
topení eberspacher
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Zase to topení.Každýho kdo si to chce předělat,tak upozornuji na to ,že ta celá sranda docela žere proud a pak by ste se mohly zapotit ,jako ja na odpočívadle ve 3h ráno.Ted mám v novém shariku origo nezáv.topení a to má extra baterii pod sedadlem spolujezdce.I tak to jde naprogramovat,zapnout max.na pul hodiny.Takže každý by měl na to myslet.Mám tam baterii 100Ah hlavní a záložní je 60Ah. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Nez.Topení
Ahoj, jak poznám na Sharanu 1.9 Tdi PD 5.2001,který ohřívač mám a jestli má vodní čerpadlo. a taky nemá už někdo schéma zapojení příd. topení nebo jak ho dodělat i na dálku? Děkuji všem moc za pomoc.
-
laurin.clement
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
to lapaja..Jaké topení máš namysli myslíš druh nebo typ,jinak je umístěno vlevo před zadní nápravou.Vodní čapadlo by PD mělo mít už ve standartu namotované.Já je mám na Alhambře umístěné vlevo za motorem a jak vypnu zapalování tak je slyším jak běží a nebo pokud si chci v autě na chvilku zatopit při vypnutém motoru tak nechám chvíli zapnutý klíček zapalovaní a čerpadlo se mi rozběhne a pak si zapnu ventilátor topení a ono mi topí,ale je to omezeno teplotou vody motoru je o tak asi na 20 minut,ale to je relativní při -10°C bude asi doba topení kratší.Schéma zapojení taky scháním,ale pokud se mi podaří někde sehnat tak je sem hodím.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Já mám taky 2001 a teď jsem si udělal spínání bufíku (zatím tlačítkem na palubovce, v budoucnu dálkáč
a spínací hodiny) Zatím mi stačí si ho pustit, když jsem v autě
Mrkněte sem, na SGAFu jsou krásný fotky.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5169
Mrkněte sem, na SGAFu jsou krásný fotky.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5169
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Topení
Ahoj, tak jsem konečně vyndal příd.topení. Vůbec mi nenajelo když bylo venku 0°C. zjistil jsem že na svorce č.1 (přívod +12V) je kabel zkorodován a přerušen.Nevím čím se to mohlo stát ale nějaká závada se tam musela projevit. Doma jsem to rozebral a vyčistil.Žhavička žhaví ale ostatní nedokážu ověřit. Co znamená když mam model D5W Z - to Z. a taky se chci zeptat píše se tady že pozice č.8 na svorce není obsazena ale já ji mam obsazenou. Jinak všechny kabely sedí jak barvou tak pozicí,jako u Hydronic D5W SC. Co to znamená? Když to budu chtít odzkoušet ,tak dám na svorce č.: 1. +12V , 2. kostra, 6. + 12V a 7. taky +12V a mělo by se to rozjet, je to tak? Díky moc všem za rady. Pavel