Trysky VS chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Zavodak
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 18:52

Trysky VS chip

Příspěvek od Zavodak »

Caute jsem tady nový a potřeboval bych poradit,chtěl bych navýšit výkon u mého stroje,je to fobie 1.4 pd 59 kw jede to docela dobře ale namě je to stále dost málo:)takže v úvahu připadá chip nebo trysky vím že u chipu se přidává nafta délkou vstřiku což asi není uplně ideální u trysek nevím ale prý zas víc kouří než chip takže otázka zní:


CO JE LEPŠÍ Z HLEDISKA KOUŘIVOSTI A ŽIVOTNOSTI MOTORU
CHIP NEBO TRYSKY MOTOR MÁ 80TISÍC a je v pořádku,chci to zvednout tak na 100 koní tzn 75kw prosím poradte
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Pred nedavnem se to tu resilo, hledej...
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky VS chip

Příspěvek od reesha »

Zavodak píše:Caute jsem tady nový a potřeboval bych poradit,chtěl bych navýšit výkon u mého stroje,je to fobie 1.4 pd 59 kw jede to docela dobře ale namě je to stále dost málo:)takže v úvahu připadá chip nebo trysky vím že u chipu se přidává nafta délkou vstřiku což asi není uplně ideální u trysek nevím ale prý zas víc kouří než chip takže otázka zní:


CO JE LEPŠÍ Z HLEDISKA KOUŘIVOSTI A ŽIVOTNOSTI MOTORU
CHIP NEBO TRYSKY MOTOR MÁ 80TISÍC a je v pořádku,chci to zvednout tak na 100 koní tzn 75kw prosím poradte
Ahoj.
Vzhledem k tomu, že máš najeto jen 80tis km, není nutnost, aby jsi trysky měnil - pokud ti stačí výkon 100hp. Tohoto výkonu lze dosáhnout úpravou map v řídící jednotce.

Ovšem, na druhou stranu, většina lidí, kteří k vyššímu výkonu přičichnou, chtějí zase za chvíli víc :) - což tu asi každý druhý (ne-li první (noteeth)) potvrdí.

A z tohoto hlediska je určitě dobré začít tryskami. Máš potom větší rezervy a možnosti, někam se s tím pohnout.

Záleží jen na tobě. Ale jak říkám, pokud ti bude stačit 100hp, bude postačovat změna map.
V tomto případě je ideální auto "hodit" na brzdu, a vyladit průběh ku obrazu tvému - rozumný průběh kroutícího momentu v celém spektru otáček. Sice to stojí o pár korun více, ale je to mnohem lepší, než nějaký pokoutně přehrávaný čip, o kterém nic člověk neví. A navíc, každý motor je jiný.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

reesha má pravdu jednou přičichneš k lepšímu a nemužeš se nabažit je to jen na tobě ty se znáš nejlíp,ale pak je zbytečná škoda hrát si stim dvakrát
MKB
Přispěvovatel
Příspěvky: 118
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2006, 13:42

Příspěvek od MKB »

jj, Reesha ma pravdu, pokud jsi uz ted nenasytnej, tak bych o vymene trysek zauvazoval, platit chip 2x je celkem zbytecny a drahy, nicmene je to tva volba, kazdopadne bych nesetril na kvalitnim chipu,ktery Reesha umi, protoze bys s nejakym pokoutnym chipem z garaze pak mohl mit velky problemy a samozrejme velke vydaje, nedejboze treba s vymenou motoru apod!
Zavodak
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2006, 18:52

Příspěvek od Zavodak »

ok du do trysek sakra ale skoda ze je ted zima to asi nezrealizujem co reesho?no beztak se to neda v zime moc palit
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“