Souboj ohledně kvality turbodmychadel - Andre vs Forest

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:Myslíš, že jsem na tom tak špatně, že bych si měl dělat nějakou dokumentaci a pak to vystavovat po forech?

Až se tam zastavíš, tak si ty díly schválně sám prohlídni a porovnej s novým orginálem (pokud máš teda někde tu možnost) - povrchová úprava, zakřivení lopatek... pak už snad konečně pochopíš jak se tady ztrapňuješ.
Myslim si, ze zadnou dokumentaci jsi ani mit nemohl, protoze jsi varil z vody. Proste jsi to placnul, aby neulpivalo vsechno svinstvo jen na Tobe - zel, asi jsi necekal, ze budu cekat taky nejaka fakta.

Vsak to jsem mel moznost, na tom mi Oleg ukazoval, v cem se lisi ten Tvuj obrousenej compressor od originalu.

Co by jsi proti Turbopower mohl mit? Jedina Tvoje radobykonkurencni vyhoda je ta, ze on odmita brat kradene dily, diky cemuz neni schopen konkurovat tem Tvym z hlediska ceny. Ostatne oba vime, ze kvalita je nekde uplne jinde.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Obrázek
(LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

[quote="Andre"]Ad nové náhradní díly:
Ani jediný autorizovaný servis turbodmychadel Garrett v ČR firma Specialturbo nedostane od výrobce žádný náhradní díl pro VNT turbo, protože zkrátka Garrett je nedodává a svým servisům opravy VNT turbín přímo zakazuje. S ložiskami problém není, jsou shodná pro řady GT.

A pokud někdo někde tvrdí, že to opravuje z originálních dílů, tak je to nesmysl, oficiální cestou jsou nedostupné.[quote]
Zajímavé, uplně stejná informace, co mám já z uplně jinejch oficiálních zdrojů.
mmj. jak je to dlouho co BOSCH uvolnil technologii pro opravu PD vstřikovačů a jak dlouho se v ČR úspěšně opravují???? Nemluvě o výměně vstřikovacích trysek. A funguje to, stejně jak turba.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

stejně nejvíc informací se člověk dozví, když se začne prát špinavý prádlo... :D
od andreho mám VB turbo už tři roky, najeto přes 100 tis a OK
speciál turbo prušánky nám dělalo pár Garretů, taky OK, ale taky se mi stalo, že některý typ Garretů neuměli udělat, nesehnali díly a tvrdili, že to nejde. a oprava Holseta tam vyjde strašně draho, jak nový turbo. Ale docela mě naštvali, že řekli: toto turbo, co jste nám poslal opravit nelze. Pokud ho chcete poslat rozebraný zpět, tak ano, ale za 500 Kč za demontáž, nebo nám ho zadara necháte...??? Divný

Turbopower nám dělal už možná 20 turbín (garrety a Holsety do JCBček) a bez jedinýho problému, zatím jsem je ničím nezaskočil a přístup solidní.

tak si vyber.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Foreste, to turbo mi přensl jeden zdejší člen protože tam byl problém s regulací, pokud to čte, tak se třeba ozve sám.

Rozdíl mezi náma je ten, že já už možná za 2-3týdny budu plně samostaný ohledně opravy turbodmychadel, všechno 100% pod kontrolou včetně vyvážení s protokolem, takže všechny tyhle tvoje sračky budou naprosto bezpředmětný (ono 3/4 jsou stejně nesmysl). Zatím co ty zůstaneš závistivej vlezdoprdelka až do smrti, jediný v čem jsi opravdu machr jsou intriky a psaní nesmyslů po forech, který se absolutně neslučují s realitou.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

:D hrozne se mi libi, jak to pises. Stale se mnou jednas jako se svou konkurenci. Jen si asi neuvedomujes, ze ja se zivim necim jinym. Pochop uz, ze ja si timto jen privydelavam na vyvoj tykajici se meho auta :D (ikdyz pravdou je, ze ja jsem se treba vrhnul do neceho, na co jsi Ty nemel odvahu a sam jsi to nedokazal ani po vysvetlovani pochopit, pane "turbomistr" (rofl) Sice mi to trvalo, ale dockal jsem se s uspechem.

Nicmene libi se mi, ze me beres jako konkurenci (soude toho, co pises). Mimochodem, netusim, o jakem vlezdoprdelkovstvi tu hovoris, ale mezi mnou a Olegem je jasne dany vztah a to odberatelsko-dodavatelsky. Neco podobneho, jako bylo mezi nami, ovsem ne tak jednosmerne, protoze on dokaze moje sluzby ocenit, takze kdyz ja neco potrebuju, mam to za lepsi ceny a za rozumnou dobu (vyvazeni na pockani, repase do druheho dne, proste to, co Ty nejsi v soucasne dobe schopen ani nahodou).

