zdarvim mám takový problem octavia 66kw tdi chvilku jede uplně normalně a kolem 2200-2600 občas odpadne když sem se díval na hodnoty ve vagu a tak tam nebyly ani trochu stejnej požadovanej tlak turba a skutečnej požadovanej byl 1956 a skutečnej 1200 a něco pododbnýho dělala vaha vzduchu tam bylo zas požadaovaný množství 250 a skutečný množství 500-600 takže mam podezdření na vahu vzduchu a nebo na ten ventilek co ovládá turbo ragulace na turbu jde krasně až na doraz po nastartování a závadu to vypisuje nízkej plníci tlak logy bohužel nemam protože sem je udělal blbě.Dik za rady
mam zatim akorát ty špatný logy(udělal sem je moc krátky ale i naních je vidět že ecu chce po vaze a turbu něco jiniho než tam dorazí kam když tak kam mam nahrát aspon ty logy co zatim mam
Neříkej, že se ti ta regulace při protůrování hejbe. Dyk ten N75 je úplně bez signálu. Omrkni kabeláž k N75tce. A až budeš mít trošku lepší logy, tak je sem hoď.
Pája 19 píše:Po nastartování se hne, to beru, ale jestli se hejbe i pak při změmách otáček motoru?
takže to je asi tou regulaci nechal sem to vychladnout znova a šach sem znova na to tahhlo při startování a ono sebou jemom škubne a to samý to dělá při přidavaní plinu jenom sebou škube takže turbo o vykendu ven