octavia 66kw chvilku jede a chvilku nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

octavia 66kw chvilku jede a chvilku nejede

Příspěvek od Jirka186 »

zdarvim mám takový problem octavia 66kw tdi chvilku jede uplně normalně a kolem 2200-2600 občas odpadne když sem se díval na hodnoty ve vagu a tak tam nebyly ani trochu stejnej požadovanej tlak turba a skutečnej požadovanej byl 1956 a skutečnej 1200 a něco pododbnýho dělala vaha vzduchu tam bylo zas požadaovaný množství 250 a skutečný množství 500-600 takže mam podezdření na vahu vzduchu a nebo na ten ventilek co ovládá turbo ragulace na turbu jde krasně až na doraz po nastartování a závadu to vypisuje nízkej plníci tlak logy bohužel nemam protože sem je udělal blbě.Dik za rady
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

mrkni na podtlaky a hadičky...
***VAG,PSA,Renault***
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

všechny hadčky sem dal preventivně nový
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když to na místě protůruješ, tak se regulace na turbu hejbe?
Oct asv 2000, DieselPower
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

jj regulece se hne ale jakmile mile tam vyskočí ta chyba tak se vráti naspátek
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak nalogovat.
Oct asv 2000, DieselPower
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

mam zatim akorát ty špatný logy(udělal sem je moc krátky ale i naních je vidět že ecu chce po vaze a turbu něco jiniho než tam dorazí kam když tak kam mam nahrát aspon ty logy co zatim mam
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

tak tady jsou aspon zatim nějaký logy http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/006 ... .64KB.html
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Neříkej, že se ti ta regulace při protůrování hejbe. Dyk ten N75 je úplně bez signálu. Omrkni kabeláž k N75tce. A až budeš mít trošku lepší logy, tak je sem hoď.
Oct asv 2000, DieselPower
nopo
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2009, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od nopo »

Mrkni si moj prispevok
na konci s obrazkom.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 192#485192
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

auto budu mít každou chvily tak pak sem hodim lepší a ano opravdu se ragulace na turbu po nastartování hejbe teda aspon předtím než sem to šel projet
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Po nastartování se hne, to beru, ale jestli se hejbe i pak při změmách otáček motoru?
Oct asv 2000, DieselPower
Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

Jirka186
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 11 říj 2007, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jirka186 »

Pája 19 píše:Po nastartování se hne, to beru, ale jestli se hejbe i pak při změmách otáček motoru?
takže to je asi tou regulaci nechal sem to vychladnout znova a šach sem znova na to tahhlo při startování a ono sebou jemom škubne a to samý to dělá při přidavaní plinu jenom sebou škube takže turbo o vykendu ven
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já ještě dělám, že napojím podlatk přímo od vývěvy na baňku, když se to nepohne, je turbo zabetenovaný, nebo ko baňka.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“