Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

RomanF: bavime sa o priecne ulozenom motore (rofl)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

on asi tiez (rofl)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ach so.... Passat 3C, nah ja, uz chapem tvoju narazku... vidim v podpise Passat tak ani necitam dalej :-)
Kazdopadne to je uplne inak PRIECNE ulozeny motor, nema cenu to v tomto konkretnom pripade porovnavat... (rofl)

Len na ilustraciu, bavime sa o tomto:
Obrázek

...a Passat 3C (BLS) - vsak skoro to iste (rofl)
Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

subz3ro_tdi píše:
celtic píše:U mňa po výmene dvojhmoty na OII BKC na úplne nový set ATD zn. LUK presne ten istý problém-ak dám nohu dole z plynu alebo pridám tak to z motorom dosť trhne. Robí to hlavne tesne pri 2000ot. Som ďalší kto sa pýta: dá sa stý niečo robiť? Je to dosť nepríjemné takto jazdiť.
Je to neprijmne, hlavne preto ze sa clovek na to sustredi a potom to uz podvedome zamerne vyhladava (rofl) Aj to bol jeden z dovodov preco som menil dlhy 5q za 6q ;) Nepotesim ta, ale nejake elegantne riesenie na to neexistuje... mozno keby sa s tym niektory z chalanov chiptunerov vyhral softwarovo pomocou simulatora a zistil ci je mozne nejako plynulejsie regulovat davku vstrekovania pri zosliapnuti/vysliapnuti plynoveho pedalu, to by bola cesta, ale verim tomu ze sa budu tukat po cele ze riesis blbosti, ze mas jazdit a uzivat si vykon :roll: Osobne som sa ku tomu kedysi snazil dokopat pana BH motorovie, upravila sa mapa plynoveho pedalu aby to malo na dlhsej drahe zosliapnutia mensi prirastok vykonu - aj to bolo cosi lepsie ale stale to nebolo ono. Skor sa mi zdalo ze to bolo lepsie s lepsou naftou, s vacsim obsahom kyslika vo vzduchu atd., proste ked mal motor vyrovnanejsi chod a isiel plynulejsie do otacok resp. plynulejsie padali... plus samozrejme ked som niekoho viezol vzadu a bolo plnsie nalozene auto :) Kazdopadne toto je viacmenej nahoda -> ovplyvnuje to vela okolnosti, takze tudy cesta nevede...
Este je druha moznost ->l ist cestou pevnejsich ulozni motora a prevodovky -> specialne ta kyvna vzpera co vymedzuje volu motora od napravy urobi hodne, pokial to zpevnis tvrdou gumou alebo polyurethanom tak sklbanie bude fuc, ale takisto aj veskery komfort v interieri (crazy)
Dík za odpoveď a máš pravdu skutočne si ma nepotešil. Presne ako píšeš idem autom a stále keď dám dole nohu z plynového pedála tak čakám či to trhne alebo nie. Je to na nervy. Nechcem odrádzať ostatných ale teraz trocha ľutujem, že som prešiel na jednohmotu. Ale asi si budem musieť na to zvyknúť.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

co by dali majitelia 240mm spojok aby mohli prejst na jednohmotu.... :-D a ty sa stazujes
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

misoVW píše:co by dali majitelia 240mm spojok aby mohli prejst na jednohmotu.... :-D a ty sa stazujes
... asi 1000E (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Slavkov píše: ... asi 1000E (noteeth)
a za to dostanou chrasteni prevodovky na volnobeh :-)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Myslim ze to je asi cena aj s novym tlmicom torznych kmitov ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

mam ten isty problem trhnutie pri pridani a trhnutie pri ubrani .Okrem toho pri preraďovaní strasny kovovy buchot a na volnobeh a o pri rozbiehani dost silno vybruje-trase . .

Poradi niekto, som uz s toho na nervy . Jednohmotu mam v aute asi rok. Cely set som uz pouzivany kupil od LADASA . Mam pocit ze zostrvacnik je KO a lamela aj ked som ju dal predoblozit organikou je zrejme vytahana.. Neviem co robit . Stara dvojmota tak nesklbala a netriasla.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

co moze byt na jednohmotnostnom zotrvacniku KO? Jedine ze by bol zvlneny...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak jsi na tom s výkonem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pise tah od spodu :) chip-zabijak spojky :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Ladas píše:jak jsi na tom s výkonem?
vykon OK len ked pridam idem ako traktor obrovske vybracie na pedale a na volant a naviac ma trapi ten kovovy buchod pri preradeni .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

ahoj,chtěl bych se zeptat co je lepší varianty s výhledem do budoucna s nárůstem výkonu....sada ATD nebo sestava 1Z/1Z/VR6 s tím,že se zustane u 5q a bude jen vyměněn za dlouhej.....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Champion píše:
Ladas píše:jak jsi na tom s výkonem?
vykon OK len ked pridam idem ako traktor obrovske vybracie na pedale a na volant a naviac ma trapi ten kovovy buchod pri preradeni .
myslel jsem nějaký čísla...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“