Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Co jsem se svezl v Reeshove auti, tak jede dost brutalne, skoda jen toho pocasi na HSM...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

krásná prace :-D to hrabe i na bůra ne ? :-D
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

zase jeden graf

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Eddie
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 23 led 2006, 14:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Eddie »

Obrázek

Passat 130PS, upravený software. Během pár dnů sem hodím graf z brzdy, uvidíme, jak moc KPOWER kecá.

Obrázek

Přikládám slíbený graf z brzdy. Akorát nevím, jak si vysvětlit ten zub kolem 2400 ot, možná vadný N75, mám i log z VAGu při měření a plnící tlak celkem kolísal.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Eddie: já sám mám podobně hnusný graf, je o několik stran zpátky... :roll:

ale výkon je skoro podobný... (LOL)

jak jsi na tom se spojkou?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomB »

Dukes píše:To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?
To není prokluz. Já mám na grafu to samý a byl to nestíhající VTG ventil.
Však už to u Eddieho na ty km má nárok, na nějaký opotřebení (LOL)
Uživatelský avatar
hamlet
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 říj 2006, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

T4

Příspěvek od hamlet »

Meril uz nekdo T4 111kw ukazte nejaky graf.Co na to zivotnost motoru???
Eddie
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 23 led 2006, 14:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Eddie »

Dukes píše:To bude asi prokluz. :(

Jinak koukám,že ten kpower moc nekecá. :) Jakou si zadával váhu?
Taky jsem myslel prokluz, těžko říct, ten skok skoro o 50Nm by už muset být znát při jízdě.
Do KPower jsem zadal váhu 1550 kg.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

už sem se sem dostal, konečně :D . bohužel měřili to na SOU v Brně a při tisknutí se vysrala tiskárna a od té doby sem tam už nebyl. Obrázek
1,6TD, turbo origo-plnící tlak 1.7Baru, malí zásah do čerpadla, IC. jo a měření mě stálo 200kč ;)
Naposledy upravil(a) Smoke dne 21 led 2007, 13:57, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Obrázek
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

Příspěvek od Luďan »

Ríšo, za kolik se dá sehnat takový krásný turbo, jako máš Ty? :roll:
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Tak se to tady zase trochu rozjelo,grafy se množí a tak je možnost taky porovnat,co z které "brzdy" vyleze.Grafy z Jarova mají skoro všechny podobné špičky,které rozhodně nejsou prokluz(to by byly propady na křivce),spíše se jedná o nedokonalé korekce přeplňování.Graf iTD ze SOUš je nic neříkající spojnice 6-7 bodů.Z toho se nepozná jakákoliv případná chyba,ale zákazník je spokojený? Porovnejte si to s grafy z MotoComTestu,tam je čitelná jaká koliv i nepatrná chybka v nastavení a jen díky tomu dokáže Reescha dopiplat svoje SW téměř k dokonalosti.Většina původně nespokojených zákazníků stejně časem přijde na to,že chyba nebyla v měření ale v nastavení nebo použití nesprávných komponentů.Všem ladičům přeji mnoho úspěchů v jejich tvořivé práci.
Věřím,jen tomu co změřím.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Reesha: Skus si ešte preložiť grafy napr. z plniaceho tlaku cez graf z brzdy poprípade aj s grafom ovládania lopatiek turba. To Ti pomôže ešte dokonalejšie odladiť auto.....
...to be or not to be... - faster
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

graf z SOU nic moc, ale mě šlo hlavně o to jakej je výkon/krouták a v jakých otáčkách. že nějaký propad- to by mě vůbec nesr.lo , je stará mechanika. v případě ladění TDi ale máš pravdu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“