v zlom, ale ako so hovori - aku dostanes, taku vrat ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Stingray píše:
puci píše:takže všetci sa zhodujete, že sanie Fabia SDi nie.
Uvažoval som nad tým aj kvôli tomu, že ho mal dramatiq v inzeráte a v tej kôpke, čo mal na predaj boli dosť vážne veci na úravu, ktorú predpokladam nezrealizoval, tal sa mi nechce veriť, že to nemá prínos. a všeobecne aj pri turbo benzínoch sa používajú vačšie komory na saniach.

99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga. Dolezite bolo ale totalna zmena priebehu zo zvlastnym dorazom na top vykon kedze tam uz je debilne PD sanie len totalna hovadina bez objemu a balancu medzi kanalmi a iba bastler z vygumovanym primitivnym mozgom moze tvrdit ze ARL sanie je dobre.

Takze bastlerom a kolotocarskym tunerom zzdar.
Díky, že si sa zastavil.
Ja som nechcel nikoho uraziť, ale také jednoznačne zamietnutie, ee. bolo mi jasné, že tie pôvodné sania vrátane ASZ mi neprídu ako žiadna výhra, povedal by som, že si stací pozrieť obrázky iných turbo kár.ešťe by som povedal, že to sanie by sa malo zúžovat smerom k poslednému válcu, alebo sa mýlim.kvôli vyrovnaniu tlaku pred válcom???
Mohol by si prosím bližšie vysvetliť téorii, prečo je lepšie mať vačšiu komoru. alebo daj tip na nejakú literatúru.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

puci: Nechcem ta presviedcat, ale pouvazuj nad tym nez zacnes nieco riesit a hlavne diskutuj s viacerymi ludmi, ktori aplikovali rozne veci vo viacerych autach a maju o tom prehlad, pripadne aj dokazy na brzde. S Fabia SDI sanim prisiel Stingray, dramatiq bral rozumy od Stingraya, tak logicky asi Stingray nebude tvrdit nieco ine ako tvrdi :) Ale o to tu teraz nejde.... svoj prinos to urcite ma, aj ked s tymi +20ps na 130PD bez inych uprav na aute by to fakt bolo na samostatny clanok v nejakom specializovanom casopise.... ale davat to na aute v prvej faze uprav bez patricneho prehladu o dalsich je podla mojho nazoru zvrhlost :)
V akom stadiu uprav si ty celkom neviem, z toho co pises je motor prakticky seriove ALH, cize potencial na zlepsenie obrovsky... moja rada a tymto by som skoncil - skus take tie zakladne veci riesit konvencnou (beznou) cestou, teda turbo + sanie pred turbom... a ked budes robit FMIC tak neist hned do najvacsieho rozmeru trubiek... ako tu uz ludia spominali, zvacsenim sania za turbom sa ti automaticky zvacsuje turbodiera, co moze mat nasledky ake by si nechcel... teda samozrejme pokial sa nechces ohurovat iba absolutnymi cislami na brzde, ale chces na tom aute aj normalne jazdit bez toho aby si hladal nejake vhodne rovinky a robil dymovu clonu vacsiu ako je bezpodmienecne nutne, to vsetko kvoli par PS... hadam mi rozumies ;) cus!
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

subz3ro_tdi
beriem aj tvoj názor a všetky ostatné akceptujem.nediskutujem len s jedným človek, ale nikto z predošlých prispievateľov nenapísal - mal som to na aute a robilo to to a to - na to je každý zvedavý, konkrétne skúsenosti a zatiaľ jediný s konkrétnou skúsenosťou prišiel sting. nejdem sa mu nikam trepať a viac krát tu boli jeho názory ospevované aj zhadzované.nechcem sa hádať, nato tu nechodím a nato fóra nevznikajú

