
hrozne se mi libi, jak to pises. Stale se mnou jednas jako se svou konkurenci. Jen si asi neuvedomujes, ze ja se zivim necim jinym. Pochop uz, ze ja si timto jen privydelavam na vyvoj tykajici se meho auta

(ikdyz pravdou je, ze ja jsem se treba vrhnul do neceho, na co jsi Ty nemel odvahu a sam jsi to nedokazal ani po vysvetlovani pochopit, pane "turbomistr"

Sice mi to trvalo, ale dockal jsem se s uspechem.
Nicmene libi se mi, ze me beres jako konkurenci (soude toho, co pises). Mimochodem, netusim, o jakem vlezdoprdelkovstvi tu hovoris, ale mezi mnou a Olegem je jasne dany vztah a to odberatelsko-dodavatelsky. Neco podobneho, jako bylo mezi nami, ovsem ne tak jednosmerne, protoze on dokaze moje sluzby ocenit, takze kdyz ja neco potrebuju, mam to za lepsi ceny a za rozumnou dobu (vyvazeni na pockani, repase do druheho dne, proste to, co Ty nejsi v soucasne dobe schopen ani nahodou).
Co se nezavislosti tyce, tak soude podle toho, co jsi napsal, tak asi tak nezavislej nebudes, protoze pokud se domnivas, ze na sportovni turba je vyvazeni na 200tis.RPM dostatecne, tak to samo poukazuje na Tvoji neprofesionalitu. Takze pokud budes chtit opravdu kvalitni benzinovy turbodmychadla, pak zustavas stale na nekom externim zavisly.
Jedine me zname konkurence, ktere se asi muzes obavat je Oleg, ale ten ma nastesti sve prace (od autoservisu a servisu jako ma MirekX) dostatek. Ceho bych se ale na Tvem miste obaval je vlastni to, co produkujes. Az lidem konecne dojde, ze nejsi jediny, ktery jim muzes vyrobit hybridy (navic kvalitneji a levnejsi), zajiste to pocitis a snad Ti dojde to, na co jsem Te upozornoval uz davno
Prvnimi vlastovkami jsou treba Lusta (kdo si snad myslel, ze ten vykon dosahl Lusta na Andreho turbodmychadlu, tak se myli) nebo Martin, verim, ze dalsi budou hojne pribyvat a Tobe nezbude nic jineho, nezli zacit ta turbodmychadla opravdu testovat a ne na zakaznicich.
MirekX píše:stejně nejvíc informací se člověk dozví, když se začne prát špinavý prádlo...
od andreho mám VB turbo už tři roky, najeto přes 100 tis a OK
speciál turbo prušánky nám dělalo pár Garretů, taky OK, ale taky se mi stalo, že některý typ Garretů neuměli udělat, nesehnali díly a tvrdili, že to nejde. a oprava Holseta tam vyjde strašně draho, jak nový turbo. Ale docela mě naštvali, že řekli: toto turbo, co jste nám poslal opravit nelze. Pokud ho chcete poslat rozebraný zpět, tak ano, ale za 500 Kč za demontáž, nebo nám ho zadara necháte...??? Divný
Turbopower nám dělal už možná 20 turbín (garrety a Holsety do JCBček) a bez jedinýho problému, zatím jsem je ničím nezaskočil a přístup solidní.
tak si vyber....

Myslim si, ze si to lidi zaslouzi, aby vedeli.
Jinak v patek jsi to slysel sam - 380koni z objemu 1,7 na turbu od Olega. Dale jsi mohl pocitit nabeh a zatah turba od Olega - vyvazeno na 250tis. RPM

Myslim si, ze pro namitky nebyl prostor, nebo ano?