Co se nezavislosti tyce, tak soude podle toho, co jsi napsal, tak asi tak nezavislej nebudes, protoze pokud se domnivas, ze na sportovni turba je vyvazeni na 200tis.RPM dostatecne, tak to samo poukazuje na Tvoji neprofesionalitu. Takze pokud budes chtit opravdu kvalitni benzinovy turbodmychadla, pak zustavas stale na nekom externim zavisly.

Jedine me zname konkurence, ktere se asi muzes obavat je Oleg, ale ten ma nastesti sve prace (od autoservisu a servisu jako ma MirekX) dostatek. Ceho bych se ale na Tvem miste obaval je vlastni to, co produkujes. Az lidem konecne dojde, ze nejsi jediny, ktery jim muzes vyrobit hybridy (navic kvalitneji a levnejsi), zajiste to pocitis a snad Ti dojde to, na co jsem Te upozornoval uz davno ;)

Prvnimi vlastovkami jsou treba Lusta (kdo si snad myslel, ze ten vykon dosahl Lusta na Andreho turbodmychadlu, tak se myli) nebo Martin, verim, ze dalsi budou hojne pribyvat a Tobe nezbude nic jineho, nezli zacit ta turbodmychadla opravdu testovat a ne na zakaznicich.
MirekX píše:stejně nejvíc informací se člověk dozví, když se začne prát špinavý prádlo... :D
od andreho mám VB turbo už tři roky, najeto přes 100 tis a OK
speciál turbo prušánky nám dělalo pár Garretů, taky OK, ale taky se mi stalo, že některý typ Garretů neuměli udělat, nesehnali díly a tvrdili, že to nejde. a oprava Holseta tam vyjde strašně draho, jak nový turbo. Ale docela mě naštvali, že řekli: toto turbo, co jste nám poslal opravit nelze. Pokud ho chcete poslat rozebraný zpět, tak ano, ale za 500 Kč za demontáž, nebo nám ho zadara necháte...??? Divný

Turbopower nám dělal už možná 20 turbín (garrety a Holsety do JCBček) a bez jedinýho problému, zatím jsem je ničím nezaskočil a přístup solidní.

tak si vyber.... :)
Myslim si, ze si to lidi zaslouzi, aby vedeli.

Jinak v patek jsi to slysel sam - 380koni z objemu 1,7 na turbu od Olega. Dale jsi mohl pocitit nabeh a zatah turba od Olega - vyvazeno na 250tis. RPM 8) Myslim si, ze pro namitky nebyl prostor, nebo ano? :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nevěřím, že kdokoliv toto bude číst, tě může brát ještě vážně....

To nejlepší, co můžeš momentálně udělat, je vyhledat odbornou lékařskou pomoc, myslím že ulevíš nejen sobě, ale i svému okolí.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Forest píše:...pokud se domnivas, ze na sportovni turba je vyvazeni na 200tis.RPM dostatecne, tak to samo poukazuje na Tvoji neprofesionalitu...
Dovolim si podotknut, ze na 98% aplikacii turbin v autach tu na fore je tych 200 tisic.otacok plne dostatocnych.... pokial by som si mal vybrat medzi vyvazenim hriadela turbiny za 100 eur na tejto, alebo za 150 (ci viac) eur na vysokootackovej, ja osobne by som zvolil prvu (lacnejsiu) moznost, nakolko je to optimalne z hladiska ceny a kvality..... Je pekne mat drahe zariadenie s velkou meracou rezervou, ale niekto asi musi ten nakup splacat - a vo vacsine pripadov to odnesie zakaznik vyssou cenou sluzieb, takze JA osobne by som v tomto problem fakt nevidel. K ostatnemu sa nevyjadrujem tak ma prosim nebite ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

subz3ro_tdi píše:
Forest píše:...pokud se domnivas, ze na sportovni turba je vyvazeni na 200tis.RPM dostatecne, tak to samo poukazuje na Tvoji neprofesionalitu...
Dovolim si podotknut, ze na 98% aplikacii turbin v autach tu na fore je tych 200 tisic.otacok plne dostatocnych.... pokial by som si mal vybrat medzi vyvazenim hriadela turbiny za 100 eur na tejto, alebo za 150 (ci viac) eur na vysokootackovej, ja osobne by som zvolil prvu (lacnejsiu) moznost, nakolko je to optimalne z hladiska ceny a kvality..... Je pekne mat drahe zariadenie s velkou meracou rezervou, ale niekto asi musi ten nakup splacat - a vo vacsine pripadov to odnesie zakaznik vyssou cenou sluzieb, takze JA osobne by som v tomto problem fakt nevidel. K ostatnemu sa nevyjadrujem tak ma prosim nebite ;)
Myslím že jsi to bral obrazně , v turbopoweru berou za převážení 500 kč
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Foreste číst tvoje příspěvky to je věc připomínáš mi jiného forystu jménem Stingray u kterého jsem se taky nasmál já vím že jste tady všichni turbaři jak víno máte originální díly který se nedodávaj a vaše vyvážení je 100% lepší než od výrobce protože ten chce aby nám turba lítali kapotou ven a mi jim dělali kšefty ale o co mi jde je to že bych chtěl vydět jakýkoliv vaše turbo který by se muselo vyvažovat pro otáčky přesahující 230tis hlavně by mě zajímalo z jakýho materiálu dáváte kompresory který vydrží víc ja 250tis asi je tepete z diamantu ne? nebo z nějakýho materiálu který se NEDODÁVÁ ale vy ho máte.Co se týká výrobků z Číny-možná že kdybych ti prolezl byt a kdyby jsi vyhledal výrobce dílů nebo původ polotovarů možná by jsi přišel na to že chodíš jezdíš a spíš v 80% ve věcích pochazejících s Číny a hurá do mě!!!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

