Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
už sem se sem dostal, konečně
. bohužel měřili to na SOU v Brně a při tisknutí se vysrala tiskárna a od té doby sem tam už nebyl.
1,6TD, turbo origo-plnící tlak 1.7Baru, malí zásah do čerpadla, IC. jo a měření mě stálo 200kč


1,6TD, turbo origo-plnící tlak 1.7Baru, malí zásah do čerpadla, IC. jo a měření mě stálo 200kč

Naposledy upravil(a) Smoke dne 21 led 2007, 13:57, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tak se to tady zase trochu rozjelo,grafy se množí a tak je možnost taky porovnat,co z které "brzdy" vyleze.Grafy z Jarova mají skoro všechny podobné špičky,které rozhodně nejsou prokluz(to by byly propady na křivce),spíše se jedná o nedokonalé korekce přeplňování.Graf iTD ze SOUš je nic neříkající spojnice 6-7 bodů.Z toho se nepozná jakákoliv případná chyba,ale zákazník je spokojený? Porovnejte si to s grafy z MotoComTestu,tam je čitelná jaká koliv i nepatrná chybka v nastavení a jen díky tomu dokáže Reescha dopiplat svoje SW téměř k dokonalosti.Většina původně nespokojených zákazníků stejně časem přijde na to,že chyba nebyla v měření ale v nastavení nebo použití nesprávných komponentů.Všem ladičům přeji mnoho úspěchů v jejich tvořivé práci.
Věřím,jen tomu co změřím.