práve ide lebo ked je nezaslepený tak ide časť do sania a spáli sa vo valcoch , jasné kto zvyšuje tak nech robí čo chce len tu je tema udržby VW a nie zvyšovanie výkonu.teabe píše:když zaslepíš egr tak tam právě ten bordel nejde.
Power Pipe Kit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Zhruba od 3000 ot. je EGR ventil uplne zavrety... ako to podporuje tvoju teoriu o znasani a zivotnosti turba? Vsak ho mohli nechat v mape otvoreny az do obmedzovaca.........
Ver tomu ze je to tam kvoli emisnym normam pre spalovanie nafty
Neber to v zlom, tiez rad teoretizujem a tak je mi to celkom sympaticke... len treba veci uviest na pravu mieru, nech z toho nerobime sci-fi.


Neber to v zlom, tiez rad teoretizujem a tak je mi to celkom sympaticke... len treba veci uviest na pravu mieru, nech z toho nerobime sci-fi.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- estefan007
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 úno 2010, 01:12
- Bydliště: Bratislava
Ja som si túto power pipe sadu objednal priamo od fi. Allard, vymenil som ju (ak nepočítam čistenie sania) za cca 20 min. + som vyhodil ventily na ovládanie tvz. chcípacej klapky a samotného EGR a mám pokoj. Nič nemusím zapchávať nejakými skrutkami a silikónom. Po prvé, to že tam už nemám chcípací ventil som doteraz nespoznal. A po druhé vyzerá to trošku profesionálnejšie ako návody kolegov a dokonca sa mi aj znízila spotreba o 0,5l a to je fakt. A to že sa ti zadrbe turbo kôli odstráneniu EGR je volovina,ale to pochopíš až ked rozobereš sanie a uvidíš čo všetko sa ti tam nazbieralo práve preto že sa výfukové plyny vracajú späť a potom sa akože znovu spália a znovu časť tohto sajrajtu sa vracia späť a tak dookola a druhá časť ti roztáča turbínu a ide von. Tak neviem či nieje lepšie vhánať vždy čistý vzduch?
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
- estefan007
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 úno 2010, 01:12
- Bydliště: Bratislava
To co si napisal je mozne ale viac ako nepravdepodobne.Tak asi tvoja Alfa zhasina inak ako moj vw,nemyslis si? A ked mi neveris,mozes prist a odskusat si to na vlastne oci,usi,nos,ci kozu alebo ako chces.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
To ako moc sa motor pri vypinani zatrasie ovplyvnuju aj dalsie veci... najma ulozenia... Druha vec je ze priecne ulozeny motor uz z principu zatrasie s vozidlom viac ako pozdlzne ulozeny motor a takisto subjektivny pocit kazdeho je iny... cize je zbytocne o tom debatovat 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Byt tato diskuze VWclubu, tak bych to pochopil, ale na tomto foru, orientovanem na zvysovani vykonu mi to prijde prinejmensim usmevne.
Komu vadi neprijemny zvuk pri chcipani bez klapky, tak by nemel startovat motor v zime, protoze ty zvuky, co jdou z motoru jsou imho vyrazne horsi.
Ja nemam chcipak asi tak 6 let a je mi to putna. Az zacnu mit menstruaci, navaly migreny nebo mi to bude budit dite (coz nevidim jako realne) tak to zacnu resit a asi to vyresim velkou chcipaci klapkou v sani pred turbama, ale do te doby se zameruji spis na podstatnejsi veci a tyhle emo zalezitosti nechavam k reseni na jinych forech (VWclub by byl asi tim spravnym mistem
Mimochodem investice do EGR ventilu mi pripada jako investice do vraceni apendixu a poridi si ho vedome jen veci neznaly nebo ignorant.
Komu vadi neprijemny zvuk pri chcipani bez klapky, tak by nemel startovat motor v zime, protoze ty zvuky, co jdou z motoru jsou imho vyrazne horsi.
Ja nemam chcipak asi tak 6 let a je mi to putna. Az zacnu mit menstruaci, navaly migreny nebo mi to bude budit dite (coz nevidim jako realne) tak to zacnu resit a asi to vyresim velkou chcipaci klapkou v sani pred turbama, ale do te doby se zameruji spis na podstatnejsi veci a tyhle emo zalezitosti nechavam k reseni na jinych forech (VWclub by byl asi tim spravnym mistem

Mimochodem investice do EGR ventilu mi pripada jako investice do vraceni apendixu a poridi si ho vedome jen veci neznaly nebo ignorant.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tak toto si trochu prehnal nie?Forest píše: Mimochodem investice do EGR ventilu mi pripada jako investice do vraceni apendixu a poridi si ho vedome jen veci neznaly nebo ignorant.


Pokial mu nejde o zvsovanie vykonu tak je myslim celkom pochopitelne ze sa snazi drzat seriovy (bezchybny) stav - cize investicia podla mna celkom ok. To ze ho na tomto fore par ludi vysmeje je tiez pochopitelne.... dost sa divim ze este mna nikto nevysmial ze tam mam naspat KAT - aj ked to nebola prvoplanova zalezitost dat ho tam

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Forest píše:Byt tato diskuze VWclubu, tak bych to pochopil, ale na tomto foru, orientovanem na zvysovani vykonu mi to prijde prinejmensim usmevne.
Komu vadi neprijemny zvuk pri chcipani bez klapky, tak by nemel startovat motor v zime, protoze ty zvuky, co jdou z motoru jsou imho vyrazne horsi.
Ja nemam chcipak asi tak 6 let a je mi to putna. Az zacnu mit menstruaci, navaly migreny nebo mi to bude budit dite (coz nevidim jako realne) tak to zacnu resit a asi to vyresim velkou chcipaci klapkou v sani pred turbama, ale do te doby se zameruji spis na podstatnejsi veci a tyhle emo zalezitosti nechavam k reseni na jinych forech (VWclub by byl asi tim spravnym mistem
sto ludí sto chutí a toto neni iba o zvyšovaní ale ak nevidíš si v sekcií udržba čo si myslíš že sem chodí každý iba zvyšovať výkon veĺa ludí tu čerpá radu a prečo zbytočná investícia naozaj neviem kto sa stará o auto a používa ho na normánle vozenie tak si na to potrpí aby nemal zadrbaný celý motor a auto bolo v pohode atých pár korún čo dá za EGR ventil mu asi chýbať nebude inak by si kupil niečo iné.
Mimochodem investice do EGR ventilu mi pripada jako investice do vraceni apendixu a poridi si ho vedome jen veci neznaly nebo ignorant.
BMW 330 ix
asi si mylsíš že je každému jedno či ma zadrbaný motor a auto mu rachotí a o tej zime býva tu aj -20 a nikdy som nemal vážnejší problém zo štartom a podobné zvuky pretože sa o auto starám celý rok a nečakám čo bude cez zimu , a toto neni len o zvyšovaní ale si v sekcii ÚDRŽBA ak ti to nevadí čiže mnohí tu čerpaju rady a podobne a nie len zvyšovanie výkonu
BMW 330 ix