subz3ro_tdi píše:...
Na 98% ano, na ta sportovni nikoliv a na benzinova uz vubec ne. Overeno na vysokorychlostni vyvazovacce. To, co se muze ve 200tis. RPM jevit jako vporadku muze vykazovat o 50tis. otacek znacne nevyvahy. A kde se "lame chleba"? Pri 1,5 baru nebo vys?

Re Andre: chapu, ze toto je jediny zpusob, jak na to dokazes reagovat. Ono je tezke proti takovymto vytkam protiargumentovat kdyz nemas fakta. Ostatne i tak to vypada v pripade, ze se na Tebe obrati nekdo s reklamaci.

Re Peug: z ceho si myslis, ze jsou compressory ze sportovnich GT turbin s BB a kolik si myslis, ze toci a tlaci? Ver mi, ze 200tis. RPM stacit nebude ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Foreste tak já mám turbo BB jak píšeš a maximální efektivita je při cca 160tis,to že závodní turba točí víc je jasný ale jejich životnost je nesrovnatelně nižší,takže normálně vyvažovat turba nad 200tis nemá smysl a co se týký hybridů čim větší tím nižší otáčky snesou takže tvejch xxx otáček co tady píšeš je kravina to samí termín vysokootáčková vyvažovačka.I Žížalovo snímač otáček byl do 180tis a né do 400.
Zpráva od Žížali:
Ty kydale co tu mluvíš o druhých když si na mě zkoušel podělávku s turbem z bavora tak si to vyskakování nech jsem zvědavej co budeš dělat až se rozkmotříš s Ríšou třeba bude od tebe klid
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

subz3ro_tdi píše:
Forest píše:...pokud se domnivas, ze na sportovni turba je vyvazeni na 200tis.RPM dostatecne, tak to samo poukazuje na Tvoji neprofesionalitu...
Dovolim si podotknut, ze na 98% aplikacii turbin v autach tu na fore je tych 200 tisic.otacok plne dostatocnych.... pokial by som si mal vybrat medzi vyvazenim hriadela turbiny za 100 eur na tejto, alebo za 150 (ci viac) eur na vysokootackovej, ja osobne by som zvolil prvu (lacnejsiu) moznost, nakolko je to optimalne z hladiska ceny a kvality..... Je pekne mat drahe zariadenie s velkou meracou rezervou, ale niekto asi musi ten nakup splacat - a vo vacsine pripadov to odnesie zakaznik vyssou cenou sluzieb, takze JA osobne by som v tomto problem fakt nevidel. K ostatnemu sa nevyjadrujem tak ma prosim nebite ;)
Chceš tím říct že tvoje turbo je vyvážené jen do 200 000 ot. :)
a to má být jako skandální 8)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

prosím přesuňte se sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51608 ať mám inzerát taky ve předu :D
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

peug píše:Foreste tak já mám turbo BB jak píšeš a maximální efektivita je při cca 160tis,to že závodní turba točí víc je jasný ale jejich životnost je nesrovnatelně nižší,takže normálně vyvažovat turba nad 200tis nemá smysl a co se týký hybridů čim větší tím nižší otáčky snesou takže tvejch xxx otáček co tady píšeš je kravina to samí termín vysokootáčková vyvažovačka.I Žížalovo snímač otáček byl do 180tis a né do 400.
Zpráva od Žížali:
Ty kydale co tu mluvíš o druhých když si na mě zkoušel podělávku s turbem z bavora tak si to vyskakování nech jsem zvědavej co budeš dělat až se rozkmotříš s Ríšou třeba bude od tebe klid
Tomu nevěřím, že by Forest na někoho zkoušel nějaké nekalosti... vlastnosti jako podlost, vychcanost a nenažranost jsou pro něj naprosto cizí, za to dobrosrdečnost, statečnost, inteligence a pravdomluvnost mu zajisté nechybí.
Jak asi nikdo nemhl očekávat, tak na rozkmotření už asi nejspíš došlo, tak ted zase leze do řiti v Holicích, ale osobně tomu nedávám taky moc dlouhé trvání... dotyčný je vždy bůh na zemi a vzápětí největší kokot (a pak že to není na psychiatra), a tak je to pořád dokola (Max, Sting, ..., ...)

A jak se dalo očekávat, tak se dnes potvrdilo že ani v Holicích se nepoužívají originální díly do VNT ;)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“