Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Na prvej strane mas objednavacie cisla na podelne motory co je aj tvoj pripad ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Ahoj chlapy....... Odešla mi dvouhmota na škoda octavia 1,9TDI r.v.2001. Jakou mám zakoupit spojkovou sadu a setrvák napište mi prosím. Děkuji ( myslím tím jednohmotu )
Seat toledo 1.9D, Golf cabrio III 1.8i, Golf II 1.6L ,Ford escort RS2000
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
Vedeli by ste mi poradit z coho je presne jednohmotnostny zotrvacnik
037 109 273 , ze vraj to je z golf 3 1.9tdi/90k, ale ja som ziadne taketo informacie nenasiel.
Predpokladam ze je to zle opisane a ma namiesto 109, byt 105, ale aj tak tam chyba za cislicami B, C.
Potreboval by som to do O1, tdi M2001, mohla by byt ta jednohmota?, pripadne aj bez toho pismena B, pripadne C ?

Vdaka za info
Jaro
silverspy
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 03 říj 2010, 10:41
Odpovědi: 0

octavia rs jednohmota

Příspěvek od silverspy »

ahoj,
je mozny namontovat a provozovat jednohmotu na Skoda Octavia 1,8T RS, rv. 2001 ? Chip na 154KW ... za posledni 3 roky jsem prosel vymenou spojky 2x ( komplet i se setrvacnikem ), z toho duvodu jsem uvazoval o sete Sachs K70038-02F... pokud doporucujete neco jineho, tak co?
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Zdar chlapi tak uz mam na svoji O1 agr taky 1hmotak.A fakt super zadne vibrace atd ani to neni poznat.Jenom me prekvapilo jak jde najednou lehce slapat spojka.Mam Sauledu hds 2x3.5a pohoda.Chlapce od brzdy.Cz musim pochvalit rychle a levne.Motor na volnobeh jde krasne plynule žádné hádání s 2hmotou jako před tím.Fakt doporučuju :)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
funker
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 zář 2010, 07:14
Odpovědi: 0

šrouby na jednohmotu

Příspěvek od funker »

Jaké mají být šrouby pro jednohmotnostní setrvák pro Ocatvia I. Mám starší sadu s jednohmotou a nemám šrouby.

Díky.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Na kliku M10x1 na 17ku orech.Koupis je i ve skodovce 1ks=40kč je jich tam 6ks
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

mě by se hodila jednohmota na FRS... :roll: (wallbash) dá se tam něco dát?
ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dá, počítej cca 1 000 Eur.
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

to je docela dost... :(
ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

lacika píše:
puci píše:Tiež som dal jednohmotu, hned som na nej spravil taliansko 2500km a moje doterajšie poznatky.
1. spojkový pedál bol po výmene jak hovno, ale už ztvrdol, chvalabohu, cítil som sa ako v maminej EX fabii 1,4 mpi - grc
2. auto má ostrejší zvuk a je trochu hlučnejšie, ked šlapnem na plyn v dialničných rýchlostiach
3. trhnutie motorom pri pridaní a ubratí plynu ako keby bol urvaný silentblok na prevodovke (kamarátova fábia ATD robí to isté)
4. a zdá sa mi, že ide lepšie do otáčok, nie je o niečo ľahší ako dvojhmota??

Aké máte poznatky vy?? Trápi ma hlavne ten 3. bod, trochu mi to lezie na nervy, už som začal uvažovat o Powerflexe na motor.
Tiez som vymenil dvojhnotu za jednohmotu. Pedal mäkky, startovanie je tichsie, aj na volnobeh menej vibruje autom, ako pri starej dvojhmote. No pri pridani, alebo naopak, ked dam nohu dolu z plynu, tak motorom cukne(trhne). To asi predtym tlmila dvojhmota, lebo to nerobilo. Je to dost neprijemne, da sa s tym nieco robit?


U mňa po výmene dvojhmoty na OII BKC na úplne nový set ATD zn. LUK presne ten istý problém-ak dám nohu dole z plynu alebo pridám tak to z motorom dosť trhne. Robí to hlavne tesne pri 2000ot. Som ďalší kto sa pýta: dá sa stý niečo robiť? Je to dosť nepríjemné takto jazdiť.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chce to ten setrvák z vnitřní strany trochu ubrat aby nešustil o krycí plech.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

celtic píše:U mňa po výmene dvojhmoty na OII BKC na úplne nový set ATD zn. LUK presne ten istý problém-ak dám nohu dole z plynu alebo pridám tak to z motorom dosť trhne. Robí to hlavne tesne pri 2000ot. Som ďalší kto sa pýta: dá sa stý niečo robiť? Je to dosť nepríjemné takto jazdiť.
Je to neprijmne, hlavne preto ze sa clovek na to sustredi a potom to uz podvedome zamerne vyhladava (rofl) Aj to bol jeden z dovodov preco som menil dlhy 5q za 6q ;) Nepotesim ta, ale nejake elegantne riesenie na to neexistuje... mozno keby sa s tym niektory z chalanov chiptunerov vyhral softwarovo pomocou simulatora a zistil ci je mozne nejako plynulejsie regulovat davku vstrekovania pri zosliapnuti/vysliapnuti plynoveho pedalu, to by bola cesta, ale verim tomu ze sa budu tukat po cele ze riesis blbosti, ze mas jazdit a uzivat si vykon :roll: Osobne som sa ku tomu kedysi snazil dokopat pana BH motorovie, upravila sa mapa plynoveho pedalu aby to malo na dlhsej drahe zosliapnutia mensi prirastok vykonu - aj to bolo cosi lepsie ale stale to nebolo ono. Skor sa mi zdalo ze to bolo lepsie s lepsou naftou, s vacsim obsahom kyslika vo vzduchu atd., proste ked mal motor vyrovnanejsi chod a isiel plynulejsie do otacok resp. plynulejsie padali... plus samozrejme ked som niekoho viezol vzadu a bolo plnsie nalozene auto :) Kazdopadne toto je viacmenej nahoda -> ovplyvnuje to vela okolnosti, takze tudy cesta nevede...
Este je druha moznost ->l ist cestou pevnejsich ulozni motora a prevodovky -> specialne ta kyvna vzpera co vymedzuje volu motora od napravy urobi hodne, pokial to zpevnis tvrdou gumou alebo polyurethanom tak sklbanie bude fuc, ale takisto aj veskery komfort v interieri (crazy)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
silverspy
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 03 říj 2010, 10:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od silverspy »

zdravim panove,
mnel bych otazku, cim se lisi spojkova lamela pro VR6 - SACHS 1862 393 031, od obyc lamely SACHS 1878 043 141. Je rozdil jenom v oblozeni, nebo i v necem jinem? jde mi o to ze mohu mit obyc lamelu za zajimave penize a planuji ji nechat preoblozit...diky za info
Uživatelský avatar
RomanF
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 22 zář 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od RomanF »

celtic píše: U mňa po výmene dvojhmoty na OII BKC na úplne nový set ATD zn. LUK presne ten istý problém-ak dám nohu dole z plynu alebo pridám tak to z motorom dosť trhne. Robí to hlavne tesne pri 2000ot. Som ďalší kto sa pýta: dá sa stý niečo robiť? Je to dosť nepríjemné takto jazdiť.
Mám ATD set od Laďase, montoval Huml.
Žádné trhnutí jsem nezaznamenal, najeto na něm kolem 30 tkm.
Superb III 2018 CRLB, Superb II 2015 CFGB, ex-Rapid 2014 CBZB, ex-Passat 3C 2007 BLS,
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“