auto mám na normálne jazdenie a ešte aj sem tam prácu,na zábavu existujú lepšie autá viď popis, auto je kvázi séria, zatiaľ riešim brzdy, podvozok, spojku a až potom príde na kone, myslím, že som začal z dobrého konca. už som sa mal možnosť voziť v tdi, ktoré malo do 200 PS a hojdalo sa jak lodička nebrzdilo. nestavám drag na sprint ani na žiadne špičky a nejdem zadymovať rovinky, založil som vlákno, lebo som tu nič konkretne k téme nenašiel.
ty máš aké konkrétne skúsenosti s aplikáciou tohto sania na tvojom aute a koľko si odmeral?´????
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Stingu, Stingu...kde jsou ty letecké auta?????? Mě stačí 130PD sání na 250 koní......tak že bych po výměně nabrzdil 270????? Tak to musím mít.... (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (wallbash) (wallbash)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

re

Příspěvek od Stingray »

jooou vole bolo tazke zohnat tie sdi sania ale Indi mi pomohol takze mam realne skusenosti pretoze to prve sanie slo hned do auta. SPecialne sanie z atmosfery dizla ma aj LUPO ale bolo upravene pre potreby vysokeho plnenia. Tento test bol robeny na dvoch hlavach valcov kde slo najpr. o test na superflow stolici pre prietok kanalov po osadeni vacsich ventilov a sediel a druhe bolo iba sdi sanie.

Len tak naokraj aktualne pracujem (VUT) na variabilnom sani pre 2.0 16V....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

TDIPOWER píše:Stingu, Stingu...kde jsou ty letecké auta?????? Mě stačí 130PD sání na 250 koní......tak že bych po výměně nabrzdil 270????? Tak to musím mít.... (rofl) (rofl) (rofl) (LOL) (wallbash) (wallbash)
Kedy uz majstri sveta super-mega ultra tuneri pochopia ze SILU AUTO ROBI KRUTIACI MOMENT A JEHO PRIEBEH to ze vykon je funkcia otacok to im nic nehovori........mozem xxxxx 250 koni ked priebeh je xxxxx
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

subz3ro_tdi píše:
Stingray píše:99% ludi co Ti odpovedali je len banda kolotocarskych tunerov SDI sanie je zaklad tuningu ci uz pre PD alebo VE. Per tych menej chapavych tak 1 sdi sanie na PD 130 pridalo cca. 20koni a to len prachsprostou vymenou sania 2 skoncilo u dramatiga
Tak kedze som este neni medzi tymi 99% kolotocarmi co tu Stingray spomina, nedovoli mi nereagovat......... takze velavazeny kolotoc tuneri, vedzte ze upravy netreba zacinat vymenou trysiek, turba, upravou map davky nafty a plniaceho tlaku, ale vymenou sacieho potrubia do hlavy valcov. How easy... Sting, gratulujem, toto je minimalne na clanok do Auto Magazinu (rofl)
P.S. Neber to v zlom, ale ako so hovori - aku dostanes, taku vrat ;)
no vidis to je ten rozdiel niekto virtualne trepe blbosti namiesto toho aby dal par kacek za sdi sanie a konecne pochopil ze sanie musi mat pre vysoky vykon dostatocny aktualny objem komory.

Myslis ze za cip das menej ako 2litre co stoji sdi sanie? Myslis ze za trysky das mene ako 2litre?
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: re

Příspěvek od TDIfun »

Stingray píše:jooou vole bolo tazke zohnat tie sdi sania ale Indi mi pomohol takze mam realne skusenosti pretoze to prve sanie slo hned do auta. SPecialne sanie z atmosfery dizla ma aj LUPO ale bolo upravene pre potreby vysokeho plnenia. Tento test bol robeny na dvoch hlavach valcov kde slo najpr. o test na superflow stolici pre prietok kanalov po osadeni vacsich ventilov a sediel a druhe bolo iba sdi sanie.

Len tak naokraj aktualne pracujem (VUT) na variabilnom sani pre 2.0 16V....
superflow stolice je prosimte kde?? Pachtim se po tom delsi dobu a v CR ma od Superflow motorovou brzdu Brazdil ale na hlavy zarizeni nema. Rad bych si nake hlavy nechal udelat na tomto zarizeni tad mi dej prosim kontakt..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

len vymenou toho sdi sania na seriovom motore pojde vykon o cca 20ps vyssie? :roll:
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“